Ihanaa! Mies hakemassa meille pizzaa sunnuntain kunniaksi. Siivottiin just talo putipuhtaaksi!
Kommentit (31)
Olen 32-vuotias, kahden terveen, ihanan, kiltin ja eläväisen lapsen äiti ja maailman upeimman miehen vaimo. Asumme Espoossa merenranta-alueella ok-talossa.
Olen aina ollut hoikka, tällä hetkellä mittani ovat 168 cm ja 55 kg. Vartalonmalli on mielestäni ihanteellinen, minulla on erittäin kapea lantio ja C-kupin rinnat. Iho, hiukset ja hampaat ovat loistokunnossa ja olen kaikin puolin kaunis nainen (yleensä luullaan ikäistäni nuoremmaksi). Hoidan kyllä itseäni hyvin: Harrastan liikuntaa päivittäin, käyn kampaajalla 6 vkon välein, säännöllisesti hampaiden puhdistuksessa ja tarvittaessa valkaisussa. Kosmetologilla käyn kerran kuussa. Sitten kun tarvetta tulee, aion turvautua esteettiseen kirurgiaan ym. järeämpiin konsteihin.
Rakastan kauniita vaatteita ja sisustamista, olen todellinen vaatefriikki ja esteetikko. Minulla on lisäksi varsin kallis maku. Pidän kulttuurista, etenkin oopperasta ja teatterista, perheen kanssa harrastamme purjehdusta sekä ulkomaanmatkailua. Pyrimme viettämään mieheni kanssa paljon aikaa lastemme kanssa, teemme kaikenlaista yhdessä, mm. laitamme ruokaa, käymme ulkona ravintoloissa syömässä jne. Olen akateemisesti koulutettu ja minulla on paljon läheisiä ystäviä ja laaja sosiaalinen verkosto. Olen töissä mieheni omistamassa yrityksessä. Luonteeltani olen iloinen, sosiaalinen, huumorintajuinen ja kaikin puolin mukava (ilmeisesti varsin pidetty, koska ystävät pitävät minuun tiiviisti yhteyttä ja saan paljon kutsuja erilaisiin tilaisuuksiin).
t. Eräs jonka kotona ei roskaruokaa syödä
Hävetkää kaikki te jotka kehtaatte sanoa itsestänne jotain positiivista!
Toisten väheksyminen oli itsekehuviestisi tarkoitus. Älä enää yritä muuta väittää, kyllä meillä lukutaitoa on.
Vierailija:
Olen 32-vuotias, kahden terveen, ihanan, kiltin ja eläväisen lapsen äiti ja maailman upeimman miehen vaimo. Asumme Espoossa merenranta-alueella ok-talossa.Olen aina ollut hoikka, tällä hetkellä mittani ovat 168 cm ja 55 kg. Vartalonmalli on mielestäni ihanteellinen, minulla on erittäin kapea lantio ja C-kupin rinnat. Iho, hiukset ja hampaat ovat loistokunnossa ja olen kaikin puolin kaunis nainen (yleensä luullaan ikäistäni nuoremmaksi). Hoidan kyllä itseäni hyvin: Harrastan liikuntaa päivittäin, käyn kampaajalla 6 vkon välein, säännöllisesti hampaiden puhdistuksessa ja tarvittaessa valkaisussa. Kosmetologilla käyn kerran kuussa. Sitten kun tarvetta tulee, aion turvautua esteettiseen kirurgiaan ym. järeämpiin konsteihin.
Rakastan kauniita vaatteita ja sisustamista, olen todellinen vaatefriikki ja esteetikko. Minulla on lisäksi varsin kallis maku. Pidän kulttuurista, etenkin oopperasta ja teatterista, perheen kanssa harrastamme purjehdusta sekä ulkomaanmatkailua. Pyrimme viettämään mieheni kanssa paljon aikaa lastemme kanssa, teemme kaikenlaista yhdessä, mm. laitamme ruokaa, käymme ulkona ravintoloissa syömässä jne. Olen akateemisesti koulutettu ja minulla on paljon läheisiä ystäviä ja laaja sosiaalinen verkosto. Olen töissä mieheni omistamassa yrityksessä. Luonteeltani olen iloinen, sosiaalinen, huumorintajuinen ja kaikin puolin mukava (ilmeisesti varsin pidetty, koska ystävät pitävät minuun tiiviisti yhteyttä ja saan paljon kutsuja erilaisiin tilaisuuksiin).
Vierailija:
Olen 32-vuotias, kahden terveen, ihanan, kiltin ja eläväisen lapsen äiti ja maailman upeimman miehen vaimo. Asumme Espoossa merenranta-alueella ok-talossa.t. Eräs jonka kotona ei roskaruokaa syödä
Ei ole mitään järkeä, että puolisot nostavat kumpikin palkkaa toisen omistamasta yrityksestä. Jos menisit ulkopuolelle töihin, tulotasonne voisi kasvaa 50 %.
kg ylipainoa jos syömme pizzaa.. toisin on vissii valittajilla. ap menee nyt hakemaan jätskiä kun mies sitäkin toi!
ap
joka antaa lapselleen niin laatuaikaa ja on aina niin täysillä lapsensa kanssa...kun ehtii.
Soittaa aika usein vapaapäivänä meille, että saisiko tyttö tulla meille kylään. Aika vähän tuntuu sitä aikaa olevan.
Mutta kova on arvostelemaan toisten valintoja ja tekoja ja syömisiä ja vaatteita.
Yks av:mamma, joka syö silloin tällöin pizzaa. Mutta siitä kai johtuu, että mulla on a-kupit ja painoindeksi 20.
Vierailija:
Olen 32-vuotias, kahden terveen, ihanan, kiltin ja eläväisen lapsen äiti ja maailman upeimman miehen vaimo. Asumme Espoossa merenranta-alueella ok-talossa.Olen aina ollut hoikka, tällä hetkellä mittani ovat 168 cm ja 55 kg. Vartalonmalli on mielestäni ihanteellinen, minulla on erittäin kapea lantio ja C-kupin rinnat. Iho, hiukset ja hampaat ovat loistokunnossa ja olen kaikin puolin kaunis nainen (yleensä luullaan ikäistäni nuoremmaksi). Hoidan kyllä itseäni hyvin: Harrastan liikuntaa päivittäin, käyn kampaajalla 6 vkon välein, säännöllisesti hampaiden puhdistuksessa ja tarvittaessa valkaisussa. Kosmetologilla käyn kerran kuussa. Sitten kun tarvetta tulee, aion turvautua esteettiseen kirurgiaan ym. järeämpiin konsteihin.
mikäs sen suurempi juhlaruoka suurperheen äidille, kuin se, että joku toinen on sen tehnyt ja sen voi tilata vielä ihan kotiin asti kuljetettuna