Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini vauva 3viikkoa, meillä hoidossa....

Vierailija
07.03.2008 |

Kaverin vauva hoidossa meillä jo toista kertaa. Meillä ennestään jo 2 tyttöä. Otatteko te muut lapsiperheet mielellään ystävienne lapsia/vauvoja hoitoon?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arjessa tiukasti mukana. ap

Vierailija
2/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen vauvahan nukkuu tosi paljon päivän aikana, joten luulisi äidillä olevan omaa aikaa ihan liikaakin.

Täytyy sanoa, että äitiys on hieman hukassa, jos vauva täytyy antaa hoitoon jo parin viikon ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää pystyä kasvamaan äidiksi ja kantamaan vastuunsa. eikä ketään kiinnosta miten äiti jaksaa, vauvalle on tarjottava vain parasta.

Vierailija
4/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossutapaus ainakin ;o)

Vierailija
5/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä olla niin omistava tai läheisriippuvainen ettei anna muitten hoitaa. Annatteko te " wannabe" äidit sitten miestenne hoitaa ollenkaan lasta, jos vain äiti on parasta lapselle?!

en käsitä, mun mielestä on tärkeintä että lapsi saa hyvää hoitoa ja palveluita. sellaista turvallista hoitoa. ap

Vierailija
6/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta imetyksen hoidan ihan itse.

Vierailija:

ei pidä olla niin omistava tai läheisriippuvainen ettei anna muitten hoitaa. Annatteko te " wannabe" äidit sitten miestenne hoitaa ollenkaan lasta, jos vain äiti on parasta lapselle?!

en käsitä, mun mielestä on tärkeintä että lapsi saa hyvää hoitoa ja palveluita. sellaista turvallista hoitoa. ap

Vierailija
7/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä äiti on?

Vierailija
8/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

Vierailija
10/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää menkö lankaan enempää

Vierailija
11/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät sentään ole kaikkia... On olemassa myös poikkeuksia. ap

Vierailija
12/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin missäs isä luuraa? (En lukenut koko ketjua, sori vaan, jos tuli jo esille tämä kysymys).

Vierailija
13/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet keskosetkin pitkiä aikoja sairaalassa, eivätkä vanhemmat siellä asu. Jos äiti ei esim. ollenkaan saa nukuttua, on hän varmasti parempi äiti sen jälkeen kun on saanut vuorokauden levätä.

Itse en olisi pientä voinut jättää, imetin ja olin muutenkin aika kiinni vauvassa. n. 2-3kk ikäisen jätin sitten jo iltahoitoon isille, että pääsin kaverin kanssa vähän ulos.

Vierailija
14/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vauvat aina nuku. Meillä oli todella raskaat ensimmäiset kuukaudet. Pojalla todella paha koliikki, joka alkoi jo sairaalassa. Nukkui 20min pätkissä ja vain sylissä. Silloinkin sylin piti liikkua jos oli yöaika. Öisin sitten itkusilmässä kävelin ympäri asuntoa. Itse sain nukuttua päivässä korkeintaan 2h. Todella rankkaa oli jälkikäteen ajateltuna. Nyt poika on 1v 1kk ja nukkui kaksi päivää sitten ensimmäisen kokonaisen yönsä, joten hoitoon vien joskus ihan mielellään. Muutamia kertoja olen yökyläänkin raaskinut luopua. Silloin alkumetreillä olisi tehnyt hyvää, jos olisi pystynyt luopumaan vauvasta vähän. Kai siinä osittain oli takaraivossa että olen huono äiti mikäli niin teen vaikka todellisuudessa se olisi tehnyt vain hyvää.

Mies oli vierellä, mutta hän joutui olemaan töiden takia paljon poissa. En myöskään pystynyt nukkumaan jos kuulin pienen ääniä.

Vierailija
15/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja, ei omien vanhempien tukea. Otin mielelläni vauvan hoitoon hetkeksi, että serkkuni sai vähän levätä. Omia lapsia oli siinä vaiheessa 2. Joskus täytyy katsoa kokonaisuutta, eikä parjata " huonoa" äitiä!

Vierailija
16/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kaksi tyttöä 2,5v ja 8kk, ja mielelläni otan ystävieni lapsia hoitoon, jos tarve on :)

Vierailija
17/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompia lapsia käy leikkimässä, joskus sillain, että vanhemmat käy asioilla tms. sillä aikaa.

Vierailija
18/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole kovinkaan paljoa vielä ikää, mutta tuntuu että kolmas menee siinä missä kaksikin. Jos olisi 4niiin saattaisi jo kädetkin loppua :)

ap

Vierailija
19/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta on, mutta nuorin " jo" 2v. Vauvakuume vaivaa ja mielelläni hoitaisin myös toisten pienokaisia. Tuttavat tosin yleensä hoitavat vauvansa itse. Leikki-ikäisiä kyllä saan hoidella niin paljon kuin jaksan.

Vierailija
20/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei hoida itse? järkyttävää, jos joku jättää jo noin pienen..

vastuutonta kypsymättömyyttä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän