Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko seuranneet vauvakuume-puolen 3-kuumeilijat ketjua?

Vierailija
09.03.2008 |

Aika hurja tilanne siellä eräällä nickillä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi vauvakuumeilee, tulee raskaaksi, mies ilmoittaa että ei ole vielä valmis vauvaan, aletaan ensi syksynä yrittämään kun avioero on selvä ja nainen päätyy aborttiin. :((

Vierailija
2/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne että hänen perheensä asioita puidaan rakastajattaren ansiosta vauvakuume-palstoilla. Mua ainakin ällöttää toi nainen ihan hirvittävästi, anteeksi nyt vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua.

Vierailija
4/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vaimo edes tietoinen koko " avioeroprosessista" ?! Aika hyvin joku nicki varoitti, että kannattaa vaihtaa nimimerkkiä jos syksyllä aikoo palata palstalle kuumeilemaan.

Vierailija
5/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämmöinen voi tapahtua ihan oikeassa elämässä.

Vierailija
6/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielä sivulla joukko naisia haluaa uuden lapsen! Mitä hemmettiä se teille muille kuuluu mitä jokanen omassa elämässään tekee??

Musta on surullista että jollain päädytään aborttiin, puhumattakaan että halutaan lasta. Itse olen ilonen että he päätyvät aborttiin aikasessa vaiheessa -YHDESSÄ miettien- kun tilanne on nyt vähän huono loppujen lopuksi kun mies tekee eroa jne. Musta olis aika surullista jos he antais lapsen syntyä, suhteen huonontua, ihmiset tuomitsis kun heti pukkaa uutta vauvaa jne.

Itse olen mukana tolla kuumeilijaporukassa. TOSIN; ei kiinnosta enää. Paskaa porukkaa ootte. Hankkikaa oma elämä, omaani en teille enää kerro! :( Kiitti paljon!

Vierailija
7/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaikka " 3- kuumeilijat"

Vierailija
8/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista luettavaa oli kyllä, idiootti mies tuntuu olevan, nyt ei ole valmis vauvan saamiseen, mutta syksyllä on!

Vierailija
9/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kyllä ihan julkisia palstoja ja kaikki saa niitä käydä lukemassa. Se pitää aina muistaa kun nettiin elämästään kirjoittaa.

Vierailija
10/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on siinä, että mää kerron nikillä sielä asioitani tälle joukolle. En minäkään mene lukeen teinien, lapsettomien, 5 haaveilevien asioita. Näköjään toiset niin tekee? An tajua miksi, ehkä kun on omaa elämää??

Mikä sää oot ap ja 20 vinkumaan täälä NIMETTÖMÄNÄ toisten ketjujen asioista? SANO SE NIMIMERKKINÄ niinkuin ihmiset tekee, ei mollaa seläntakana, hauku miestä. Surkeita paskoja ootte.

Mun kirjotteluni ketjussa loppui, toivottavasti oon raskautunu ja siitä niin " herneet nenässä" jos olisit tossa eessä niin veri vois lentää sun nenästä!

17.

Vierailija
11/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanyana - 03. 03. 13: 47 (3/38)

Masentava maanantai..

Nyt tulee varsinainen purnausviesti... Olo on niin maassa ja itku tulee vähän väliä.

Olen poistumassa palstalta... en ehtinyt täällä kauaa ollakaan.

Testailin viikonloppuna... tein apteekin testin lauantaina ja katsoin sen olevan nega. Myöhemmin katsoin kuitenkin uudelleen ja haamuhan se oli. Olo oli niin onnellinen... ajattelin että näin nopeasti, toisesta kierrosta. Soitin ja ilmoitin miehelleni asiasta. Hän vaikutti myös onnelliselta.

Olin lasten kanssa reissussa ja eilen kun ajelin kotia kohti niin sain soiton... " en olekaan vielä valmis vauvaan" .. mun maailma pysähtyi siihen!!!

Kerron hiukan taustoja... me ei asuta vielä yhdessä. Kaksi edellistä lasta on mun ensimmäissestä liitosta. Tällä miehellä nyt ero vireillä. Kierukan poiston (oli pakollinen poisto kun oli väärässä paikassa) jälkeen oltiin puhuttu että saa tulla jos on tullakseen. Mieskin sanoi että " so what, tulee jos tulee" . Siksi tämä reaktio oli täysi shokki!

Syyksi sanoi oman tlanteensa, ero vireillä ja kun ei asuta yhdessä.

Ihan pätevä syy, mutta miksi ei ajatellut asiaa tarkemmin kun asiasta puhuttiin... kysyinkin sitä ja sanoi ettei ajatellut mun tulevan niin nopeasti raskaaksi. Hän sanoi että siinä vaiheessa kun tehdään lapsi hän haluaa asua mun kanssa, seurata kokoajan vierellä kun maha kasvaa, olla mukana neuvolassa, ultrassa ja kaikessa. Sitten sanoi että ei mein tilanne ole niin paha; rakastetaan toisiamme, halutaan olla yhdessä, halutaan yhteinen perhe, mutta nyt ei vaan ole sopiva aika, ehkä syksyllä.

Itkua on riittänyt ja ei se miehenkään olo hääppöinen ole, näkee selvästi.

Tein vielä aamullla uuden testin ja plussa oli...

Olin jo lääkärissä ja sain lähetteen keskeytykseen :(

En olisi ikinä uskonut että joskus olen tässä tilanteessa. Toki voisinhan pitää lapsen.. mutta en halua ruveta siihen yksin. Haluan että molemmat on siinä mukana jne. Jos mulla ei olisi ennestään kahta lasta niin voisin harkitakin lapsen pitämistä.

Tuntuu niin pahalta...

Toivottavasti palailen tälle palstalle sitten mylhemmin kun nämä " elämän sotkut" ovat ohitse ja voidaan aloittaa meidän perhe-elämä puhtaalta pöydältä.

Elämä on... mutta eiköhän tämä tästä...

Vierailija
12/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vastatkoon tekojensa seurauksista siinä missä nainenkin. Hän ei huojannut ketään siittäjäksi, vaan mies oli koko ajan tietoinen raskauden mahdollisuudesta

Vierailija
13/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten me naiset aina ihastuksissamme teemme harkitsemattomia juttuja,

Vierailija
14/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et, niin kukaan muu ei?

Jokkut tykkää ajatella että raskaus on parisuhteen vahvuus. Ja toisinaan se saattaa kaataa koko suhteen. Toisinaan abortti voi olla parempi valinta. Joku aidosti saattaa ajatella ettei toinen raskaudu nopeesti, ja raskautuminen voi olla silloin huono juttu.

Mutta ihan vapaasti: kertoo aika paljon teistä kun tuomitsette tuntemattomia!

Vierailija
15/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan aikuinen nainen, jolla on jo lapsi/lapsia ennestään suostu edes harkitsemaan MIEHEN päähänpistosta ABORTTIA, jos on itse kuumeillut vauvaa!!

Vierailija
16/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tosi teinix tuo yksi ex-kirjoittelija ;). Se, että sinä et lue esim. lapsettomien ketjuja, ei tarkoita ettei teidän ketjua lukisi kukaan muu kuin 3-kuumeilijat, dorka. Kannattaa perustaa suljettu yhteisö esim. msn, mutta eihän nämä hormonihöyrymammat sellaisia osaa ajatella ;)

Vierailija
17/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa ihan mitä tahansa pskaa nimimerkilläsi totuutena, eivätkä muuta saa koskaan tietää. Ties vaikka mitä pedofiilejäkin roikkuisi nimimerkeillä täälläkin palstoilla, siksi henk. koht. en anna yhtään tunnistettavia tietoja tai valokuvia tms. MINNEKÄÄN internetissä.

Vierailija
18/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei kuumeile kolmosta lukee silti sitä ketjua :/

Mä kuumeilen toista ja luen kyllä vähän kaikenlaisia pinoja, kuumeilupuolella kulloinkin menossa olevaa kuukausiketjua, toista kuumeilevia, kolmatta kuumeilevia ja välillä jopa ekasta haaveilevien ketjua, käyn odotuspuolella lukemassa eri vaiheissa olevien ketjuja, ihan tuoreita ja loppusuoralla olevia ja sen kuukauden missä esikoiseni on syntynyt, luen vaatepuolella ketjuja vaikken olekaan himoshoppaaja, luen jopa yksinhuoltajien juttuja vaikken olekaan yh itse ;)

Kivittäkää nyt kun salaa näin törkeästi luen toisten juttuja avoimelta nettipalstalta =D

Vierailija
19/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai totta, mistäs sitä voi tietää.

Mutta jos mieskin on kerran ollut halukas saamaan lapsen ja sitten haluaakin, että nainen tekee abortin, niin huh! Ehkä pitäisi tuossa tilanteessa avata silmät ja tajuta millaisen paskan kanssa on tulevaisuuttaan suunnittelemassa.

Vierailija
20/33 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuossa kirjoituksessa he olleet keskustelleet asiasta, eli kun ero on selvä ja asuvat yhdessä vauva on tervetullut. Ja nyt raskaus onkin totta, mies ei ole siihen valmis. Ei tietenkään, koska ei ole varma erosta, omasta tulevaisuudesta, uudesta suhteesta ja uudesta lapsesta.

He yhdessä tuumin ovat päättäneet keskeyttää raskauden. Ei miestä voi pakottaa isäksi, eikä naista yh:ksi. Enkä usko, että lapsen olisi hyvä syntyä keskelle tuota hässäkkää, eikä varsinkaan noin suhteen alussa... ei olla kokeiltu oikeaa yhteiselämää saman katon alla. Seurustelu on ihan eri asia kuin avoliitto, uusperheen elämä kun ei aina ole auvoista.

Ja jos nainen on kuumeillut lasta, mies ei välttämättä ole ja kirjoituksesta kyllä käy rivien välistä ilmi ettei mies ole kovin halukas lapseen vielä pitkään aikaan. Voi olla, että tuossa vaiheessa raskaus on virhe.

Mutta he tekevät kuten parhaaksi näkevät.

T. eräs joka lukee ihan kaikkia palstoja, vaikkei oma elämä liittyisi niihin mitenkään