Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 13:25"]Koskaan et voi tietää olisitko ollut vain yhden askeleen päässä onnesta. Valitsit pelätä. Älä ihmettele miksi olet yksin, kun koko elämäs olet ollut oman onnesi suurin este. Herätys!
[/quote]
Taas yksi joka ei tiedä että elämä ei olekaan mustavalkoista.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 13:25"]Koskaan et voi tietää olisitko ollut vain yhden askeleen päässä onnesta. Valitsit pelätä. Älä ihmettele miksi olet yksin, kun koko elämäs olet ollut oman onnesi suurin este. Herätys!
[/quote]
[/quote]
Miten niin? Onko rehellisyys suhteetonta?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 13:25"]Koskaan et voi tietää olisitko ollut vain yhden askeleen päässä onnesta. Valitsit pelätä. Älä ihmettele miksi olet yksin, kun koko elämäs olet ollut oman onnesi suurin este. Herätys!
[/quote]
[/quote]
Osu ja uppos ilmeisesti?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:26"]
Kerro minulle, kuinka minun pitää toimia.
[/quote]
toimi niin että olet uskollinen itsellesi.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:34"]Kunpa tietäisit, H.
Kunpa tietäisit.
[/quote] Miehelle vai naiselle? Mitä pitäisi tietää? T, H
[/quote]
Naiselle nuorelta naiselta.
Se, että minä välitän ja tulen aina välittämään. Olen pahoillani etten ollut nuorempana viisaampi.
Etkö sä nyt voisi vain kaapata mut syliisi ja suudella mua kiihkeästi?
Sä olet ollut mun mielessä. Paljon. Viime heinäkuussa asiat jotenkin loksahti päässä ja tajusin jotain.
Oletkohan sä enää edes täällä?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:37"]Oletkohan sä enää edes täällä?
[/quote]
Tietenkin :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:37"]
Oletkohan sä enää edes täällä?
[/quote]
aina.
Nyt en vaivaa päätäni enää sinulla. Piste.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:40"]Nyt en vaivaa päätäni enää sinulla. Piste.
[/quote]
Toivottavasti onnistut paremmin kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:40"]Nyt en vaivaa päätäni enää sinulla. Piste.
[/quote]
Toivottavasti onnistut paremmin kuin minä.
[/quote]
Kyllä.
[/quote]
Eilen oli Iltalehdessä juttu mistä tietää onko nainen kiinnostunut. Ykkösenä oli se että hän nauraa jutuillesi. Jos olet mies, sulla voisi olla hyvät mahikset! :)
[/quote]
muuten hyvä, mutta olen nainen, ja M on mies :) nauran kyllä myös hänen jutuilleen.
Näytä mulle, jos välität musta! Mä mieluummin ottaisin ne pienet hetket sun kanssa kuin koko elämän ilman sua. Mutta jos et ole samaa mieltä, niin toivon sulle vain parasta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:31"]
Oletko mulle niin mukava pelkkää ystävällisyyttäsi vai onko meillä oikeasti kaverilliset välit?
[/quote]
Olen tunnistanut ystäväni ennen kuin tunnen heidät. Tunnistin sinut ja kohtelen sua sen mukaan. Olenko mä sulle kuin kuka tahansa muu melkein tuntematon? Jos olen, niin ehkä olen tunnistanut väärin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:43"]Toivottavasti näen sut maanantaina. Aion tarkkailla katsettasi, pilkahtaisiko silmissäsi ilo, kun näet mut. [/quote]missä? Tuutko mun töihi?
[/quote]
Kerro paikka ja aika niin voin tullakin.
[/quote]mun työpaikan parkkipaikka ja klo. 12:30. Huomenna
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:30"]Näytä mulle, jos välität musta! Mä mieluummin ottaisin ne pienet hetket sun kanssa kuin koko elämän ilman sua. Mutta jos et ole samaa mieltä, niin toivon sulle vain parasta.
[/quote] Oletko mies vai nainen? Sori kysyn tätä nykyään aina, koska mulla on olo että täällä kirjoittelee lesbot toisilleen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:30"]
Näytä mulle, jos välität musta! Mä mieluummin ottaisin ne pienet hetket sun kanssa kuin koko elämän ilman sua. Mutta jos et ole samaa mieltä, niin toivon sulle vain parasta.
[/quote] Mä olen aina välittänyt susta. Ja jollain tavalla kai yrittänyt sitä näyttääkin, ehkä huonolla menestyksellä.. Mutta pienten hetkien tielle lähteminen on sydänsurujen petaamista, ei ole kivaa kun sattuu..
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:26"]
Kerro minulle, kuinka minun pitää toimia.
[/quote]
Ainakaan nykyinen tyyli ei toimi vaan herättää kysymyksiä. Avoimuus ja rehellisyys.