Uusperheen 1. yhteinen lapsi -esikoinen?
Iltalehdessä:
"Alppinisti Kalle Palander innostui pelaamaan pokeria Unibetin hyväntekeväisyystapahtumassa eilen Helsingissä. Säärileikkauksesta hyvin toipunut Palander on viettänyt tiiviisti laatuaikaa 2-vuotiaan Oda-Sofia -tyttärensä kanssa.
- Olen ehtinyt olla kotona kuusi viikkoa, siitä saakka kun jalka leikattiin. Onhan tämä tilanne erilainen, Palander kertoi Iltalehdelle.
Kallen ja Riina-Maija-vaimon esikoinen Oda-Sofia on kaksi vuotta. Alppinisti on keskittynyt isyyteen sairauslomansa aikana.
- Ehdin olla tyttäreni kanssa, siinä mielessä tämä on ollut hauskaa. Ihan hienoa, kun olen voinut viettää aikaa hänen kanssaan enemmän.
- En ole ehtinyt iltasatuja lukemaan, mutta pitäisi varmaan alkaa jotain silloin tällöin lauleskella. Olen kylläkin huono laulaja.
Leikkauksen jälkeen polvessa oli kolme isoa leikkausviiltoa ja niissä oli kaikkiaan lähes 26 tikkiä. Alppinistin jo kertaalleen korjattu rasitusmurtuma leikattiin auki uudelleen kuusi viikkoa sitten.
Nyt Palander kuntouttaa jalkaansa.
- Kyllä se tuossa roikkuu pikkuhiljaa. Ei sillä vielä kuuhun mennä, mutta ihan ok.
Ensi viikolla selviää pääseekö Palander rinteeseen tammikuussa.
- Viikon päästä otetaan kuva, sitten tiedän miten luutuminen on mennyt eteenpäin. Jos kaikki menee hyvin, niin mäkeen pääsen tammikuussa.
Pokeriturnauksessa Palander viihtyi, sillä pientä jännitystä sekin toi elämään.
- Pokeria en pelaa usein. Kavereiden kanssa silloin tällöin käyn pelaamassa.
JARI KUPIAINEN"
Kommentit (3)
Onko toi nimi ihan oikein? Vai pitäisikö olla Ida-Sofia?
Joka asuu Kallen ja Riina-Maijan luona?
eivätkä he ole uusperhe, vaan ydinperhe