Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 5v lastensynttärit

Vierailija
09.03.2008 |

Meidän tyttö on ollut synttäreillä mm

- pieneläin puistossa

-eläintarhassa jossa ohjatusti muovailttin savea ja käytiin katsomassa eläinten ruokintaa

-lasten taidehuoneessa jossa oli ohjattua maalausta

-hop lopin tapaisessa lasten sisäleikki puistossa

- monta kertaa lasten leikkitilaksi tehdyssä juhlahuoneessa

Yleensä kaikki synttärit on melkein poikkeuksetta jossain muualla kuin kotona. Syynä luulen et on se ettei tarvitse siivota ja valmistella niin paljoa. Usein on yli 10 vierasta kun melkein koko tarharyhmä kutsutaan juhliin.

Itse olen huomannut ettei syntymäpäivä lahjaa saa oikein alle 20eur. Tällä hetkellä esim on in prizessin lillifee jutut

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttärimeiningit kakkuineen ja leikkeineen. Lahjan hinta max 5 euroa. Olleet oikein mukavia ja kodikkaita juhlia. Ei se raha ratkaise.

Vierailija
2/8 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkipussin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjäisistä ja kirppareilta saa esim. ihan uusiakin kuvakirjoja muutamalla eurolla. itse ostan aina kirja-alennusmyynneistä vinon pinon lastenkirjoja synttärilahjakaappiin varalle.

Vierailija
4/8 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sekä äidin että lapsen) jos lastenjuhlissa pitää miettiä lahjojen arvoa.

En myöskään haluaisi, että juhlatkin on vain täynnä tuota ohjattua toimintaa. Sitä lapset saa ihan riittävästi ja liikaakin hoidossa.

Vierailija
5/8 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama periaattessa kuinka paljon lapsen kaverin synttärilahja maksaa. Ajattelin vain et periaatteessa 20e on jo vanhoina markkoina 120mk ja en muista et olisimme ikinä ostaneet noin kalliita lahjoja kavereilleni. Tosin täytyy ottaa aika ja inflaatio huomioon on tainnut rahan arvo muuttua. Se että juhlat täällä päin on usein erillaisissa paikoissa eikä kotona on jotain johon en voi itse vaikuttaa. Me ollaan myös järjestetty kotisynttäreitä (oikeastaan vain kerran olemme juhlineet kodin ulkopuolella)

Vierailija
6/8 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kympin ovat aina maksaneet.

Eilen ostettiin lahjaa tyttären kaverille ja tytäs halusi ostaa hänelle pehmoponin. Katottiin että maksoi jotain 5 e, mutta kassalla selvisi että hinta olikin 2,5 e (50% ale). Lupasin sitten ostaa vielä suklaapupun lisäksi.

Mun oma 5-vuotiaani sai eilen synttärilahjaksi mm. sellaisen minimanista ostetun korurasian (hinta selkeästi alle 5 e) ja se oli kuulemma hänen mielestään paras lahja! Varmaan oli ylivoimaisesti halvinkin kaikista lajoista joita sai.

Vierailija
7/8 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ostanut lasten kaverisynttäreille 20¿:n lahjaa, jotain 10¿:n ja ihan riittävän kivaa on löytynyt. Samanlaisia lahjoja meidänkin lapset on saaneet. Ja meilläpäin on tapana kutsua kaikki parhaat kaverit ja moni on kutsunut koko tarharyhmänkin ja ihan kotona on juhlittu. Ohjelmanumerot hyvin perinteiset. Onginnasta tai aarteenetsinnästä parin-kolmen euron lahja.

Vierailija
8/8 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän täällä noista sit tehdään tollainen numero. Stressaa tietyllä tavalla jo äitiäkin. Lisäksi lapsen tarhassa on sellainen systeemi et äidit ja isät saa synttäri päivänä vierailla tarhassa kun lasta onnitellaan ja syödään kakkua. Tosi epäreilua kun ei esim työssä olevat äidit vättämättä voi osallistua lapsensa päivään. Välillä tosiaan juhlat on pitkänkin ajomatkan päässä ja joskus on vaikea organisoida et saa lapsen vietyä ja haettua. AP kateellisena...ehkä täällä ei olekaan sit tää niin normaalia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan