Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:41"]
Käykö V.K ?
[/quote]
Ei
T:J
[/quote]
Entäpä K. N?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:45"]Heidi, tiedätkö että ajattelen sinua heti aamulla kun herään ja illalla tai yöllä kun menen nukkumaan? Ajattelen sinua kyllä päivälläkin kun ei ole muuta tekemistä ja silloinkin kun on tekemistä, niin putkahdat välillä mieleeni :/ En haluaisi ajatella sinua, haluaisin sinut pois mielestäni kokonaan, mutta niin sinä vaan mieleeni putkahdat ihanine silminesi ja hymyinesi. Kun olen hetken ajattelematta sinua ja kun taas tulet mieleeni niin sydämeni täyttää lämpö ja valtava hellyys sinua kohtaan. Haluaisin niin halata sinua ja antaa suukon poskellesi. Tiesitkö että sinulla on ihana kaula joka ihan huutaa suudelmia? Sellainen ihanan pehmeä ja kutsuva.
En tiedä oletko varattu mutta oletan että olet, sillä en usko että olen ainut joka on ihanuutesi huomannut. Mietin välillä myös sitä kuinka suutelet sen jonkun kanssa ja kuinka onnelliseksi se joku sinut tekee ja silloin olen onnellinen teidän molempien puolesta. Haikeana kuitenkin mietin sitä mahdollisuutta että saisin olla sen jonkun tilalla edes hetken, mutta oikeasti en usko siihen ajatukseen ollenkaan... Niin, halusin vain sanoa että olet ihana.
[/quote]
Oletko E?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:41"]
Käykö V.K ?
[/quote]
Ei
[/quote]
Entäpä K. N?
[/quote]
Ei
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:05"]Vastoinkäymiset vahvistavat. Mulla on hirveän voimakas pyrkimys oikeudenmukaisuuteen ja kiusaaminen saa minut lähes raivonpartaalle.
[/quote] Akapeukuttaako tätä ne jotka kiusaavat?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:05"]
Vastoinkäymiset vahvistavat. Mulla on hirveän voimakas pyrkimys oikeudenmukaisuuteen ja kiusaaminen saa minut lähes raivonpartaalle.
[/quote]Veit jalat suustani!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:05"]Vastoinkäymiset vahvistavat. Mulla on hirveän voimakas pyrkimys oikeudenmukaisuuteen ja kiusaaminen saa minut lähes raivonpartaalle.
[/quote] Akapeukuttaako tätä ne jotka kiusaavat?
[/quote]
Täällä nyt on joku joka näköjään alapeukuttaa kauniit rakkausviestitkin. Kelvollisia viestejä on vain: oletko b? Oletko c. tai vastaavat.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:41"]
Käykö V.K ?
[/quote]
Ei
[/quote]
Entäpä K. N?
[/quote]
Ei
[/quote]
Miten olis EVVK?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:11"]A?
[/quote]
A on hyvä ;)
Moro!Onks perhe-elämä rankkaa,kun ei saakaan vaan rusinoita pullan päältä?...sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:58"]Moro!Onks perhe-elämä rankkaa,kun ei saakaan vaan rusinoita pullan päältä?...sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
[/quote]
Mulla ei oo pullaa mutta rusinoita pussi :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:58"]Moro!Onks perhe-elämä rankkaa,kun ei saakaan vaan rusinoita pullan päältä?...sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
[/quote] Kyllä. Mulla on rankka perhe-elämä, mutta siitähän sinä et tiedä mitään.
Jaah. En kyllä perhettäni hevin pois antaisi.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:59"]Mistäpäin J on ? :)
[/quote]
Rannikkokaupungista T:J
Ehkä tämä ketju ei ole tarkoitettu muiden yksityiselämän ruotimiselle.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:18"]Ehkä tämä ketju ei ole tarkoitettu muiden yksityiselämän ruotimiselle.
[/quote]
No mutta jos se ruotiminen just pyörii mielessä :/
Moi. Tiedän että on häviävän pieni todennäköisyys että on täällä, mutta: Terkut sille Hannalle joka viimeyönä burgerkingin jonossa sai mulle todella hyvän olon. Törmätään joskus uudestaan. :)
Toteutetaanhan se vaellus Lapissa ruska-aikana? Haaveilen siitä kun uskallan. Tulee ikävä, jos alan ajatella sinua.. Hyvää yötä. ♥
Heidi, tiedätkö että ajattelen sinua heti aamulla kun herään ja illalla tai yöllä kun menen nukkumaan? Ajattelen sinua kyllä päivälläkin kun ei ole muuta tekemistä ja silloinkin kun on tekemistä, niin putkahdat välillä mieleeni :/ En haluaisi ajatella sinua, haluaisin sinut pois mielestäni kokonaan, mutta niin sinä vaan mieleeni putkahdat ihanine silminesi ja hymyinesi. Kun olen hetken ajattelematta sinua ja kun taas tulet mieleeni niin sydämeni täyttää lämpö ja valtava hellyys sinua kohtaan. Haluaisin niin halata sinua ja antaa suukon poskellesi. Tiesitkö että sinulla on ihana kaula joka ihan huutaa suudelmia? Sellainen ihanan pehmeä ja kutsuva.
En tiedä oletko varattu mutta oletan että olet, sillä en usko että olen ainut joka on ihanuutesi huomannut. Mietin välillä myös sitä kuinka suutelet sen jonkun kanssa ja kuinka onnelliseksi se joku sinut tekee ja silloin olen onnellinen teidän molempien puolesta. Haikeana kuitenkin mietin sitä mahdollisuutta että saisin olla sen jonkun tilalla edes hetken, mutta oikeasti en usko siihen ajatukseen ollenkaan... Niin, halusin vain sanoa että olet ihana.