Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:17"]M, Jokin sinussa vetää minua kovasti puoleensa. Et arvaakaan miten usein sinua mietin. Tuntuu siltä, että meillä olisi enemmänkin puhuttavaa. Tilanteemme on mikä on eikä tästä mitään sen kummempaa voi seurata, mutta haluaisin sinusta ystävän. Meillä näyttää olevan yllättävän paljon yhteistä. Viihdyn seurassasi. [/quote] Minne päin? [/quote] Helsinki
[/quote]
Mies? Nainen? :)
[/quote]
Tämä oli miehelle.
Rakas joulupukki, toivoisin rahaa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:25"]
Tuntisin syvää epäonnistumista äitinä, jos pojastani kasvaisi sellainen kuin sinä. Jos hän kohtelisi muita ihmisiä siten kuin sinä, ja antaisi omille lapsilleen sellaisen esimerkin ihmisenä elämisestä kuin sinä. Onneksi kaikesta näkee jo nyt hänen ollessaan 12, että hänellä on pikkusormen kynnessäänkin enemmän oikeudentuntoa, tunnetaitoja ja iloa kuin sinun pöhöttynyt kulissiminuutesi pystyisi edes käsittämään.
Sinun äitisi(kin) osa on kauhea, mutta onneksi varmaan ei ole pelkoa että hän tietäisi mitään totuudenmukaista poikansa tavasta elää.
[/quote]mihinkäs päin tämä?
Myönnän. Mut varmaan terapioidaan siitäkin pois, ainakin näyttää siltä. Haluan päästä siitä eroon.
Kiva, kun on huolehtivia ystäviä! :)
Suutelet paremmin kuin oma mieheni. Harmi, ettei tullut edettyä pidemmälle, kun sinun omatuntosi alkoi kolkuttaa ja häädit minut pois.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:18"]
Heil Hitler \●,
[/quote]
Kenelle tää ja mihinpäin? ;)
Inhoan erästä työpaikallani olevaa ämmää. Kuvittelee tietävänsä ja osaavansa kaiken, vaikka aiheuttaa pelkkää sekaannusta ja levottomuutta ollessaan paikalla. Kaikki haukkuvat häntä selän takana. Toivottavasti saat joululahjaksi potkut.
Voi kun voisin käpertyä sun viereesi, nuuhkia sua, hieroa kasvojani pitkin sun kehoa ja suukotella.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:36"]
M,
Mä rakastan sua ja toivon, että olisit kanssani nyt.
t. mä
[/quote]
Minusta se olisi kiinni..
T: M
Rakastuin ihan läpikotaisin. Varmasti tulkitsin ja koin tilanteita väärin, mutta koen, että siihen myös rohkaistiin. Voisinko saada suoran selityksen?
En vaan sua mielestäin pois saa.
Vaikka luulet meneväsi minusta poispäin, sisälläni tuntuva veto sinuun vain kasvaa..
Ehkä olen vähän läheisriippuvainen, mut parempi se kuin vähättelevä ja välttelevä.
En halunnut pahaa, halusin antaa sinulle kaiken, tehdä maailmastasi täydellistä.
Olisimme vain voineet sopia tauosta, jotta voin parantua, jotta saisit aikaa..
Sopia parisuhteen säännöistä, haluista ja tarpeista.
Tehdä asiat niin, että molemmista tulisi onnellisia.
Rakkaani S, odotan sinua auringonlaskussa, joka ilta.
Tulethan viereeni ja otat minua kädestä, huomaat minussa sen mikä olen.
Uskaltaisit luottaa siihen, etten satuttaisi sinua, uskaltaisit rakastaa.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:35"]En vaan sua mielestäin pois saa.
Vaikka luulet meneväsi minusta poispäin, sisälläni tuntuva veto sinuun vain kasvaa..
Ehkä olen vähän läheisriippuvainen, mut parempi se kuin vähättelevä ja välttelevä.
En halunnut pahaa, halusin antaa sinulle kaiken, tehdä maailmastasi täydellistä.
Olisimme vain voineet sopia tauosta, jotta voin parantua, jotta saisit aikaa..
Sopia parisuhteen säännöistä, haluista ja tarpeista.
Tehdä asiat niin, että molemmista tulisi onnellisia.
Rakkaani S, odotan sinua auringonlaskussa, joka ilta.
Tulethan viereeni ja otat minua kädestä, huomaat minussa sen mikä olen.
Uskaltaisit luottaa siihen, etten satuttaisi sinua, uskaltaisit rakastaa.
[/quote]
Kiitos, omin tämän. T: Sari
Tiedän, ettet itsekään enää pidä itseäsi heterona. Anna minun kohdella sinua kuin kuningatarta edes yhden yön ajan. Sinä, minä, makuuhuone, nyt?
J.P mun on sua niin ikävä. Voiko ikävästä selvitä ikävöimällä?
Vedä vittu päähäs ja pakeni vuorille!!