Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
3581/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni mä rakastan sua <3

Vierailija
3582/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu oot niin paska, pelkkää paskaa!! Vitun paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:53"]On kyllä tosi erikoinen juttu tää.
[/quote] Mikä on erikoinen? Tämä ketju? Minä? Sinä?

Vierailija
3584/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliäkään mistä se johtu, jos tuntee voimakasta kaipuuta jonkun seuraan. Oli kyse sitten ystävyydestä tai parisuhteesta.

Vierailija
3585/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitän sinusta T. halauksin A

Vierailija
3586/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan vihreää palloa, etenkin joskus iltaisin. Välillä on aikoja, että en edes mieti, mutta välillä taas on kamala ikävä meidän ajatustenvaihtoa ja huumoria, naurua, iloa, kepeyttä ja hulluutta. Mun elämä on ihan hyvää, mutta silti välillä on sellainen tunne, että jotain puuttuu. Vaikka yritän olla tyytyväinen, silti olen välillä yksinäinen ja onneton, tosin toisinaan myös onnellinen. Mietitkö sä mua usein? Miltä susta tuntui kun viimeksi nähtiin? Haluaisitko pitää yhteyttä? Rakastatko mua vielä?

Vierailija
3587/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin ikävä sinua. Heitit hyvän suhteen pois.

Vierailija
3588/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:37"]Onko sillä väliäkään mistä se johtu, jos tuntee voimakasta kaipuuta jonkun seuraan. Oli kyse sitten ystävyydestä tai parisuhteesta.
[/quote] Ei. Ihan totta. Liika analysointi ei edes auta, tekee vain olon epävarmemmaksi. Kun tulis tilaisuus jutella ilman estoja. Musta tuntuu että sä juokset mua karkuun ja säkin varmaan koet että mä olen välillä kylmä kun en vastaa hymyyn.

Vierailija
3589/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:28"]Onko se vetovoima enemmän henkistä vai fyysistä?
[/quote]

Molempia
[/quote] Sekoitus molempia. Käsittämätön yhteenkuuluvuudentunne. Samalla himo.

Vierailija
3590/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka.
Olisi pitänyt antaa meille mahdollisuus.

Vierailija
3591/9334 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei ees tunneta kovin hyvin. Silti tuntuu et me kuulutaan yhteen. Mä en uskalla kattoo sua tai puhuu sulle koska... En ees tiiä. En oo ikinä tuntenu näin. Sä ehkä luulet et mä en välitä susta enää. Tietäsitpä vaan, oot <3

Vierailija
3592/9334 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken itseni uneen, sua kaiholla jälleen muistellen

Äänesi oli mulle jotain ihaninta, kun nauroit mun sadullein

Sen tarinassa oli me kaksi, tehtiin toiselle olo paremmaksi

Seikkailimme maailman ääriin, vaikkemme sitä aina huomanneet lain, sekosimme tekoihin vääriin

näimme vain toisemme, kuulimme vain toisemme, tai niin ainakin luulin, unohdimme itsemme

Mut eräänä päivänä sen kuulin, ihan toiseksi mua luulit, tekojani et ymmärtänyt lain

Hulluksi meinasit et olin tullut kai, mut ehei,

se olikin kohtalo joka erisuuntiin meitä vei

Huusin perääsi, mut et enää kuullut

en enää tiennyt miltä sä tunnut, en susta saanut enää kiinni

en muista miltä sä tuoksuit, joku harha jäljelle käi

Mun oli jatkettava, vaikken enää tiennyt minne

anteeksi annettava, vaikken enää tiennyt miksi

nyt etsin suuntaa, josko onni olisi eksynyt sinne

kunhan vain joskus ymmärrän, että tää kaikki tapahtuu siksi

Että oppisimme sen, elämä tapahtuu tässä ja nyt

Sinun täytyy jatkaa kun hengästyt, nousta kun kompastut

Se mihin voimamme kohdistamme, siitä löydämme voimamme

yhteistyöllä onnistumme, rakkaudella jalostumme

jotta huomisesta tehtäisiin parempi kun eilinen,  

Täytyy ajatella että meitä odottaa parempi huominen

Sinusta tulee vielä onnellinen.

Vierailija
3593/9334 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun pässi M

Vierailija
3594/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta yhteydenotot ja elä luuserielämääsi. Itepähän tiesi valitsit,joten jätä rauhaan vihdoinkin!Ei vois enempää kiinnostaa noitamuijas, joka pompottaa sua mennen tullen.Etpä oo puhdas pulmunen itekään,sama peli jatkuu aina vaan. En halua olla missään tekemisissä sun kanssa!

Vierailija
3595/9334 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä asuvalle J:lle : Me nähtiin ensimmäistä kertaa syksyllä 2008, kun aloitin opinnot vuoden sinun jälkeesi. Kuuden vuoden ajan samoja luentoja, seminaareja, mitä vielä.. Vuosien ajan katseet kohtasivat ja hymyt vaihtuivat. En edelleenkään saa sua mun mielestä; en vaikka ei olla nähty kohta vuoteen. Viime näkemällä niissä juhlissa mä välttelin sun katsetta; tiesin, että se on viimeinen kerta kun nähdään ja pelkäsin, että se sattuu liikaa.. Mun keho oli kuitenkin koko ajan tietoinen susta.

J, mä tiedän, että meillä vois olla vaikka mitä. J, mä voisin olla sulle kaikki; ja sä voisit olla mulle vielä enemmänkin.

- T

Vierailija
3596/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemina. Pieneltä paikkakunnalta, hoiva-alalle valmistui. Näin liian lyhyesti taannoin, kiinnostuin ensinäkemältä. Nyt tuskin enää löydän häntä. Kaipaan niitä silmiä ja sitä lämmintä hymyä... :)

Vierailija
3597/9334 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun halata sua.

Vierailija
3598/9334 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun soitot ovat ihania, oon aivan heikkona ääneesi.

Vierailija
3599/9334 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin haluaisin halata sua. Olisi ihanan ajatus, että silittäisit mun hiuksia ja koskettaisit selkääni. Ja saisin taas tuntea pitkästä pitkästä aikaa sen lämmön ja hyvän olon, joka tulee sun lähelläsi.

Vierailija
3600/9334 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:44"]

Niin mäkin haluaisin halata sua. Olisi ihanan ajatus, että silittäisit mun hiuksia ja koskettaisit selkääni. Ja saisin taas tuntea pitkästä pitkästä aikaa sen lämmön ja hyvän olon, joka tulee sun lähelläsi.

[/quote]

Minustakin ihana ajatus...

Ketju on lukittu.