Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi ajatella?

Vierailija
09.03.2008 |

Jos mies pitää yhteyksiä ystävättäriinsä vain ja ainoastaan silloin, kun minä en ole kuulemassa enkä paikalla. En ole koskaan näitä naisia nähnyt, tekstiviestejä muutaman olen nähnyt ja soitettuja puheluita puhelimessa. Siis ovat yhteyksissä kun mies on työmatkalla, töissä tai viihteellä.

Minusta outoa, mutta mies väittää, että suurentelen asiaa. En vain ymmärrä, miksei yhteyttä pidetä kun minä olen läsnä? Kaksi näistä ainakin samassa työpaikassa ja kolmas asuu eri paikkakunnalla.

Minulla asiasta jotenkin paha mieli. Kai olen sitten paksukalloinen ja typerä niinkuin mieheni sanoo. :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä neuvottiin, että miehen tulee joko esitellä ystävättärensä vaimolleen tai lopettaa yhteydenpito. Jos nämä ystävättäret pystyy esittelemään ja pyytämään vaikka yhteiseen illanviettoon, niin ystävyys on viatonta. Mutta jos ei, niin on jotain salattavaa. Toista pitää kunnioittaa niin paljon, että jos asia häiritsee, miehen tulee katkaista ystävyysduhteet toisiin naisiin.

Musta tässä on kuitenkin pointti. Minusta nuo miehesi ystävättäret kuulostavat kyllä aika hämäriltä.

Vierailija
2/2 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kieltäytyy, on varma merkki siitä että pettää sinua. (ja mahdollisesti näitä muitakin toistensa kanssa...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän