Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen pettäminen vei seksihalut

Vierailija
07.03.2008 |

ollaan nyt siinä tilanteessa, että ollaan yhdesä vaan lasten/rahan vuoksi. joo tiedetään, vanha virsi ja ei tuu onnistuu. Mutta näin vaan elämä joskus kuljettaa, monestakin syystä.

Mutta syy on miehen petos, en saa enää itseäni syttymään. vaikka voisin unohtaa vieraat naiset, en vaan pystynyt enää seksiin miehen kanssa. oksettava ajatuksin, varsinkin kun koskaan mies ei ole mikän romeo ollut. Nyt vieläkin vähemmän nappaa ja viime kerrat olenkin ollut ihan lahnana, ei kiinnosta yhtään. no eipä ole mieskään enää vongannut. Ja huom. olin ennen todella aktiivinen ja hyvä sängyssä, nyt luulen etten pysty siihen enää kenenkään kanssa.

Vituttaa!!!!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole pettänyt ja 10v yhdessä

ap

Vierailija
2/32 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit niin hyvä sängyssä että miehen piti käydä vieraissa ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinä seksistä vielä pystyt nauttimaan mutta et välttämättä nykyisen kanssa

Vierailija
4/32 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää siksi ettei nainen ole hyvä sängyssä tai toisinpäin? Ihan paskaa. Jos on mätön kumppaniinsa voi ottaa hatkat ja vaihtaa parempaan. Ei kukaan pakota olemaan yhdessä. Pettäminen on täysin pettäjän vastuulla.

Vierailija
5/32 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin kauan kuin asia on tuore ja/tai käsittelemätön, ei ole mikään ihme, ettei seksiä tee mieli!

Kumpa ihmiset tajuaisivat tämän ennen kuin pettävät! Että vaikka se hetken huuma ei miehelles todennäköisesti sen jälkeen merkinnyt yhtään mitään, hän tekosellaan tuhosi luottamuksen teidän väliltä. Ja miten ihmeessä voisit päästää hänet kirjaimellisesti niin ihollesi kuin rakastellessa tullaan, kun et voi häneen luottaa?? Hirveän surullista ja suorastaan nostan hattua, että olet edes yrittänyt.

Mun mies petti ja kun sitten kertoi, sanoi ettei se merkinnyt mitään. Mulla meni yli vuosi ennenkuin pystyin luottamaan ja ekaan seksikertaankin sen jälkeen kuukausia (ja silloinkin sitten lopulta kun suostuin, itkin mieheltä salaa rakastelun ajan.)

Voimia sulle ap. Muista, että Sinä ET ole syypää. Sinä et pettänyt etkä myöskään valinnut tätä suuntaa teidän suhteelle. Anna itsellesi aikaa ja jos mies ei anna, heitä hänet mäelle. Miehellä on elämänsä tilaisuus näyttää rakastavansa sua antamalla aikaa ja sen myötä kunnioitusta sulle. Jos ei anna, unohda, ota lapsesi ja aloita uusi parempi elämä.

Vierailija
6/32 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana rakas vaimo ja monta ihanaa lasta. Hoidamme heitä yhdessä tosi hyvin.

Seksuaalisesti olemme vain vuosien aikana kasvaneet täysin vastakkaiseen suuntaan. Todella ikävää.

Miksi minun pitäisi jättää perheeni TAI elää selibaatissa vain sen takia että vaimoni ei ole kiinnostunut enää seksistä kun lapsia on tullut tarpeeksi?

Oma ratkaisuni ollut satumainen onni löytää läheisestä ystävättärestä kohtalotoveri. Ystävyytemme ei ole salaisuus, mutta seksuaalisuudesta kukaan ei tiedä - se on meidän yhteinen fantastinen salaisuuteemme.

Enkä häpeä tunnustaa sitä että kuitenkin kaipaan myös vaimoni läheisyyttä ja seksiä hänen kanssaan, mutta hän ei osaa siitä nauttia (johtuen lapsuuden traumoistaan, joita en viitse sen koommin selvitellä täällä)

Vierailija
7/32 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi epäreilua tollanen seläntakana vehtaaminen. ihan helvetin törkeää ja loukkaavaa. kandeis ensin sopia vaimon kaa asiasta. jos olet niin varma siitä oikeutuksesta, että saat nussia ketä haluat, niin miksi ei vaimosi vois asiasta tietää? tajuan vielä hetken huuman, mutta että jatkuvaa valehtelua ja kieroilua. huh huh, kyllä on löyhämoraalista touhua. tulet siis kotiin panoreissuiltasi ja leikit kunnon perheenisää spermat vieraan naisen sisällä muhimassa. Voi OKSETUS!

Vierailija
8/32 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele. Ja usko pois, ollaan keskusteltu - ei tosin tästä sovittu. Vaimoni on kyllä sanonut ääneen ettei halua kuulla jos pettäisin.

Ei tämä ollut mikään hetken mielijohteesta tai hetken huuma juttu.

Ja kyllä vaimoni sitä läheisyyttä ja lämpöä saa, juuri niin paljon ja sillä tavalla kuin hän itse toivoo - ja rakastamaltaan henkilöltä.

Repikää moralistit siitä. Maailma ei ole mustavalkoinen.

Vierailija
9/32 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. OLEN kunnon perheenisä, rakastava hellä ja pidän hyvää huolta lapsista ja kodista.

b. en pane ketä tahansa, en ole mikään häntäheikki tai ihmisten hyväksikäyttäjä. Seksikumppanini on läheinen ihminen vastaavassa elämäntilanteessa.

Vierailija
10/32 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itselläni vähän samanlainen tilanne... siksi kiinnostaa.

Vierailija
11/32 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n37v

Vierailija
12/32 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolison huonoista seksitaidoista/haluttomuudesta. Joskus toki voi näin olla, mutta tutkimustenkin mukaan yleensä ei. Itse himoitsen välillä vieraita miehiä, eikä miehessäni ole yhtään mitään vikaa, ei sängyssä eikä muutenkaan. Välillä vain kiihottaisi se vieraan jännitys ja uutuus. En kuitenkaan petä miestäni, koska rakastan ja arvostan häntä niin paljon.

Vierailija
13/32 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan mahtavaa. Hoidat vaimon kanssa lapset, kotityöt ja muut käytännön asiat. Halailet ja pussailet jos on tarvis. Jalkavaimon kanssa sitten ihanaa seksiä. Elämäsi on kai täydellistä. Voisit kertoa vaimollesi, mutta hän ei vain halua tietää. Sopii siis hänelle varsin hyvin.

Vierailija
14/32 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyen lapsuuden aikaisiin pahoihin asioihin. Onneksi mieheni oli kärsivällinen ja rakastava ja jaksoi odottaa, että minä opin nauttimaan ja iloitsemaan lemmen leikeistä. Hänen kanssaan opin nauttimaan aikuisen naisen tavoin. On ollut jo monta vuotta molemmille suuri ilo jakaa yhteinen vuode. Tietysti lapset myös. Ja kaikki arkiset asiat. Tuntuu ihanalta ettei me tarvita onnemme ulkopuolisia. Vaikka kaikki ei tullutkaan niin helpolla.

Vierailija
15/32 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten se pettäminen voi viedä ne halut sultakin?? Ymmärrän ehkä jos ei haluta sitä omaa miestä mutta ettei ollenkaan??? Ois varmaan parempi erota, luuletko että pysyy vastedeskään uskollisena jos et halua seksiä enää ollenkaan???

Vierailija
16/32 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä tullut oltua suhteissa,kihloissa, naimisissa muutaman eri miehen kanssa ja seksistä olen nauttinut aina. Mutta nyt vasta nelikymppisenä löysin miehen ja rakastuin oikeasti (kuulostaa kliseeltä) mutta nyt vasta tiedän mitä on olla rakastunut, ja kun on rakastunut seksi on aivan mieletöntä ja kaiken jakaminen, eipä tulis mieleenkään pettää. En voisi enää kuvitella erottelevani elämää, tyyliin koti ja mies- rakastaja, no ei mulla koskaan ollut rakastajaa, mutta oli kulissiaviolitto, jossa puurrettiin lasten eteen, silloinkaan en pettänyt vaikka nainen minussa huusi. Nyt tiedän mitä on täyttymys yhden ihmisen kanssa, siihen kuuluu kaikki

Vierailija
17/32 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisen on pakko antaa pillua vain sen vuoksi ettei tämä sika mene ja petä uudestaan?? Onko sulla päässä vikaa?? Minä en ainakaan pystyisi seksiin jos saisin tietää, että oma mies olisi pettänyt. Miten voisinkaan?

Vierailija
18/32 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikeasti toivoisin että nämä kaikki asiat toimisivat sen yhden ja ainoan ihmisen kanssa, eli vaimoni.

Ja uskokaa pois, olen nähnyt asian puolesta uskomattoman paljon vaivaa - yrittänyt kaikkiea maan ja taivaan väliltä.

Morkkiksenkin olen kokenut.

Ja kuten sanoin, hänen seksiongelmiin on omat syynsä johon hänen pitäisi hakea apua. Minä en niitä pysty korjaamaan, mutta tiedän niistä ja ymmärrän niitä.

7/9/10

Vierailija
19/32 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla on ihana rakas vaimo ja monta ihanaa lasta. Hoidamme heitä yhdessä tosi hyvin.

Seksuaalisesti olemme vain vuosien aikana kasvaneet täysin vastakkaiseen suuntaan. Todella ikävää.

Miksi minun pitäisi jättää perheeni TAI elää selibaatissa vain sen takia että vaimoni ei ole kiinnostunut enää seksistä kun lapsia on tullut tarpeeksi?

Oma ratkaisuni ollut satumainen onni löytää läheisestä ystävättärestä kohtalotoveri. Ystävyytemme ei ole salaisuus, mutta seksuaalisuudesta kukaan ei tiedä - se on meidän yhteinen fantastinen salaisuuteemme.

Enkä häpeä tunnustaa sitä että kuitenkin kaipaan myös vaimoni läheisyyttä ja seksiä hänen kanssaan, mutta hän ei osaa siitä nauttia (johtuen lapsuuden traumoistaan, joita en viitse sen koommin selvitellä täällä)

Mä ymmärrän kyllä sua ja teidän tilannetta. Kyllä eron ja kaikinpuolin toimivan parisuhteen välille mahtuu myös toisenlaisia suhteita. Ja EI, pettäminen ei ole oikein, mutta ei ole myöskään puolison tarpeiden laiminlyöminen. Parisuhteessa on sitouduttu tyydyttämään seksuaalisia tarpeita puolin ja toisin ja jos toinen ei sitä tee niin sopimus on rikottu joka tapauksessa.

Nämä on niitä henkilökohtaisia valintoja, en ymmärrä miksi aina täytyy moralisoida ja haukkua?? Jos ei ole asiallista sanottavaa, voiko olla hiljaa?

N 30

Vierailija
20/32 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tilanne on niin paha kuin kuvasit, niin vaimosi todellakin tarvitsee ammattiapua menneisyyden aiheuttamien traumojen selvittämiseen, kuten itsekin aiemmin sanoit. Nykyinen ratkaisunne muistuttaa lähinnä laastarin liimaamista märkivän haavan päälle ja pitemmällä tähtäimellä siitä ei todellakaan voi seurata mitään hyvää.

Ainakin kirjoituksiesi perusteella olet pyrkinyt tukemaan vaimoasi ja neuvonut häntä hakeutumaan hoitoon, mutta kun vaimosi ei ole neuvoistasi huolimatta mennyt, niin olet paennut tilanteesta vieraaseen syliin ja siten helpottanut vain omaa oloasi. Jos todella haluat tehdä kaikkesi avioliittonne pelastamiseksi ja vaimoasi auttaaksesi, niin sinun pitää kertoa vaimollesi, kuinka nykyinen tilanne vaarantaa liittonne ja että olet valmis auttamaan häntä miten vain, kunhan hän vain hakee ammattiapua. Vaikka vaimosi olisikin haluton repimään vanhoja haavojaan uudestaan auki, niin sinun ei pidä antaa enää periksi, vaan pyrkiä saamaan hänet tajuamaan, ettei nykyisen kaltainen suhteenne voi jatkua loputtomiin, koska se ei voi olla vaikuttamatta haitallisesti teihin ja jopa lapsiinne.

Uskoisin vaimosi vastauksen pettämisestä kertomisestakin henkivän enemmänkin hänen traumastaan, kuin varsinaisesta tarkoituksesta ja nykytilanne saattaa pahimmillaan vaan pahentaa hänen oloaan. Ja vaikka vaimosi olisikin omalla kustannuksellaan valmis jatkamaan nykyistä tilannetta loputtomiin, niin tosiasia on kuitenkin se, että pitemmällä aikavälillä sinun ja rakastajattaresi suhde tulee muuttumaan ja mahdollisesti siten, että se vaarantaa nykyisen liittosi. Eli vaikka kuinka haluaisit, niin et voi jatkaa nykyisellä tavalla loputtomiin ja tilanteen pitkittyminen lisää lähinnä onnettoman lopun riskiä.

Eli jos todellakin olet sellainen ihminen, kuin itsesi kuvaat, niin sivusuhteen sijaan sinun pitää yrittää saada vaimosi ja suhteesi uudelle kurssille.