Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa älytön migreenikohtaus!

Vierailija
08.03.2008 |

Kolmannen kerran elämäni aikana koin tänään migreenikohtauksen - aivan jumalattoman kamala kokemus kyllä! Olen ollut viisi päivää kuumeessa, tänään alkoivat sitten menkatkin ja juuri, kun mun piti lähteä käyttämään kurkunpääntulehduksessa olevaa kuopusta päivystyksessä (henki oli ahtaalla), mulla alko vilkkua sahalaitakuviot silmissä ja ripsaria laittaessani tajusin, etten näe kokonaan omaa peilikuvaani edes. Pitä pistää sitten mies lapsen kanssa lääkäriin ja painua itse kylmä rätti otsalla pimeään huoneeseen makaamaan. Muut kolme lasta yrittivät tulla seuraavat pari tuntia toimeen omin avuin.

Huh,- vieläkin on tyhjän tuntoinen pää, ja vielä saa yön muutenkin nukkua koiranunta, kun kuulostelee, miten pienimmäinen yskii ja hengittää. Ambulanssin käskivät soittaa heti, jos raikas ulkoilma ei riitä avaamaan hengitystä. Meidän makkarista pääsee onneksi suoraan parvekkeelle...

Mikähän tuon mun migreenikohtauksen laukaisi? Stressi? Kuukautiset? Jäi mietityttämään...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on just nämä auraoireet ensin ja välillä on puolvuotta ilman migreeniä ja joskus monta kertaa kuussa..ihme juttu..

Vierailija
2/5 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kolmannen kerran elämäni aikana koin tänään migreenikohtauksen - aivan jumalattoman kamala kokemus kyllä! Olen ollut viisi päivää kuumeessa, tänään alkoivat sitten menkatkin ja juuri, kun mun piti lähteä käyttämään kurkunpääntulehduksessa olevaa kuopusta päivystyksessä (henki oli ahtaalla), mulla alko vilkkua sahalaitakuviot silmissä ja ripsaria laittaessani tajusin, etten näe kokonaan omaa peilikuvaani edes. Pitä pistää sitten mies lapsen kanssa lääkäriin ja painua itse kylmä rätti otsalla pimeään huoneeseen makaamaan. Muut kolme lasta yrittivät tulla seuraavat pari tuntia toimeen omin avuin.

Huh,- vieläkin on tyhjän tuntoinen pää, ja vielä saa yön muutenkin nukkua koiranunta, kun kuulostelee, miten pienimmäinen yskii ja hengittää. Ambulanssin käskivät soittaa heti, jos raikas ulkoilma ei riitä avaamaan hengitystä. Meidän makkarista pääsee onneksi suoraan parvekkeelle...

Mikähän tuon mun migreenikohtauksen laukaisi? Stressi? Kuukautiset? Jäi mietityttämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku juttu, jota olen etukäteen stressanut, on ohi, tulee heti migreeni :( Yritän siis opetella stressinhallintaa...

Vierailija
4/5 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, että mikähän tässä päivässä oli NIIN stressaavaa, että se laukaisi migreenin..? Mulla on ollut edellisen kerran migreeni vuonna 2001, kun mulla oli aika pieni vauva ja olin laihduttanut lyhyessä ajassa toistakymmentä kiloa pois. Ja sitä ennen mulla taisi olla migreeni vuonna 2000, kun odotin tätä vauvaa. Nyt siis vuosikausien hiljaisuuden jälkeen löysi vielä tiensä meikäläisen kroppaan! :)

Olen kyllä nytkin laihduttanut, kuntoillut normaalia enemmän, aloittanut uudessa työssä... Mitään noista mainitsemistasi ruoista en ole ainakaan tänään nauttinut.

ap

Vierailija
5/5 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se riitti tällä kertaa laukaisemaan migreenin. Mulle muuten lääkäri sanoi viimeksi, että lääkkeen voi ottaa vaikka oireet olisi vasta hyvin pieniä ja näin kohtaus jää tulematta. onko muilla kokemuksia tästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä