Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tosiystävä kateissa..(kuopio)

09.03.2008 |

olen kesällä 25v täyttävä, pienen poikavauvan äiti Kuopiosta. Perheeseeni kuuluu mies (26v) ja koira, pojan lisäksi. Kuopiossa emme ole kauaa majaamme vielä pitäneet, mutta synnyinseutujani lähentelee kuitenkin. Muutimme tänne etelän seuduilta.

Tässä vauvaa ystäväpiirin ensimmäisenä perheellisenä hoidellessani, olen huomannut yksinäisyyteni. Kaipaan siis kovasti juttuseuraa, ihmistä, jolle kertoa kaikkea; niin ilot kuin surutkin, pienet ja isot asiat. Tälläinen ystävä minulla oli joskus nuorena, mutta koska maailmoistamme on tullut kovin erilaiset, on hän jättäytynyt (tarkoituksella?) taka-alalle; eihän tälläisen tylsän mamman jutut jaksa kiinnostaa..

Olen iloinen, huumorintajuinen (joskus rankankin huumorin..) luotettava ja rehellinen ihminen, kuuntelen musiikkia (rockkia ja raskaampaa, oikeastaan kaikenlaista) ja tykkään lukea, jos siis aikaa jää. Eläimiäkin rakastan ja lapsia.. toisesta jo kovasti kuumeilenkin.

Olen vielä äitiyslomalla ja jään hoitovapaalle kesällä, ja vailla seuraa olisin. Liian vakavasti elämää en ota, vaan positiivisesti ja sellaisena kuin se eteen tulee.

Jos koet, että meillä olisi yhteistä, haluaisit jakaa kanssani asioita ja aikaasi, tulla kaveriksi ja ystäväksi, niin laita viestiä.

Kaveripiiriin en halua tuppautua, mutta eikai ystäviä liikaakaan voi olla..? :)

tavallaan haen sellaista " teini-iän bestistä" ... heh, hyvin ilmaistu, vai mitä? ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tökkii tämä palsta niin paljon, että voisitteko laittaa ystävällisesti suoraan mailia: a1717@netti.fi

niin jutellaan lisää! :)

Olisi kiva tutustua ja muutkin voi laittaa viestiä, jos on kaveri hakusessa, niinkuin ekaan viestiini laitoin.. :)

terkuin pii-paa

Vierailija
2/3 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. kuullostaa tutulta.Tosin olen tässä touhussa jo tokal rundil (tyttö 8 v ja poika 6v sekä tyttö 6 kk) ekal kiekal olin ainut kaveripiiristä jolla oli lapsi, tuntu et lapset olis liimattu muhun kiinni ,kun yritin jotain kaverijuttua järkätä niin vastaus oli,mut ku sul on noi lapset...Ja nyt kaverit (jotka jäi) ovat taas eri elämäntilanteessa." Harrastukset" kuullostaa samanhenkisiltä, kuuntelen kaiken tyyppistä musaa , mut lähinnä on hevi josta saa muustakin sanasta ku f##k selvää.. Asumme kyl kahviseuraks kaukana (lähel Lahtea) mut meilailu, soittelu, tms. ?? Jaa ikä unohtu... fyysinen 30+, henkinen 10- ............

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Pii-paa!

Sinun kirjoitus oli kuin minun raapustama, laitatko mulle vaikka sähköpostia osoitteseen evi-08@luukku.com