Ihanaa! Mies hakemassa meille pizzaa sunnuntain kunniaksi. Siivottiin just talo putipuhtaaksi!
Kommentit (31)
kerrankin on aikaa tehdä muuta. eikä tehdä juhla-aterioita ikinä. ihan normaalit vaan.. usein kuitenkin pihvit lisukkeilla.
Mutta nyt sitä pizzaa kun mies tulee : )
ap
ja siivotaan silloin kun jaksetaan
Perheillä nyt vain on erilaisia tapoja.
Ei ihme että suomalaiset vaan lihoo lihomistaan...
Me syömme illalla kalkkunafileitä vihannespedillä sekä täysjyväpastaa itsetehdyllä tomaattikastikkeella, njam.
muista ettet VAAN lorauta rasvaa! Nirautahan oikein kuivaksi ne kasviksetkin.
Me siivottiin kämppä avokin kans eilen ja tänään käytiin sitten reippailemassa ja pysähdyttiin laavulle paistaan makkaraa. :)
Kun täällä kohta viikko sairasteltu, on voimat kadoksissa. Ja vetämätön olo. Siivotakin olisi pitänyt.
Pizza on kyllä hyvää, vaan kun ei sekään nyt maistu.
la aamuna matot, petarit jne ulos, imurointi, lattioiden pesu, kylppäreiden puhdistus, ja pyykinpesukone ja kuivuri huutavat muutaman koneellisen ajan.
koko lysti kestää vain hetken, ja kahdessa osassa erittäin vaivaton toteuttaa. ihanaa laittaa sitten heti aamupäivästä tuoreita kukkia puhtaaseen pöytään. suosittelen!
ja jää viikonloppuna aikaa tehdä kaikkea muutakin...
Ravintoarvot ym aika olemattomat.
roskaruoan syömiseen.
Me siivotaan aina perjantaina...fiksua,vai :D
Tosi ihanaa asua puhtaassa talossa ;) ei olla mitään himosiivoajia miehen kanssa nääs
mutta kyllä nämä kaikki kotipizzat ym. noutopizzat on todella ala-arvoisista aineksista hätäisesti tehtyjä ja vailla minkäänlaisia ravintoarvoja tai kulinaristisia elämyksiä. Että sanokaa mitä sanotte, roskaruokaa ne on.
Meidän perheessä ei syödä roskaruokaa koskaan. Joskus pojat saattavat käydä kavereidensa kanssa hampurilaisella lätkätreenien jälkeen, mutta mitään sunnuntai- tms. palkitsemis/hemmotteluruokaa ei roskaruoka meidän perheessä ole!
Ja se pizza haetaan yleensä läheisestä ravintolasta tai tehdään itse, ei siis laiteta jotain saarioisten valmispizzaa mikroon =D.
Mutta viikkosiivousta meillä ei kyllä sunnuntaihin jätetä. Meille on jotenkin tärkeää, että viikonloppuna on koti siisti ja puhdas. Viikon aikana kertyneet sotkut siivotaan yleensä torstaina (tosin aika siistiä meillä on aina) tai viimeistään perjantaina heti töiden jälkeen. En mä ymmärrä, miten siihen siivoukseen muka koko perjantain saa kulumaan. Meillä yleensä, jos siivotaan vasta pe, minä alan imuroida ja pyyhkiä pintoja ja pojat, eli mies ja lapsi, lähtee kauppaan. Sitten kun tulevat, mies alkaa kokata ja minä siivoan lapsen kanssa loppuun. Sitten kun on puhdasta ja ruoka valmis, istumme " juhlavammalle" illalliselle alkavan viikonlopun kunniaksi. Myös lauantaina teemme vähän parempaa safkaa ja syömme paremmin katetulta kynttiläpöydältä. Siksi on myös kiva, että koti on kunnossa perjantai- ja lauantai-iltaisin.
Sunnuntaina ulkoillaan, lötkitään ja orientoidutaan jo taas arkeen. Ja syödään vaikka pizzaa tai tacoja tms.
Olen kyllä miettinyt, että olisiko parempi jos olisi säännöllinen viikkorytmi. Olisi ehkä paikat siistimmät kuin nyt jos siivottais joka perjantai...
ettei heillä syödä koskaan roskaruokaa, kylläpä on ankeeta..
Ja joskus tilaamme pizzaa ja välillä teemme pizzan itse.
puhdas talo ja köllöttely hyvällä omallatunnolla. Kelpais mullekin ;-)