Miksi kaunis ihminen ei saa ystäviä? Kukaan ei halua tutustua pintaa syvemmälle :(
Niin, joillakin on taas niin että kun on kaunis on myös suosittu.. itselläni päinvastoin kuitenkin. Kukaan ei uskalla edes lähestyä, monet katselevat vähän kuin " kunnioittaen" (tavallaan).. vaikea selittää. Mutta yksinäinen olen, maailmankaikkeuden yksinäisin ihminen. Se sattuu.
Kommentit (27)
Pikemminkin ihmisethän hakeutuvat mielellään kauniiden, fiksujen, rikkaiden, ylipäänsä hyväosaisten seuraan.
Lakkaa ajattelemasta omaa ulkonäköäsi niin paljon ja keskity ihmisiin ympärilläsi.
Vierailija:
Pikemminkin ihmisethän hakeutuvat mielellään kauniiden, fiksujen, rikkaiden, ylipäänsä hyväosaisten seuraan.Lakkaa ajattelemasta omaa ulkonäköäsi niin paljon ja keskity ihmisiin ympärilläsi.
Oho! Vai, että ihmiset hakeutuvat mielellään rikkaiden ja hyväosaisten seuraan. Toi on kyllä emävale. Taidat olla joku rahanahne porvari.
Varautunut ihminen saattaa antaa ulospäin viestiä, jonka toinen voi tulkita haluksi olla rauhassa.
Vierailija:
Varautunut ihminen saattaa antaa ulospäin viestiä, jonka toinen voi tulkita haluksi olla rauhassa.
En millään! Sen taidon kun oppisinkin niin olisin ikionnellinen. Olen todellakin ujo. Ehkä se loistaa minusta kauas?
ap
Musta toi sun kysymys olis siis pitänyt olla alunperin miks sä et saa ystäviä. Sä ite siis tavallaan vastasit siihen tosin, eli siks kun sulla itelläs on ongelma sun ulkonäkös kanssa ja sä rajotat omaa käytöstäs sun ulkonäkös takia, ei kukaan muu. Tää vois olla hyvin käänteinen ongelma, eli siis jotkut ihmiset, jotka on oikeesti ihan taviksen näkösiä, mut pitää itseään tosi rumina ei edes lähde kodistaan, koska ne luulee, et ihmiset pitää niitä ihan luotaantyöntävännäkösinä vaik niin ei kukaan ajatteliskaan. Sulla on siis itsetunto-ongelma eikä ulkonäköongelma.
Mut eihän kukaan voi oikeesti tietää millanen sä olet jos kukaan ei sua tunne, you know. Musta nää sosiaaliset jutut on vaan sellasia, joita pitää vaan opetella ja uskaltaa lähestyä ihmisiä. Jos joku ei susta kiinnostu niin so what, kalojahan on meri pullollaan.
Mulla on todella kauniitakin ystäviä. Olen nainen, en valitse ystäviäni ulkonäön perusteella.
Vierailija:
Mitenkäs sitä juttua väännät kun olet epävarma itsestäsi etkä keksi mitään " järkevää" puhuttavaa?
Itse ainakin olen jotenkin ulkonäköni vanki tavallaan. Pelkään että kaikki jo valmiiksi pitävät minua jotenkin tylsänä tai jotain enkä sitten uskalla ottaa kontaktia :/
ap