Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla käynyt säkä miehen suhteen?

Vierailija
27.07.2024 |

Tapasin mieheni jo nuorena 20-vuotiaana.

Mies on komea, seksikäs, pitkä, lihaksikas ja tumma. 

Liikunnallinen, terveet elämäntavat, vakaa, hyvät suhteet perheeseen.

Hyvä ja huomioiva sängyssä. Hyvä varustus.

Huumorintajuinen, hauska, fiksu ja kätevä käsistään.

Ruumiillinen työ, jossa vaaditaan myös älyä. Keskituloinen ja nöyrä.

Loistava isä, sopivasti rakkautta ja rajoja. 

Viihtyy kotona, mutta löytyy myös kavereita joiden kanssa viettää aikaa. Tykkää lähteä treffeille mun kanssa.

Aviomiehenä luotettava, kiltti, uhrautuva, mutta ei nössö vässykkä. Pää kunnossa ja hyvä itsetunto. Jääräpäinen, mutta ei ikinä alistava.

Ja haluaa olla mun kanssa vuodesta toiseen!?!? Joka päivä halaa, pussaa, rutistaa ja rakastaa. Mulla on ihana mies.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON!

Vierailija
2/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

astaan vaimokeeni puolesta!!!!!

EI, EI JA EIEIEIEI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt samanlainen jumalainen tuuri. Viimeksi tänään katsoin sitä ja mietin että miten hemmetissä. Maailman paras tyyppi, ja jaksaa katsella mun perseilyä jo kymmenettä vuotta.

Vierailija
4/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ensimmäiseksi mainitut kriteerit liittyvät ulkonäköön ja ulkoisiin seikkoihin.

Vaikutat pinnalliselta ihmiseltä. 

Vierailija
5/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ensimmäiseksi mainitut kriteerit liittyvät ulkonäköön ja ulkoisiin seikkoihin.

Ei haittaa, mulla on komea mies! AP

Vierailija
6/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on ihana 

Vierailija
7/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI, EI JA EIEIEIEI!

Mikk Saare. Oot yhä yksin ja eksäsi lähti menemään kahden lapsenne lähdettyä adoptioon. Koita malttaa olla puhkomatta virolaisten katueläinten silmiä.

Vierailija
8/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin saatiin ketju, jossa haukutaan ap, vaikka kyse on hänen miehestään. :) 

Vierailija
9/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käynyt samanlainen jumalainen tuuri. Viimeksi tänään katsoin sitä ja mietin että miten hemmetissä. Maailman paras tyyppi, ja jaksaa katsella mun perseilyä jo kymmenettä vuotta.

Mielikuvitus puoliso on pop. Mulla on sekä vihkitodistus että avioeropaperit todistamassa teidän väitteet lööperiksi.

Vierailija
10/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin saatiin ketju, jossa haukutaan ap, vaikka kyse on hänen miehestään. :) 

Palstalla on tänään pyörinyt pinallisuushullu. Kaikki kauneudesta ja komeudesta pitävät ovat kuulemma pinnallisia. Edes oman puolison ulkonäöstä ei näköjään saisi tykätä.

Vierailija
11/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitus puoliso on pop. Mulla on sekä vihkitodistus että avioeropaperit todistamassa teidän väitteet lööperiksi.

Ei me olla naimisissa eikä aiota mennäkään. Kenen paperit olet pöllinyt ja mistä?

Vierailija
12/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI, EI JA EIEIEIEI!

Mikk Saare. Oot yhä yksin ja eksäsi lähti menemään kahden lapsenne lähdettyä adoptioon. Koita malttaa olla puhkomatta virolaisten katueläinten silmiä.

Oon kyllä miäe eikä kuuloonkaan tule puhkoa eläinten silmiä eli soita äkkiä mielenterveystoimistoon! Vai onko tää umpikiukuinen kaffebulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi