Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:43"]Mua harmittaa jos sun sydän on särkynyt. Liimaisin sen kokoon jos pystyisin. Mut löydät sopivamman kumppanin vielä, oon varma siitä.
[/quote]
Jos olisit se oikea tyyppi, niin miksi et kertonut seurustelustasi? Et tiedä montako unetonta yötä vietin vuoksesi ja paljon muuta mitä en viitsi vyöryttää omalletunnollesi.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:58"]J tuu juttelemaan! :(
[/quote]
Kenen kans?
[/quote]
No arvaa. Kyllä sun pitäis tietää.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:58"]J tuu juttelemaan! :(
[/quote]
Kenen kans?
[/quote]
[/quote]
En jaksa, eikä sillä taida olla enää merkitystä?
Mä taidan olla ihastunut suhun. Välitän susta ihan helvetin paljon vaikka sitä en ole oikein myöntänytkään. Miksi mun tunteet ilmenee aina liian myöhään? Mikä vika mussa oikein on? :'(
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:58"]J tuu juttelemaan! :(
[/quote]
Kenen kans?
[/quote]
[/quote]
En jaksa, eikä sillä taida olla enää merkitystä?
[/quote]
Ei varmaan sitten.
Toivon että saadaan jakaa vielä monta mielenkiintoista hetkeä tässä maailmankaikkeudessa.
t. Ystäväsi
Olipas pari viestiä just niinkuin mun kynästä, ja pari juttua taisin omia ittelleni. Noista viimesimmistä. Kummallista tämä elämä. Onneksi oon oppinut sekä ittestäni että muista ihmisistä lähiaikoina taas pal-jon. Hittovie, jos mä oon valmis antaan anteeksi muille, niin kyllä munkin kuuluis saada omia juttujani anteeksi. Hartioita painaa melko monta asiaa. Ei pahoja syntejä, ihmissuhdejuttuja vain.
JH, siitä on jo melkein kaksi vuotta. En voi unohtaa kaunista hymyäsi. Enkä ääntäsi. Kunpa kuulisin sinusta jotain.
Huoh. Sanon suoraan; en juuri koskaan ihastu miehiin. Ja viimeksi kun ihastuin, se oli muutama vuos sitten. Kukaan mies ei koskaan jää minun mieleeni pyörimään. Sinä oot nyt ollut tän pari viikkoa, ja ahdistaa. Koska olet jotenkin haavoittunut, ja sen vuoksi vaarallinen. Pelkään sinua, ja oon nyt jotenkin mystifioinut sinut mielessäni. Et halua minua. Miksi pitää olla näin hankalaksi tehty...Huomasin tänään ettei täällä ole mulle mitään. Eikä sielläkään, joten en yhtään tiedä minne menen. väsyttää tää. Enkä tiiä mitä teen. Kaikki menee aina ristiin, se joka minusta kiinnostuu, niin minä en siitä, ja sitten toisin päin. Olet aika pelottava. Ja ilkeä. Minä olen vahva, mutta tällä hetkellä heikoilla. J, tää on sulle. Äh, menköön universumille. Olis sitteki pitäny lähteä juomaan tänään. No vitut, meen nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:05"]
Öitä K :)
[/quote]
Öitä, tuntematon :)
Tuhlasin niin kauan elämääni sinuun :’(
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 06:31"]
[/quote] Miksi sanot tuhlasin?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 06:31"]
[/quote]
Koska siitä ei tule mitään
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 07:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 06:31"]
Miksi ei? Miksi ei mitään?
[/quote]
Koska siitä ei tule mitään
[/quote]
Kaikella on tarkoitus. Näin uskon.
Mua harmittaa jos sun sydän on särkynyt. Liimaisin sen kokoon jos pystyisin. Mut löydät sopivamman kumppanin vielä, oon varma siitä.