Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 01:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:50"]Mä en lähetä kenellekkään terveisiä.. Ei oo kellään mitään asiaa eikä ikävä ketään. Vituttaa kaikki kun kukaan ei pidä yhteyttä,ei ystävät joita on kaksi eikä perhe. Mulla on vaan kusipäinen äijä joka vain haukkuu ja morkkaa joka päivä ja oon niin kyllästynyt kaikkeen. Kiva lukea kuinka muilla on ystäviä ja keitä ajattelee,mulla vain vihaa ja katkeruutta. Ottaa päähän,anteeksi. :( [/quote] Hö :( hali sulle täältä <3
[/quote]
Kuulostaa hölmöltä mutta kostu silmä. Vaikkei tunneta ja tää oli vaan palsta hali mut silti. Joku vaivautu edes laittaa mulle viestin,kiitos. ;(
[/quote]
Hei, käytkö töissä tai yhtään missään, missä tapaisi ihmisiä? Fakta valitettavasti on, että niitä yhtävyyssuhteita pitää luoda ja ylläpitää, muuten ne hiipuu. Itse oon kanssa välillä ollut todella yksinäinen ja ymmärrän sua hyvin, mutta nyt olen onnistunut luomaan ystäväverkon, joka saa minut onnelliseksi. Tsemppiä sulle ja hali myös täältä!
Mua pelottaa I! Mä en tiedä välillä jaksanko omaa elämääni masentuneena. Vahvana naisena taistelit ja taistelet elämäsi loppuun asti hengestäsi, samaan aikaan minua pelottaa ja mietityttää aivan liikaa perustavanlaatuiset kysymykset ja jaksaminen ensi syksyyn: Tulenko löytämään uuden suunnan? Opiskelut varmaan voinnin kohentuessa kiinnostavat, kuten on koko elämäni ennen sairastumista. Tulenko löytämään töitä? Päivääkään en ole tehnyt, no ikää on varsin vähän täysikäisyydestä. Luotettava työnantajiin. Tulenko löytämään kumppanin? Auts, pahempaa arvoitusta ei rakkauden kaipuinen yksilö voi keksiäkkään. Järki sanoo seuraavat asiat aiheesta: liiku siellä missä muutkin, arvosta itseäsi ja luota itseesi, 50% susta kiinni 50% vastaparista ja tärkeimpänä--ole oma itsesi.
Osaan kunnioittaa muita paremmin kuin itseäni. Itsekritiikki ja oman itsensä pahimpana vihollisena oleminen on vain luonnollista mulle, tapa josta yritän little by little päästä pois. AV-palstan provot parisuhteesta, pettämisestä, räikeistä stereotypioista, mielettömistä standardeista ja vaatimuksista kumppaneilta jne. eivät ole mielekästä luettavaa tässä tilassa saati ilman, monesti ihmettelen mitä teen täällä, katkeruutta ja vihaa vain. Toisaalta hyviäkin yleisiä hyviä käytöstapoja kunnioittavia aloituksia löytyy, trollien ja provojen seasta. Anonyymiteettiyden suola, kun eri ajatukset ja tarkoitusperät kohtaavat. Toivottavasti kommentoijat muistavat, että alaikäisetkin pääsevät näitä lukemaan, eivätkä välttämättä osaa erottaa asioiden suhteita toisistaan ja tarua todesta. Voi aikuisillakin mennä puurot ja vellit sekaisin. Päivän kokoonpanevien pohdintojen ja huomioiden jälkeen, hyvää pilvistä kevät päivän jatkoa! From T to I
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:04"]
Miksi tapasimme 10 vuotta liian myöhään? Mikä tarkoitus silläkin oli?
[/quote]
Heh, ajattelin tänään vähän tämänsuuntaisesti... jos olisimme tavanneet 10 vuotta aiemmin ja olisin suotavasti 5 vuotta nuorempi...
No, mennään nyt sitten näin.
[/quote]
Ikä on vain numero. Oikeasti. Elämäkokemuksen vaikuttaa henkiseen ikään. Plus nuoremman kanssa seurustelu pitää nuorena :D
[/quote]
Eipä siinä mitään... vähän on vain muitakin mutkia matkassa. :)
[/quote]
Mitä mutkia?
[/quote]
Olen jo varattu, joten varmaan haaveiluksi jää.
[/quote]
Oletko onnellinen nykyisen kumppanisi kanssa?
[/quote]
Mua jäi kovasti mietityttää vastaus tähän. Jos et rakasta nykyistä kumppaniasi ja olet tavannut toisen, jota kohtaan tunnet vahvasti, onko järkeä jäädä nykyisen kanssa yhteen? Toki jos nykyisen kanssa olet onnellinen, niin asia on eri. Mutta mikä on vastaus kysymykseen?
[/quote]
... no ei pitäisi väsyneenä tehdä laskutoimituksia, liian nuoria olisi ihastuksen kohde jos 10 vuotta menisi aika taaksepäin...
Ja olenko onnellinen? Välillä. Elän kaksijakoista elämää, välillä kaipaan toista, välillä olen onnellinen tässä. En pysty vastaamaan, en tiedä kumman haluaisin enemmän. Ehkä tunteeni ei tässä liitossa ole olleet koskaan niin vahvat, mutta viihdymme hyvin yhdessä.
Vastaavasti ihastuminen tuntuu pelottavankin vahvalta välillä, vaikea kontrolloida tekemisiään ja sitten taas miettii miksi lipsuu päätöksestään yrittää antaa asian vain olla ja unohtaa.
Mietin usein, pysynkö tässä suhteessani siksi etten voisi kuvitella satuttavani vaimoani niin pahasti mitä ero tekisi luultavasti. Toisaalta kyllä minuakin ajatus erosta surettaa... kierrän tätä samaa kehää jatkuvasti, vaikka yrittäisinkin päättää jotain niin aina päätös tuntuu murtuvan.
Kun me ekan kerran kohdataan, toivottavasti se hetki myös muistetaan. Ei siitä heti rakastuta, mut jälkeenpäin ajatellen se ei kaduta. On korjattavaa vielä mussa, täydellisyyttä näen liikaa sussa. Kunhan hetken vielä itseäni kerään, jostain unenomaisista harhoistani herään. Tulemme kohtaamaan udemman kerran, siihen mennessä teen itsestäni itseni herran. Sen jälkeen sulle näytän, rakkaudellani sylisi täytän. Elämästä löydämme polun, elämän lankaan yhteisen solmun. Sinä haaveideni täyttymys, en enää ole sinulle pettymys. T:T
Mä en jaksaisi aina olla se vahva meistä. Miksi sun on aina pakko vetäytyä vastuusta ja pakottaa mut huolehtimaan kaikesta? Sä sanot, että mä olen sun elämäsi rakkaus ja kyllä mäkin vältän susta, paljon. Kaikesta huolimatta kuitenkin mun on nyt pelastettva itseni...mun psyyke ei kestä kannatella meitä molempia enää pitkään. Löysin sopivan asunnon ja olen siirtänyt osan tavaroistani sinne,avioerohakemus odottaa pöydällä. Olen pahoillani, mutta nyt sun aika kannatella itseäsi.
N:ltä T:lle Helsingissä
Olet ajatuksissani Anu. Olisi mukavaa laittaa huulet yhteen ja ymistä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:27"]
Haluaisin sanoa sulle että se että en eilen melkein edes huomannut sinua ei sitten tarkoita sitä että en tykkää sinusta. Tuli käyttäydyttyä taas aika tyhmästi, kuten aina, en vaan osaa, varmaan ikinä sun kohdalla. Mun alkuperäiset oman pään sisäiset suunnitelmat tutustumisen aikataululle tais mennä ihan pieleen taas. Aloin jopa miettiä että toivottavasti et oo menettänyt yöuniasi tän jutun takia... (No, tuskin sä tätä niin vakavasti olet ottanut.) Mutta älä stressaa tästä, kyllä me tutustutaan jos niin on tarkoitus. Ehkä yksi asia voitais päättää: Jos törmätään jossain missä ei ole tuttuja, niin puhutaan jotain muutakin kuin moikataan, valmistaudutaan siihen etukäteen henkisesti että niin on pakko tehdä. (minähän sen mokaan tosin kuitenkin...)
[/quote]
Taas liikaa mahdollisia kohteita. Tarkenna vähän.
[/quote]
Se on jollekin joka on herännyt tänään tosi aikaisin
[/quote]
Sitä pelkäsinkin (toivoinkin?).
Pitäisikö sattumaa auttaa... ;)
Hello darkness my old friend.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:58"]
[/quote]
Vau, kuulostaa lupaavalta :) Miten sitä sattumaa vois auttaa? Ideoita?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:10"]
T, Nightwish: Forever Yours. Ja hyvää yötä.
[/quote]
Töissä kyyneleet silmissä, kiitos. -T-
Why don't you write me
I'm out in the jungle
I'm hungry to hear you.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:03"]
[/quote]
[/quote]
Nyt kun mietin tarkemmin, tuskin olen viestisi kohde... koska taustamme varmaan häiritsisi vähän enemmän. Vai meinasitko kaikesta huolimatta? ...niinhän tässä itsekkin viestiä pistän...
Näemmekö usein toisiamme muutenkin?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:25"]
[/quote]
[/quote]
Nyt kun mietin tarkemmin, tuskin olen viestisi kohde... koska taustamme varmaan häiritsisi vähän enemmän. Vai meinasitko kaikesta huolimatta? ...niinhän tässä itsekkin viestiä pistän...
[/quote]
No kai mä lähinnä jostain ystävyydestä haaveilen, ei tarvis ikävöidä aina. Tosin en tiedä onko sekään sopivaa. Netissä sitä on kyllä helppo heittäytyä rohkeaksi... Ei nähdä kovin usein nykyään, ja kohta ei varmasti hetkeen ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:25"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No kai mä lähinnä jostain ystävyydestä haaveilen, ei tarvis ikävöidä aina. Tosin en tiedä onko sekään sopivaa. Netissä sitä on kyllä helppo heittäytyä rohkeaksi... Ei nähdä kovin usein nykyään, ja kohta ei varmasti hetkeen ollenkaan.
[/quote]
Juups, meni varmaan väärälle sitten... onnea ja rohkeutta sinulle matkaan, yritä järjestää sopiva tilanne. Tuskin täällä sattuu oikealle osumaan. Jos tiedät etukäteen missä toisen voi nähdä, käytä sitä hyväksesi.
Ajattelen sua ihan kokoajan. Mä niin haluisin olla sun kaa kahden. Miks me ei voitu tavata vaikka baarissa? Tai yhteisten ystävien kautta? Tai ihan missä vaan muualla kuin tilanteessa, jossa sä oot mun ohjaaja ja kokoajan on muitakin ihmisiä ympärillä kun kohdataan?
Voiskohan se oikeasti olla niin että olen tulkinnut sinun ihastumisesi väärin ja se sun yli-innokas hymyily johtuukin siitä että sua huvittaa vaan minun ihastumiseni sinuun? Aina välillä tämä ajatus tulee mieleen ja silloin nolottaa...
Haluaisin sanoa sulle että se että en eilen melkein edes huomannut sinua ei sitten tarkoita sitä että en tykkää sinusta. Tuli käyttäydyttyä taas aika tyhmästi, kuten aina, en vaan osaa, varmaan ikinä sun kohdalla. Mun alkuperäiset oman pään sisäiset suunnitelmat tutustumisen aikataululle tais mennä ihan pieleen taas. Aloin jopa miettiä että toivottavasti et oo menettänyt yöuniasi tän jutun takia... (No, tuskin sä tätä niin vakavasti olet ottanut.) Mutta älä stressaa tästä, kyllä me tutustutaan jos niin on tarkoitus. Ehkä yksi asia voitais päättää: Jos törmätään jossain missä ei ole tuttuja, niin puhutaan jotain muutakin kuin moikataan, valmistaudutaan siihen etukäteen henkisesti että niin on pakko tehdä. (minähän sen mokaan tosin kuitenkin...)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:05"]
Voiskohan se oikeasti olla niin että olen tulkinnut sinun ihastumisesi väärin ja se sun yli-innokas hymyily johtuukin siitä että sua huvittaa vaan minun ihastumiseni sinuun? Aina välillä tämä ajatus tulee mieleen ja silloin nolottaa...
[/quote]
Ei, kyllä mä olen oikeasti ihastunut suhun. Mutta mä en osaa tehä aloitetta ja siksi yritän hymyllä viestittää että voisitko sä tehä. Sit välillä mä en tiedä kiinnostaako sua, kun sä et aina hymyile takaisin.
Oot mies komein kaikista, silmissäni mun.