Millä rv:lla viivat vahvat r-testissä??
Elikäs tällanen galluppiluontonen kysymys.
Mulla tänään rv 4+1 ja ei oo vielä vahvaa viivaa testiin tullut :( Värillisiä viivat ovat olleet, mutta heikkoja.
Kommentit (5)
Minulla tuli rv 4+1 testiin ihan selkeä viiva, joskin hieman vaaleampi kuin kontrolliviiva. Rv 4+4 tein varmistustestin ja siihen sain jo ihan heti tumman viivan.
Ite en raskausviikkoja muista mutta menkat olivat 2 päivää myöhässä ja testiin tuli haalea viiva, samoin kolmena muuna päivänä.Mutta ihan vain varmistaakseni asian ihan todeksi kävin tänään labrassa ja tulos oli positiivinen..:)
Ihmiset tuottaa niin erilailla sitä hormonia että joillakin se viiva ei vahvene viikkoon vaikka olisikin raskaana.Mutta toivotaan parasta sinnekkin!!
Aikaisin plussa tuli minulle nyt tässä raskaudessa ja sekin vasta kun rv 5 oli täynnä. En ole ikinä ennen rv 5 edes ajatellu testaavani sillä ihan hukkaan rahani heittäisin.
Muuten tullut plussat tyyliin 5+3, 5+5 jne..
Esikoista odottaessa tein testin tasan rv5 ja tuli näkyviin vain haalea pallo, 5+3 sitten vahva pallukka jo.
Ipan@ rv 5+6
... rv 5+1 testiviiva oli yhtä tumma kuin kontrolliviivakin :) Aikaisemmin en testannutkaan...
Vai onko tämä sarjassamme idiootit kysymykset ;)