Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
8841/9334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle Lapin oikiksen pääsykokeeseen opiskeluun. Hyvin se menee kun pistät menemään hyvin!:) Toivon, että pääset sisään sinne.   

Vierailija
8842/9334 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:22"]

Et kuvittele. Vihaan ja rakastan tätä tunnetta. Mutta meistä kumpikaan ei varmasti halua olla toiselle pelkkä heikko hetki... ja sotkea kaikkea...

[/quote]

Heh, no, mennään niinkuin ennenkin sitten, yritetään nauttia vaan positiivisista tunteista, mikäs tässä hymyillessä ja flirttaillessa. Jos sitten joskus lipsahtaa liian pitkälle murehditaan sitä sitten, ehkä niin on silloin tarkoitettu. Ei stressata turhaan tästä etukäteen, kun mitään ei ole vielä edes tapahtunut. :)

Huomiseen. -->

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8843/9334 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua aina. Jopa silloin kun omemme typeriä toisillemme, haluan olla kanssasi ainiaan. Haluan olla tulevien lastesi isä. Olen tehnyt virheitä, mutta tahdon parantaa tapani. Anna minulle mahdollisuus. Olemme jopa kuin yö ja päivä, sinä päivä sillä olet kaunis ja aina iloinen. Minä yö sillä olen meistä se huonompi ihminen, tyly ja pelokas. Pelkään sitä että sinä löydät paremman, olen Johanna kohdellut sua aivan kamalasti, mutta milloinkaan, en milloinkaan olisi halunnut niin tehdä. Rakastan sua ja hyvää yötä.
.
.
.
.
.
.
.
Tyttöystävälleni viimeisin viestini.

Vierailija
8844/9334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:55"]

Olen yksinäinen

[/quote]

Ilman sinua olen niin yksin. Mikään ei saa sinua mielestäni. Ei edes tämä kauneus, joka minua ympäröi.
Jokaisella hengenvedollani tunnen elämän virtaavan sisälläni, vaikka samalla osa minusta tekee hiljaista kuolemaa.

Näen sinisen taivaan, ja sen kuinka kauniisti aurinko heijastaa säteitään meren syvyyksiin.
Jokin suurempi voima on luonut tämän kaiken, koskettanut maata ja puhaltanut siihen elämän liekin, joka lepattaa niin hauraana ja särkyvänä.
Se on ihme, olemassaolon suuri lahja jokaiselle elävälle olennolle tässä maailmassa.

Voisinpa jakaa tämän hetken kanssasi. Sanat eivät riitä kertomaan, kuinka hetki koskettaa sisintäni.
Minua ympäröi rakkaus. Tunnen sen läsnäolon kaikkialla.
Se näkyy kastehelmien kimalluksena kukan viimeisellä terälehdellä ja se kuuluu puiden havinana sateisessa tuulessa.
Sinä sait minut ymmärtämään kaiken sen ja katsomaan maailmaa silmiesi kautta.

Annan ihoni kylpeä auringon valossa, aina illan viimeiseen säteeseen saakka,
kunnes tuo kuuma tulinen pallo laskeutuu syvänsiniseen mereen ja värjää taivaanrannan purppuranpunaisin sävyin.
Hyvästelen ystäväni auringon, kullanhohtoisen lämmön ja vuodatan yksinäisen kyyneleen jälleennäkemisen toivossa.

Suljen silmäni ja näen sinut edessäni hymyilevänä, täynnä elämää ja rakkautta.
Haluaisin ojentaa käteni sinua kohti, mutta sinä et ole todellinen.
Olet pelkkä haavekuva, unen kaltainen.
Et tule koskaan olemaan luonani, auringon sylissä. Vain hiljaisuus on läsnä, ja siksi tunnen olevani yksin, niin yksin.

Vierailija
8845/9334 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hän pelästyy jos olet sanonut ihastuneesi oikeasti, voi olla hyvillään.

Vierailija
8846/9334 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:22"]

Et kuvittele. Vihaan ja rakastan tätä tunnetta. Mutta meistä kumpikaan ei varmasti halua olla toiselle pelkkä heikko hetki... ja sotkea kaikkea...

[/quote]

Heh, no, mennään niinkuin ennenkin sitten, yritetään nauttia vaan positiivisista tunteista, mikäs tässä hymyillessä ja flirttaillessa. Jos sitten joskus lipsahtaa liian pitkälle murehditaan sitä sitten, ehkä niin on silloin tarkoitettu. Ei stressata turhaan tästä etukäteen, kun mitään ei ole vielä edes tapahtunut. :)

Huomiseen. -->

[/quote]Hyvältä kuulostaa :)

Vierailija
8847/9334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:55"]

Olen yksinäinen

[/quote]

Ilman sinua olen niin yksin. Mikään ei saa sinua mielestäni. Ei edes tämä kauneus, joka minua ympäröi.
Jokaisella hengenvedollani tunnen elämän virtaavan sisälläni, vaikka samalla osa minusta tekee hiljaista kuolemaa.

Näen sinisen taivaan, ja sen kuinka kauniisti aurinko heijastaa säteitään meren syvyyksiin.
Jokin suurempi voima on luonut tämän kaiken, koskettanut maata ja puhaltanut siihen elämän liekin, joka lepattaa niin hauraana ja särkyvänä.
Se on ihme, olemassaolon suuri lahja jokaiselle elävälle olennolle tässä maailmassa.

Voisinpa jakaa tämän hetken kanssasi. Sanat eivät riitä kertomaan, kuinka hetki koskettaa sisintäni.
Minua ympäröi rakkaus. Tunnen sen läsnäolon kaikkialla.
Se näkyy kastehelmien kimalluksena kukan viimeisellä terälehdellä ja se kuuluu puiden havinana sateisessa tuulessa.
Sinä sait minut ymmärtämään kaiken sen ja katsomaan maailmaa silmiesi kautta.

Annan ihoni kylpeä auringon valossa, aina illan viimeiseen säteeseen saakka,
kunnes tuo kuuma tulinen pallo laskeutuu syvänsiniseen mereen ja värjää taivaanrannan purppuranpunaisin sävyin.
Hyvästelen ystäväni auringon, kullanhohtoisen lämmön ja vuodatan yksinäisen kyyneleen jälleennäkemisen toivossa.

Suljen silmäni ja näen sinut edessäni hymyilevänä, täynnä elämää ja rakkautta.
Haluaisin ojentaa käteni sinua kohti, mutta sinä et ole todellinen.
Olet pelkkä haavekuva, unen kaltainen.
Et tule koskaan olemaan luonani, auringon sylissä. Vain hiljaisuus on läsnä, ja siksi tunnen olevani yksin, niin yksin.
[/quote] Tosi kauniisti kirjoitettu. En tiedä kenelle.

Vierailija
8848/9334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ansaitse mitään kaunista sen jälkeen mitä teitte

Vierailija
8849/9334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 01:45"]Ette ansaitse mitään kaunista sen jälkeen mitä teitte
[/quote] Mitä he tekivät?

Vierailija
8850/9334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 01:49"]

Teille jotka vastailette toisten viesteihin ja teette kilometrin pituisia lainauksia: Haistakaa vittu! Pilaatte koko ketjun.

[/quote]

No anteeksi. Ja oikeasti tajusin vielä tuossa lyhyessä lainauskohdassa ettei kyseessä ollut edes se ihminen jota kaipailin, mun tuntema ihminen ois osannut tuon lainausjutun.

Vierailija
8851/9334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 01:49"]

Teille jotka vastailette toisten viesteihin ja teette kilometrin pituisia lainauksia: Haistakaa vittu! Pilaatte koko ketjun.

[/quote]Sua ei varmaan kaipaa täällä kukaan...

Vierailija
8852/9334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 01:45"]

Ette ansaitse mitään kaunista sen jälkeen mitä teitte

[/quote]

En kokenut aitoa rakkautta, ei minusta kukaan koskaan välittänyt. Kuljin vain mieli riipuksissa, häväistyjen kujanjuoksua, talutin silti sokean, otin vastaan häpeän. Näin heidät, minun pilkkaajat. He olivat yleviä eivät alentuneet auttamaan sokeata, vaan pilkkasivat niinkuin musta sielu vaati.

Vierailija
8853/9334 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletkohan koskaan enää mua? Pelottava ajatus mitä olisi voinut vielä tapahtua, jos et olisi lähtenyt. Sähkö oli välillämme ihan käsin kosketeltavaa. T

Vierailija
8854/9334 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua Toni!

Vierailija
8855/9334 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä olet tehnyt minulle? En tunne sinua edes kovin hyvin, mutta siitä huolimatta olet mielessäni monta kertaa päivässä. Haluaisin törmätä sinuun useammin, ja tutustua. Tämä viesti naiselta miehelle....

Vierailija
8856/9334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin unta että me suudeltiin. Hitaasti ja intohimoisesti. Ja se tuntui vatsanpohjassa asti. Kaikki katsoi mutta me ei välitetty. Ja sitten käveltiin käsi kädessä pois. Huh että tekee mieli nyt.

Vierailija
8857/9334 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rakastella edes kerran kanssasi, tai edes olla lähelläsi ennenkuin jompikumpi meistä kuolee.

Vierailija
8858/9334 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:37"]Haluaisin rakastella edes kerran kanssasi, tai edes olla lähelläsi ennenkuin jompikumpi meistä kuolee.
[/quote]
Onko sitten toisen teistä kuolema lähellä? Oletko tehnyt jotain asian eteen? Jos olet nainen asia on aika helppo toteuttaa.

Vierailija
8859/9334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:00"]

Anna anteeksi. Et vastaa viestiini. Olen niin surullinen, voisitko vaan antaa anteeksi, etkä olla kiinni kaikessa vanhassa. Ole kiltti

[/quote]

Olitko sä mulle kiltti? Jos haluat sovintoa, niin pitäiskö sun ottaa lusikka kauniiseen käteen ja tehdä jotain asian hyväksi

Vierailija
8860/9334 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:27"]

Luulin, että töissä ne katseet ja keskustelut olisi olleet merkki jostain isommasta asiasta, mutta nyt tuskin huomaat minua. Pöh. Pidä tunkkis.

[/quote]

Oli ne, oon vaan alkanut ujostelemaan.

Ketju on lukittu.