Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua pelottaa, että nyt kun vihdoin unelma on niiiiin lähellä, että se kaatuu kokonaan =(

Vierailija
09.03.2008 |

En nyt sano, että elämä on tähän asti ollut hirveää, ei tietenkään. VUOSIA olen unelmoinut isommasta asunnosta ja kolmannesta (ja neljännestä) lapsesta. Mies on valmis lapsiin, mutta mä haluaisin ensin isomman asunnon. Nyt kahden lapsen kanssa 68neliötä...

Nyt vihdoin olisi asunto tai oikeastaan kaksi vaihtoehtoa. Pelkään että mies hannaa viime hetkellä. Ei uskallakaan ottaa lisää velkaa, onhan se tietty hyväkin piirre... Ehkä mä oon materialisti, mutta siinä menee sitten vauvahaavekin samalla =( Ja se asuntokin olisi oikea unelma, tai molemmat....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kuvan tekstistä sai että MIES ei uskalla ottaa lisää velkaa.

Vierailija
2/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika paljon... Onko se sitten väärin haluta isompaa asuntoa, että lapsillekin olisi enemmän tilaa? Tänne kun vauva tulisi, niin kukaan ei saisi öitä nukuttua, jos on itkuinen vauva. Puhekin kuuluu huoneesta toiseen vaikka ovet kiinni... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme uskalla ottaa velkaa isompaan asuntoon joten asutaan tässä kun vaihtoehtoja ei ole. Lisää lapsia ei voi tulla kun ei mahdu ja lapset ovat oppineet jakamaan yhteisen huoneen.

Vierailija
4/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voisi muuttaa sitten, kun mahdollinen vauvakin isompi? Ehtisitte maksaa entisiä velkoja pois ja/tai säästämään rahaa.

Kyllä ne isommatkin tottuvat vauvan ääniin, eivätkä kauaa heräile yöllisiin itkuihin (jos vauva vanhempien huoneessa vaikka ja isommat omassaan).

Vierailija
5/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni et ole materialaisti, jos tahdot lisää tilaa perheellenne.

Vierailija
6/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään näe ap:ta meterialistina, kyllähän tuo kämppä pieneksi kävisi, jos kolme lasta olisi... eiköhän ap halua lähinnä enemmän lapsia, ja sen takia tarvitsisi isomman asunnon..?

mutta eipä ole kyllä kiva elää isot velat niskassa... voisitteko vielä odottaa jonkin aikaa?

Vierailija
7/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pitää olla järkeä päässä, että tajuaa, että menot on sopeutettava tuloihin, muuten ei elämästä tule mitään...