Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:43"]Toivottavasti näen sut maanantaina.
Aion tarkkailla katsettasi,
pilkahtaisiko silmissäsi ilo, kun näet mut.
[/quote]missä? Tuutko mun töihi?
[/quote]
Mikä kaupunki?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:34"]Kunpa tietäisit, H.
Kunpa tietäisit.
[/quote] Miehelle vai naiselle? Mitä pitäisi tietää? T, H
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:17"]
Vaikka olemme tahoillamme naimisissa, en lakkaa miettimästä sinua. Mietin, värähtikö jokin välillämme. En kai koskaan saa sitä tietää, ja se tekee minut surulliseksi. Terkkuja M:lle.
[/quote]
Ehkä. Et saakaan tietää. Koska et koskaan kysy, enkä mä koskaan enää sano. Näin se vaan meni.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:17"]En voi käsittää miks teit mulle näin? Me luvattiin yrittää vielä, mutta tiedäthän etten luota suhun enää. Toivon että osaat todistaa nyt, mikä oikeasti on tärkeintä. Rakastan sua...
[/quote]
marttyyri?
Kerro minulle, kuinka minun pitää toimia.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:39"]
Te ikävöijät: Voisitteko kuvitella olevanne ystäviä kaipaamanne henkilön kanssa jos muu ei onnistuisi?
[/quote]
ollaan jo ystäviä
Oletko mulle niin mukava pelkkää ystävällisyyttäsi vai onko meillä oikeasti kaverilliset välit?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:31"]
Oletko mulle niin mukava pelkkää ystävällisyyttäsi vai onko meillä oikeasti kaverilliset välit?
[/quote]
no mulla ja hänellä ainakin on hyvät ja kaverilliset välit. Tykätään toisistamme.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:17"]
Vaikka olemme tahoillamme naimisissa, en lakkaa miettimästä sinua. Mietin, värähtikö jokin välillämme. En kai koskaan saa sitä tietää, ja se tekee minut surulliseksi. Terkkuja M:lle.
[/quote]
Ehkä. Et saakaan tietää. Koska et koskaan kysy, enkä mä koskaan enää sano. Näin se vaan meni.
[/quote]
Onko teillä elämässänne tapana aina luovuttaa? Voisi olla helpompaa, jos puhuisitte kerrankin asioista suoraan. Siinä on riski, että ette saakaan sitä mitä haluatte, mutta ainakin yrititte. Mitään ei voi saada, jos ei yritä.
Ootte kaikki ihan saatanan idiootteja. Katselen touhujanne ja mua suututtaa. Olette ymmärtäneet kaiken väärin. Laitoin teidät maailmaan rakastamaan ja päädytte tappamaan toisianne sanoen, että teette sen puolestani.
Häpeän teitä pällit.
t. Jumala
pps. oon nii lähellä, etten vaan eroa ja jätä koko roskaa.
ppps. Homoliitot on täysin luonnollinen asia.
Sain sen puolukan pois, kakkostappi on vielä jumissa.
Mua ujostuttaa sun lähellä. Hyvä, jos uskallan katsoa silmiin.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:42"]
En koskaan sanoisi tätä sinulle suoraan, mutta minulla on vahva tunne, että oikeasti me kuuluisimme yhteen.
[/quote]
Mikset sano tai edes vihjaa?
[/quote]
Odotan toisen osapuolen siirtoa. Itse en tule enää tekemään sitä.
[/quote]
No mutta ethän sä koskaan ole tehnyt. Odotat vaan, että kaikki putoaa sun syliin jostain taivaista. Anna niin saat!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:06"]Jänishousut toimikaa!
[/quote]
Niin just!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:23"]RAKASTAN SINUA. En vain voi tehdä asialle mitään. :( toivon sinulle kaikkea hyvää...
[/quote]
Kyllä voit!
Pelkuruudella, ette tule koskaan saavuttamaan onnea. Rakkaus ja elämä edellyttää riskejä. Eniten satuttaa se, jos ei tee mitään. Toimikaa! Jos tulee pakit, sitä nopeammin pääsette yli, kuin odotellessanne ihmettä. Etenkin miehet... osoittakaa miehisyytenne olemalla rohkeita ja suoria. Ei ole naista, joka ei tätä piirrettä arvosta, vaikka tunteet ei olisi molemminpuolisia!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:42"]
En koskaan sanoisi tätä sinulle suoraan, mutta minulla on vahva tunne, että oikeasti me kuuluisimme yhteen.
[/quote]
Mikset sano tai edes vihjaa?
[/quote]
Odotan toisen osapuolen siirtoa. Itse en tule enää tekemään sitä.
[/quote]
Enää? Oletko joskus kertonut tunteistasi? Jos et, voi toinen osapuoli tulkita sen tunteiden puuttumisena varsinkin jos hän on sanonut mitä itse tuntee sinua kohtaan. Aiotko vain jäädä odottamaan että ihme tapahtuu ja henkilö jättää kaiken muun ja tipahtaa syliisi kun ei voi tietää otatko kiinni?
Koskaan et voi tietää olisitko ollut vain yhden askeleen päässä onnesta. Valitsit pelätä. Älä ihmettele miksi olet yksin, kun koko elämäs olet ollut oman onnesi suurin este. Herätys!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:27"]
En kyllä nyt ymmärrä miten yksi lyhyt näkeminen töiden merkeissä ja yksi autossa istuttu matka ja muutamat sanavaihdot voi saada mut hullaantumaan susta taas. Toivon, että nähdään lauantaina, niinkun sanoinkin. Ehkä sit voisimme jutella, vaihtaa niitä kutkuttavia katsekontakteja ja ehkä taas vahingossa eksyä samaa matkaa luoksesi.. Kun vaan joskus voitas vähän enemmänkin jutella asioista. Ilman sitä hirveää humalatilaa. Voisin oikeesti vaikka tulla kahville. Voisin lähteä treffeille kanssasi. Voisin olla sun.
[/quote]
Lauantaina... pitäisiköhän lähteä? Kukahan tällaisen viestin on jättänyt :)