Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä tuli huono äiti -fiilis taas tänään :(

Vierailija
06.03.2008 |

Ärjyin ja karjuin, kun lapsi taas tapansa mukaan hidasteli, kun oltiin ulos lähdössä. Vauva odotti kaukalossa ja neiti 4v. vain mietti haalarinsa vieressä. Sitten tyttö alkoi itkemään ja sanoi " äiti, miksi et ole kiltti minulle" . Se tuli niin sydämestä, että minuakin melkein itketti :( Loppupäivän olinkin sitten superkiltti äiti.....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista hidastelua meillä. Haaveilee vaan kun pitäisi pukea, näprää vaatteita, mutta ei laita päälleen sitten millään.

Vierailija
2/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin häkeltyä, enkä saanut sanaa suusta. Kunnes sain soperrettua, ettei häntä koskaan adoptoida!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisena haaveilee sinun sosiaalisia taitojasi ja mutkatonta käytöstäsi.

Vierailija
4/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti säälitään lapsia jos vanhempi hermostuu, kyseenalaistetaan rakkaus lasta kohtaan, eli ei voi olla hyvä äiti jos vetää lapselle rajat.

Kasvattakaa vaan lapsenne lahjomalla ja antakaa kaikki periksi (sitähän se rakkaus on :D). Olette kohta ihmeissänne niitten kullanmurujenne kans.

Vierailija
5/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut sen monta kertaa jo tuta oman 3,5v. fiksun tyttöni kohdalla. Osaa valita juuri oikealla tavalla pistävät sanat, juuri oikealla hetkellä.... Huono äiti -fiiliksiä siis syntyy yhtenään, huoh!

Vierailija
6/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v toivoi tänään ettei äitiä olisikkaan(kysyin, että tarviiko kyydin harrastukseensa vai jääkö kotiin) 14v toivoi minun kuolevan tai ainakin häipyvän maasta kun pyysin ystävällisesti pois tietsikalta.

Lapset on ihania

Vierailija
7/9 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hommaavansa minulle ja isilleen avioeron, sitten hän muuttaa isin kanssa asumaan. Syynä että minä komensin siivoamaan.

Vierailija
8/9 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, totuus tuli viikonloppuna julki, kun lapsi 4v oli sanonut mummulle, että isi on välillä hänelle vihainen, äiti ei koskaan??? Ja mummukin tietää millainen olen hermostuessani - kertoi tämän mulle, että " jää et suutu koskaan?"

Vierailija
9/9 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en mitenkään voi olla hänen oikea äitinsä, sillä äidit eivät voi olla näin kauheita :´(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä