Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Onkohan meidän tunteet viilenemässä? Koska meidän juttu ei etene, niin ehkäpä tämä ihastuminen menee vähitellen ohi tai vaihtaa kohdetta.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:48"]
Onkohan meidän tunteet viilenemässä? Koska meidän juttu ei etene, niin ehkäpä tämä ihastuminen menee vähitellen ohi tai vaihtaa kohdetta.
[/quote]Samaa mietin just...Harmi kun ei etene.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:35"] Kuulehan mies, kun sä katsot mua tuolla tavalla ja hymyilet, niin ymmärrätkö, että muutun silloin sulaksi vahaksi? Voi kun vielä koskettaisit, edes vähän hipaisisit. Mutta varo, voin polttaa! [/quote] Jos kosketan, sytyn ehkä palamaan. Sitäkin pelkään. [/quote] Ja mitä muuta?
[/quote]
No mitä jää sitten jäljelle kun tuli puhdistaa... Parempaa vai vain tuhkaa?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:48"]
[/quote] Niin se menee.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:17"]Ai laav juu,T!
[/quote]
Ihanaa! Niin mäkin sua!
Miksi se menee aina niin että kerrankin kun tulee tilaisuus jutella, niin iskee ujous ja ei saa oikein mitään suusta ulos, ja se vähä mitä saa on jotain tosi tyhmää…
Siinä vaiheessa ei oikein aivoissa raksuta ;)
Missähän mun kirsikkahillopurkkini on? Korput on tuossa pöydällä, ahh noniin... :))
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:29"]
Siinä vaiheessa ei oikein aivoissa raksuta ;)
[/quote]
Ei niin. Tai tulee kyllä mieleen paljonkin mitä vois mihinkin kommentoida, mutta jotenkin toteaa päässä ne tyhmiksi eikä sano, ja kohta miettii että ois liian myöhäistäkin jo sanoa. Ja sitten iskee paniikki että pakko nyt on jotain sanoa, ja sanoo lyhesti vielä jotain vielä tyhmempää ja sanatkin muodostuu suusta tullessaan ihan epäselviksi.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:33"]Missähän mun kirsikkahillopurkkini on? Korput on tuossa pöydällä, ahh noniin... :))
[/quote]mikä juttu toi kirsikkahillo on? Ihme metaforia koko ketju täynnä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:33"]Missähän mun kirsikkahillopurkkini on? Korput on tuossa pöydällä, ahh noniin... :)) [/quote]mikä juttu toi kirsikkahillo on? Ihme metaforia koko ketju täynnä.
[/quote]
Täällä on niin hyvät läpät et haluu napsia jotain oikein hyvää samalla. Sit välillä nää jutut menee semmosiks, et meinaa pyörtyä lukiessa ja sit ne hillot voi pudota suusta rinnuksille.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:23"]
Olen nyt jotenkin huolissani susta. En tiedä miksi, joku vaisto sanoo. Kerrohan nyt onko kaikki hyvin, niin voin mennä rauhallisin mielin nukkumaan.
[/quote]
Nyt? Minusta? No tuskin minusta. Yksi mies on, mutta ei varmasti kirjoittele huolistaan tänne. Voisi lopettaa sen huolestuneisuutensa, se on ahdistavaa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:18"]
Mun on jo nyt ikävä sua. Kyllä mä sut haluaisin ihan kokonaan, mutta jos vaihtoehtona on tämä tai ei mitään, niin tämän mä haluan. J
[/quote]Ihan ko haluaisitki...Kai ottasit yhteyttä sitte.
Sinä viehättävä salinainen. Keräilen tässä lisää rohkeutta. Sitten meinaan kysyä sua kahville. Toivottavasti suostut.
Sä olet surkea sängyssä, siksi.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 06:46"]
Sä olet surkea sängyssä, siksi.
[/quote]:D jos et oo ees kokeillu, mistä tiiät
Oot tänään ollut mun mielessä, mitä sulle kuuluu??
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:19"]
[/quote]
Oon miettinyt että missähän suhun vois törmätä työajan ulkopuolella. Siis missä sellaisessa paikassa jossa mun ei ois ihan luonnotonta käydä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:19"]
[/quote]
Oon miettinyt että missähän suhun vois törmätä työajan ulkopuolella. Siis missä sellaisessa paikassa jossa mun ei ois ihan luonnotonta käydä.
[/quote]
Ehdota jotain. Pakahdun, pitäisi avautua...
Plääh, ois kiva rakastua. Johonki ihanaan naiseen tai mieheen. Ehkä vaihteeksi mieheen, niin että sekin rakastus muhun..