Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Ootkohan sä koskaan yrittänyt selvittää mun numeroa. Ekan kerran oikeasti harmittaa kun se on salainen.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:02"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:18"]Sielunkumppanini ja hyvä ystäväni. Sinun kanssasi voin keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä. En tiedä, haluaisinko sinua omakseni, mutta en voi elää ilman sinua. [/quote] Miksi et tiedä? Tai miksi et haluaisi omaksesi? Jos et kuitenkaan pysty elämään ilman häntä. [/quote] Omaksi saaminen vaatisi kipeitä ratkaisuja. Olisiko se sen arvoista? Onneksi voimme olla kuitenkin ystäviä. [/quote] Jos sinä tunnet näin, hän tuntee varmasti samoin. Jos annatte ajan kulua. Niitä sielunkumppaneita on harvassa, sellaisesta kannattaa pitää kiinni.
[/quote]
Uskoisin tai oikeastaan tiedän, että hän tuntee samoin. On elämän suuri rikkaus, kun saa kohdata ihmisen, kenen kanssa jakaa saman sielunmaiseman.
[/quote]
Kyllä hän tietää ja tuntee sen yhteyden.
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Täällä on yksi ihminen joka toivoo sulle vilpittömästi kaikkea hyvää.
Se oli siinä, hyvää jatkoa elämääsi ♡
M, olet vaan niin "jep-jep", ja ne sun silmät!!!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:10"]Onko aivan helevetin pakko heruttaa sitä persettä niin että housut on vedetty tisseihin asti H.L.
[/quote]
Hahahaha, anteeks mitä? :D t.H.L.
Niin sullahan on todella kauniit silmät.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:53"]Niin sullahan on todella kauniit silmät.
[/quote] Millaiset? Väri? Muoto?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:53"]Niin sullahan on todella kauniit silmät.
[/quote]
Onko nämä todella kauniit silmät naisella vai miehellä? Ja missä päin Suomea?
Nähdään sit seuraavan kerran ylppäreissä...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:53"]Niin sullahan on todella kauniit silmät. [/quote] Onko nämä todella kauniit silmät naisella vai miehellä? Ja missä päin Suomea?
[/quote] Miehellä, e-suomi.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:52"]M, olet vaan niin "jep-jep", ja ne sun silmät!!!
[/quote]
J, muruseni....silmistä puheenollen<3 ...pääsisinpä sun kanssa sänkyyn...ja lattialle....ja pöydälle...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:52"]M, olet vaan niin "jep-jep", ja ne sun silmät!!! [/quote] J, muruseni....silmistä puheenollen<3 ...pääsisinpä sun kanssa sänkyyn...ja lattialle....ja pöydälle...
[/quote]
Hankkikaa jo huone.
Jos oli tarkoitus vinoilla ja se sua helpottaa, niin anna palaa. Jos oli kysymys, niin vastaus on ei, en kanna kaunaa. Paskamyrsky oli kyllä ihan ansaittu. Mutta loput sit livenä. T. Puppeli
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:58"]J tuu juttelemaan! :(
[/quote]
Kenen kans?
En tiedä kaipaatko mua yhtään. Mä halusin olla sulle sitä kaikkea. Meillä oli yhdessä pääsääntöisesti ihan mukavaa, luulin että se riittäisi. Tai tiesin kyllä että enemmänkin voisin antaa sitä kaikkea kivaa, mut se oli niin yksipuoleista etten mä enää osannut. Sitä kesti niin kauan, etten mä tiedä osaanko enää koskaan, kenellekään.
Toisinaan sä sanoit että sä tarviit kehuja ja kunnioitusta, läheisyyttä ja hellyyttä. Mä itsekin kaipasin sitä paljonpaljon enemmän, ehket ymmärtänytkään kuinkapaljon. Silti kun mä yritin tulla lähemmäs ja antaa hellyyttä, sä etäännyit vaan, ehkä säälistä annoit sitten mun tulla sun viereen lähelle, syliin. Olinko mä niin vastenmielinen. Mulla alkoi mennä kaikki huonommin ja joo, lihoin tunnesyöpöttelyssä. Masennuin yksinäisyydessä ja asioiden jakamattomuudessa. Mäkin oon tällanen introvertti vähän, en osaa hakea sitä kommunikaatiota niinpaljon kun oikeasti sitä tarvitsisin. En mä ymmärräkään miten paljon mä omilla toimillani saan itseni kärsimään enemmän ja enemmän. Haluun kaikkea kivaa, mut mikään ei oo kestävää, hetken ilosta tulee pidempi tuska vaan.
Mulla menee yhtä huonosti naisten kanssa kuin noiden parin autonromun. Mä tiedän että hankittaessa ne on ihan kivoja, niiden avulla voisi saada paljon iloa. Tykkään käyttää ja vähän painaa kaasua välillä. Kiva kun vanhat sedät katsoo nuoruuttan muistellen kun me kuljetaan kadulla, oon ylpeä siitä miten oon saanut sellaisen kivan kanssa kulkea. valokuvissa näyttää kivalta, mut sit kuitenkin totuus paljastuu kun katsoo vähän tarkemmin. Viettää enemmän aikaa sellaisen parissa.. löytyy kauneusvirheitä, kontaktihäiriöitä, välillä täytyy panostaa rahallisesti. Tänäänkin taas saanut ihmetellä miten onkin voitu noin harkitsematon malli pistää edes liikenteeseen. Kummallisia lapsentauteja ja liian suuria ongelmia, loputon risusavotta.
Ei, ei mulla mene hyvin. kai mä olen ollut edellisessä elämässä joku natsi, kun karma tuntuu olevan niin kamala mulle. Vaikka toivot mulle pelkkää hyvää, niin mua vaan sattuu. Mä kuvittelen että sulle menee kivasti. Niinkun jo heti väliemme katkottua, tauon aikana, sä siat elämääsi jotain kivaa helpottavaa. En mä ollut kunnossa kun erottiin, et ehkä tiedäkään kuinka heikosti voin. Ehkä olin toimillani itseni ajanut pahaan jamaan, mut olen puoli vuotta tehnyt kaikkeni eikä oikeastaan valoa näy, olen tuskissani. muutaman kuukauden maoin vuodepotilaana, ei pystynyt kuin parituntia päivässä toimimaan.
Mä sain random diagnooseja, erikoislääkärit sanoi että soittele ihmeessä jos selvii mikä sua vaivaa, heitäkin kiinnostaa. Tein hetken osapäivää, enkä oikeen muuhun enää pystynyt. Nyt teen täyttä päivää, mut olen oikeasti hajalla, henkisesti ja fyysisesti. En jaksa enää valittaa ja selittää, puolet älystäni on kadonnut, kaikki elämänilo. hakkaan päätäni seinään ja huudan yksinäni tuskaani. Töissä käyn ja teen pelkkää paksaa. en jaksa syödä, niin laihdun. ei onneksi maistu edes herkut, niin syön terveellistä shaisea, ei maistakaan niin ei väliä. Liikun, punttaan ja yritän hoitaa juoksevia asioita. oikeesti ei jaksaisi. mut ei tässä ole ketään kelle valittaakaan. paitsi av. mut ketä tällaistakaan p****aa jaksaa lukea.
Kesää odotellessa. Rahaa menee ja velkaa on. koitan hävittää omaisuutta hiljalleen, roskasäkki kerrallaan. Suljen tilauksia ja kytköksiä elämään. En mä nää toivoa enää missään, enkä jaksa olla jollekin se oikea, ei ketään oikeasti tällaiseen tyydy, enkä ketä tahansa haluaisikaan.
Mut jos joskus sanut kysymään, niin mulla menee ihan mahtavasti, ei paremmasta väliä. Sori että saatan olla välillä ilkeä, kirjoittaa jotain kautta ikävästi. Mua vaan sattuu niin etten mä osaa toisia järkevästi.
Toivottavasti sulla menee paremmin, oot tärkein loppuun asti. Aiken ikävänkin jälkeen mä tiedän ettet sä sisimmässäs tarkoittanut pahaa, en mäkään. *Mus*
Miksi et voinut sanoa suoraan, että seurustelet sen yhden tyypin kanssa? Vaikka varmasti näit, että halusin sinut. Tuhlasimme vain molempien aikaa ja minun sydämeni sirpaloitui :(
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:30"]
Miksi et voinut sanoa suoraan, että seurustelet sen yhden tyypin kanssa? Vaikka varmasti näit, että halusin sinut. Tuhlasimme vain molempien aikaa ja minun sydämeni sirpaloitui :(
[/quote] :(
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:28"]Onko elämä enään elämisen arvoista?
[/quote] Mulla on. Jokainen päivä on uusi seikkailu.
[/quote]
Hyvä että jollekin on. Minusta elämä on jo pidemmän aikaa tuntunut pakolliselta suorittamiselta ja tasaisin väliajoin tulee pienempiä tai suurempia pettymyksiä vasten naamaa.
[/quote] olisitko masentunut?
[/quote]
Varmaan. Viimeisin asia mitä nyt tapahtui ja samalla viimeinenkin asia mikä loi vähän valoa tulevaisuuteen sammui lopullisesti ja olo ei edes merkittävästi muuttunut huonommaksi. Ainoastaan se asia on nyt koko ajan mielessä ja paskan olon määrä pysyy vakiona.
[/quote] no voihan helvetti sentään. En sano kyllä se siitä, mut niin se silti menee.