Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieletön päivä!

Vierailija
08.03.2008 |

Ex soitti eilen illalla ja ehdotti, että tulisi hakemaan lapset nyt lauantaina ja toisi takaisin su-iltana, heillä on ex-anoppilassa joku sukujuhla. Ex harvemmin tapaa lapsia eikä koskaan tee aloitetta tapaamiseen. Ja lapset olivat onnesta soikeina tänää kun lähtivät, näkevät isän + juhlat mummolassa serkkujen ym kanssa.

Ihanaa!

Ja ihanaa myös minulle, harvinainen vapaa-ilta ja huominen vielä puolittain.

Lasten lähdettyä menin jumppaan (harvinaista herkkua näin lauantaisin kun paikan lapsiparkki on kiinni). Jumpan jälken lähdin vielä pienelle shoppailukierrokselle.

Jo tähän asti päivä oli lähes täydellinen, tapasin ystäväni myöhäisen lounaan merkeissä jne. Sitten soi puhelin: puhelimessa oli tuleva esimieheni, joka halusi näin lauantaina ilmoittaa, että olen valittu hakemaani virkaan. Virallinen päätös tehdään maanantaina, mutta halusi ilmoittaa jo nyt asiasta (tuttu paikka sijaisuuksien kautta)

Harmi että alko oli jo kiinni, olisin hakenut pullon shampanjaa :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Elämä välillä yllättää.

Vierailija
2/4 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea viran johdosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pomppia ympäri asuntoa kuin pieni kenguru. Tässä vapaapäivässä ja isän äkillisessa aktiivisuudessa olisi jo tarpeeksi aihetta riemuun, mutta tuo virka kyllä vei melkein jalat alta. Nyt voi rauhassa lomailla kesän ilman stressiä syksyn töistä.

*poing poing poing*

Vierailija
4/4 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa pullo Dom Perignonia ja kutsua muutama läheinen lasilliselle ensi viikolla? Tuo pullo maksaa sairaasti ja olen aina ajatellut, että joskus on sen aika. Olisiko nyt?