Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mukaan kokeilemaan

Vierailija
26.11.2008 |

Onko muilla miehillä ollut tarvetta kokeilla sitä kakkosta eli b-rappua? Mieli tekisi kokeilla, mutta vaimo ei sitä kaiketi halua. Miten olette saaneet parinne mukaan? ja onko se niin yliarvostettu juttu vai....

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuota tullut kokeiltua ex-naisystävän kanssa ja vieläpä ihan hänen toivomuksestaan :-). Vaimo ei taivu enää edes suuseksiin, saati sitten b-rappuun.

Mutta mielestäni tuo on vähän yliarvostettu juttu. Kunnon siisti, hyvin hoidettu ja treenattu pipari voittaa b-rapun mielestäni mennen tullen, mutta löysästä hoitamattomasta epäsiististä tortusta en mene takuuseen...

M36

Vierailija
2/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan asia niin, että bertta tuntuu ihanalle niin miehestä kuin naisestakin.

Sain vaimoni mukaan ensin sormeilemalla ja sitten liukkarin kanssa ja kokemus oli taivaallinen molemmille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloite lähti minun puoleltani, sormeilin vaimon peppua, kun hän ratsasti, eikä pannut pahakseen. Siitä sitten pikkuhiljaa seuraavilla kerroilla anustappia ja mulkkua, liukuvoiteen kanssa tietysti. Varmaan tarve lähti alunperin synnytyksen väljistämästä pillusta.

Huono puoli tuossa on se, että pitää koko ajan tarkkailla, ettei livahda "väärään" reikään eli pilluun. Se sulkijalihasten tiukkuushan siinä on "se" juttu.

Vierailija
4/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän siinä sitä kielletyn hetelmän makua on.

Itse asiassa ykkönen on tiukempi.

Vaimo on kyllä opetellut käyttämään ykköstään.

En vonkhaa kakkosta juurikaan tästä syystä.

Vierailija
5/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"""ettei livahda "väärään" reikään eli pilluun."""

Kummallisia ihmisiä täällä,PLÄÄH ja HUOKS

peppu on kivaa,mutta asenteissa on parantamisen varaa.Mä jouduin aikoinaan kärsimään peppuseksistä painostuksen alla ja tekemään vaikka mitä inhaa,mutta se olikin entinen elämä.Oikein säälittää minkälaisia ukkoja ja akkoja on.Mulla on varmaankin kaikki liian hyvin,kun mua vituttaa tällainen.

Vierailija
6/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla "vähän" yksinkertainen...

"""ettei livahda "väärään" reikään eli pilluun."""

Kummallisia ihmisiä täällä,PLÄÄH ja HUOKS

peppu on kivaa,mutta asenteissa on parantamisen varaa.Mä jouduin aikoinaan kärsimään peppuseksistä painostuksen alla ja tekemään vaikka mitä inhaa,mutta se olikin entinen elämä.Oikein säälittää minkälaisia ukkoja ja akkoja on.Mulla on varmaankin kaikki liian hyvin,kun mua vituttaa tällainen.

Vierailija
7/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi apua.......6........suuhun en ottais,mutta muten ei väliä,mutta tuo asenne siitä että pillukin on löysä......6

Vierailija
8/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin taidat olla "vähän" yksinkertainen. Ei se löysyys ole mikään asenneongelma vaan ihan fysiologinen fakta! Ja sinulle muuten ei väliä, vaikka paskaista mulkkua lykätään välillä pilluun? Juu, lääkkeillähän nuo pillun tulehtukset hoidetaan, mutta ei niitä viitsi tieten tahtoen hankkia.

voi apua.......6........suuhun en ottais,mutta muten ei väliä,mutta tuo asenne siitä että pillukin on löysä......6

Vierailija
9/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalin jälkeen ei passaa mennä suoraan vaihtamaan siihen pilluun, on nimittäin tulehdusriskin vaara.

Vierailija
10/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte touhun pysymään siistinä, itse haluaisin kokeilla mutta pelottaa että mulkku on sitten ihan paskassa. Ja onko siinä mitään terveydellisiä haittoja?

Nainen Nuori

Vierailija
11/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä hommassa ei koskaan ole ollut mitään sotkuista. Pesulle aktin jälkeen, ei siinä sen kummempaa. Koskaan ei mitään suolihuuhteluja ole tehty, eikä silti mitään kökkäleitä ole ikinä tullut.

Peppupanossa ei saa koskaan vaihtaa reikää kesken kaiken pepusta pimppaan, se on ihan terveydellinen seikka jonka jokaisen pitäisi tietää.

Vierailija
12/17 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vissiin ole "likaista" muuta kuin ajatuksissa. Rohkeasti kokeilemaan liukkarilla tietysti

Vierailija
13/17 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte touhun pysymään siistinä, itse haluaisin kokeilla mutta pelottaa että mulkku on sitten ihan paskassa.

Mitäpä sitä etukäteen pelkäämään. Jos sotkua sattuu tulemaan, niin lähtee se pesemällä, ei se kuolemaksi ole.

Mies Vanhempi

Vierailija
14/17 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli tekisi kokeilla, mutta niitä vinkkejä miten kun en kehtaa vaimolta suoraan pyytää

Vierailija
15/17 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka edes kuvittelette miehet, et naisen täytyy sellaseen suostua?? Kokeilkaa itse, kui "kivalta" se tuntuu, kun persereikä nussitaan verille..

Vierailija
16/17 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu tosiaan ihan järjettömästi, jos liian nopeasti yrittää, mutta oikein tehtynä (sormeilu, liukuvoide ym. ensin) tuntuu vain hyvältä.

-Anaalista pitävä N30-

Vierailija
17/17 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu tosiaan ihan järjettömästi, jos liian nopeasti yrittää, mutta oikein tehtynä (sormeilu, liukuvoide ym. ensin) tuntuu vain hyvältä.

-Anaalista pitävä N30-

Ex-miehen kanssa nautinkin siitä, kun tuntui enemmän kuin normaalissa panossa. Nykyisen kanssa, en edes kokeile. Kalu upea ja tuntuu ihanalta, mutta en uskaltaisi enää peppuun koska on suuri - eikä tarvettakaan ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän