Äiti ottaa kohta lasillisen laadukasta viiniä :)
Olikin hyvää punkkua mitä ostin, ensi kerran ostin laatikkoviiniä.
Myyjä suositteli minulle, meidän kylän pikku-Alkossa ei kovin laajaa valikoimaa olekaan.
Mies mökillä, lapset ajoissa nukkumaan ja äitikin pääsee rentoutumaan parin lasillisen ja hyvän naposteltavan kanssa..
Kommentit (11)
Argentinalaista Graffignan 100% Malbecia.
Eilen maistoin lasillisen, on hyvää.
Ei tuo kallis ollut, 3l laatikko jotain 26¿.
Olisit saanut kunnollista viiniä pullon 15 eurolla.
Kerrankin mies olisi kotona lasten kanssa lauantai-iltana.
Minä tyttö juonkin olutta illalla kun lapset nukkuu ja RENTOUDUN! Se kun vaan on niin, älkää nipot jeesustelko yhtään. Joo, ja aion myös imettää yöllä, jos vauva herää rintaa vaatimaan.
jos ottaa niin ottaa sit kunnolla!
No minulla kyllä hyvä ruoka ja hyvä juoma kulkevat ihan käsikädessä. Olisko sekin että olen asunut pari vuotta Italiassa.
Rakastan punaviinejä, juoppoa ei kenestäkään tee jos lasillisen pari silloin tällöin nauttii.. Tämä Suomen mentaliteetti missä ihmiset ovat joko absolutisteja tai alkoholisteja jaksaa ihmetyttää minua yhä.
Ap.
No täältä löytyy muutamaa juustoa, kuivattuja aprikooseja ja omenaa, valkosipulimarinoituja oliiveja, marinoituja artisokansydämiä, prosenttisuklaata, aurinkokuivattuja tomaatteja.
Ap lähdössä lasten kanssa pulkkamäkeen :)
t. 15
ps. Mulla olisi vuohenjuusto-aurinkokuivattutomaatti-rucola-cashewsalaattia, otan sen mukaan.
Meillehän tulee hauska ilta. Laitatko Ap saunan lämpiämään?
mä haen kohta myös illaksi punkkua mutta en osta laatua, meillä on paremmat pullot kaapissa ja juodaan halpaa omaksi iloksi. kunnon pulloja avataan kun on vieraita syömässä.