Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Kaipaan sitä tunnetta kun olin ihastunut sinuun ja odotin aina innoissani tapaamista. Luulin että sinäkin olit ihastunut, mutta se taisi ollakin vain harhaa.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:14"]Raskasta kun en saa olla lähelläsi ja elämä kulkee eteenpäin. Kaipaan sinua ja toivon sinua lähelleni. Ihoni kaipaa kosketustasi. Kunpa saisin sinut lähelleni edes pieneksi hetkeksi. Saisin vain olla kanssasi. [/quote] kenelle?
[/quote]
Sulle rakkaani.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:29"]
Kaipaan sitä tunnetta kun olin ihastunut sinuun ja odotin aina innoissani tapaamista. Luulin että sinäkin olit ihastunut, mutta se taisi ollakin vain harhaa.
[/quote]
Olin olin ihastunut ja olen vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:29"]Kaipaan sitä tunnetta kun olin ihastunut sinuun ja odotin aina innoissani tapaamista. Luulin että sinäkin olit ihastunut, mutta se taisi ollakin vain harhaa.
[/quote]
Miten selvitit tuon toisen ihastuksen puutteen? Ettei vain kumpikin olisi luullut samoin kuin sinä?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:48"]
Jonain päivänä minä vielä avaan suuni.
[/quote] mitä odotat?
[/quote]
Pelkoni laantumista.
[/quote]
Tiedät itsekin ettei pelkosi laannu.
Hei sinä random tyyppi, jolla on siedettävän matkan päässä Helsingistä hyväkuntoinen omakotitalo pöpelikössä valtavalla tontilla, myy se mulle pilkkahintaan!
T. Hullu koiranainen
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:14"]Raskasta kun en saa olla lähelläsi ja elämä kulkee eteenpäin. Kaipaan sinua ja toivon sinua lähelleni. Ihoni kaipaa kosketustasi. Kunpa saisin sinut lähelleni edes pieneksi hetkeksi. Saisin vain olla kanssasi. [/quote] kenelle?
[/quote]
Sulle rakkaani.
[/quote] Tuskinpa vaan. :) Mutta mitä jos hetken kuvitellaan että oltaisiin ihan lähekkäin. Tunnettaisiin toistemme tuoksu ja ihon lämpö. Ja syleiltäisiin intohimoisesti? Toisi ehkä lohtua tähän yksinäiseen iltaan.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:29"]Kaipaan sitä tunnetta kun olin ihastunut sinuun ja odotin aina innoissani tapaamista. Luulin että sinäkin olit ihastunut, mutta se taisi ollakin vain harhaa.
[/quote]
Miten selvitit tuon toisen ihastuksen puutteen? Ettei vain kumpikin olisi luullut samoin kuin sinä?
[/quote]
Hänellä ei näytä olevan kiinnostusta tavata minua niin usein kuin minä haluaisin. Hänellä taitaa olla myös perhe ja minä kun niin haaveilin hänestä puoli vuotta :/ on jotenkin niin tyhjä olo :( Löytyisipä joku vapaa ihminen jonka haaveiden kohteena saisin olla.
T:lle
vaikka petit minua ties kuinka monta kertaa ja vaikka kuinka monen naisen kanssa, en silti ole lakannut rakastamasta. Säälittävää..
Ajattelen millaista elämäni olisi ilman sinua. Se olisi kamalaa. Mutta en tiedä mitä tehdä. Sinä olet muuttunut.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:30"]
[/quote]
Sulle rakkaani.
[/quote]Olenko mä mies vai nainen? :D
Ajaudutko lähelleni vai ajaudunko lähellesi... kuitenkin huomaan miten usein olemme lähekkäin. Aina kuitenkin muiden ympäröimänä tai kiireisenä. Kuvittelenko vaan kun tulet lähelleni? Ei olisi ensimmäinen kerta... ja huomaan itsekin ajautuvani lähellesi.
Haluanko edes että tunnistat minut tästä.
En tajua miten joku voi kuulostaa paperilla niin täydelliseltä ja olla livenä niin täysin sen vastakohta. Nettideittailu saa nyt jäädä hetkeksi.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:30"]
[/quote]
Sulle rakkaani.
[/quote]Olenko mä mies vai nainen? :D
[/quote]
Se sun pitää itse päätellä :)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:17"]Ajattelen millaista elämäni olisi ilman sinua. Se olisi kamalaa. Mutta en tiedä mitä tehdä. Sinä olet muuttunut.
[/quote] Miten?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:14"]Raskasta kun en saa olla lähelläsi ja elämä kulkee eteenpäin. Kaipaan sinua ja toivon sinua lähelleni. Ihoni kaipaa kosketustasi. Kunpa saisin sinut lähelleni edes pieneksi hetkeksi. Saisin vain olla kanssasi.
[/quote] kenelle?