Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisivatko vanhempanne asuntonsa käyttöönne railakkaita vappubileitä varten?

Vierailija
07.03.2008 |

Omat vanhempani eivät missään tapauksessa antaisi kotiaan minun käyttööni vapun ajaksi, jos tietäisivät, että aikeenani olisi viettää juhlaa kavereiden kanssa ryypiskellen.

Miten teillä?

Tausta: monen palastalaisen mielestä koti tulisi jättää 17-vuotiaalle biletystä varten, kun vanhemmat ovat ulkomailla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on omakin koti missä bilettää, miksi he antaisivat meidän mennä heille örveltämään? tyhmä kysymys.

Vierailija
2/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mummu 60v olis itse mukana kekkereissä :o)!!!! Ja pahin bailaaja luultavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi koskaan saanut pitää bileitä, MUTTA kaikki kaverit olivat aina tervetulleita meille, eli usein istuimme aika isollakin porukalla iltaa huoneessani (vanhemmat siis olivat kotona)

Pikkusiskoni ja -veljeni sen sijaan ovat saaneet pitää bileitä. Siskoni pitää usein opiskeluihinsa liittyviä juttuja kotonamme, joissa noin puolet luokasta paikalla.

Veljeni taas järjestää usein kosteita saunailtoja kavereilleen. Ja mitään ongelmia ei ole ollut. Nyt sisko ja veljeni ovat siis molemmat hiukan yli 20-vuotiaita.

kaikkien ei voisi antaa pitää juhliaan kotonaan, mutta jos on järkeviä ja fiksuja ihmisiä, niin eivät paikat hajoile jne. Ja onhan toki eroa ovatko kyseessä 14-vuotiaat vai aikuiset...;)

Vierailija
4/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani antoivat minun pitää bileitä myös 17 veenä... Itse olivat poissa koko vk:nlopun.

Uskon, että vanhempani luottivat minuun, olin fiksu tyttö, en tehnyt kauheasti tyhmyyksiä.

Itseasiassa vietimme kaveriporukassa rapukekkereitä vanhempieni kotona (omakotitalo, meillä kt) viime kesänä. Ihan ryyppybileet.

Vierailija
5/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes vanhemmilleni kertoisi, että suunnittelisin vappujuhlia. Vieläkään, vaikka olen jo yli 30 v. Kertoo varmaan jotain meidän suhteista.

Vierailija
6/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi avaimensa minulle. Olisin saanut pitää vaikka orgiat.