Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat ja luokanopet!

25.11.2008 |

Vanhemmat ja luokanopet - vastatkaahan GRADUkuselyyyni!

Hei, kaikki vanhemmat ja luokanopettajat!

Teen Pro Gradu - lopputyötäni, joka käsittelee vanhempien ja luokanopettajien välisen yhteistyön ongelmia.

Olen todella kiitollinen, jos vaivaudutte osallistumaan kirjoittamalla nimettöminä kokemuksistanne nettisivuiltani löytyvälle kyselylomakkeelle!

Kyselylomake löytyy osoitteesta:

http://kiviminna.suntuubi.com/?cat=38

Sivuilta löytyy myös tarkemmat tiedot ja ohjeet koskien tutkimustani. Vastata voit niin kauan, kuin kysely löytyy nettisivuiltani, eli lähemmäs joulua!

-Kiitos-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut mukavampi vastata, jos olisi ollut vastausvaihtoehtoja tai kysymykset olisivat olleet tarkemmin rajattuja. Jo ensimmäinen kysymys oli niin laaja, että en oikein tiennyt mitä siihen olisi pitänyt vastata.

Sen sanon myös, että olen opettanut kymmenen vuotta, ja minulla on yhdellä kädellä laskettavissa ongelmalliset tilanteet vanhempien kanssa. Suurin osa vanhemmista rakastaa lapsiaan niin paljon, että haluaa tehdä yhteistyötä hyvässä hengessä opettajan kanssa.

Toivottavasti saat paljon vastauksia ja tutkimuksesi onnistuu.

Ope

Vierailija
2/4 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut mukavampi vastata, jos olisi ollut vastausvaihtoehtoja tai kysymykset olisivat olleet tarkemmin rajattuja. Jo ensimmäinen kysymys oli niin laaja, että en oikein tiennyt mitä siihen olisi pitänyt vastata.

Sen sanon myös, että olen opettanut kymmenen vuotta, ja minulla on yhdellä kädellä laskettavissa ongelmalliset tilanteet vanhempien kanssa. Suurin osa vanhemmista rakastaa lapsiaan niin paljon, että haluaa tehdä yhteistyötä hyvässä hengessä opettajan kanssa.

Toivottavasti saat paljon vastauksia ja tutkimuksesi onnistuu.

Ope

Vierailija
4/4 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvin olit esitestannut lomakkeen? Kohtia oli aika paljon, meinasi puhti loppua. Toivottavasti saat hyviä vastauksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi