2010 Haaveilijat
Tervetuloa kaikki jotka haaveilette vauvaa vuodelle 2010!
Laittakaa esittelyn tiedot uutena viestinä perään niin päivitän aina kun ehdin. Jos joku haluaa kikkailla värien kanssa tai muuten päivittää listaa, saa sen tehdä!
nimimerkki:
vanhemmat:
monesko toiveissa:
koska yritys alkaa:
missä päin asustaa:
nimimerkki: camael
vanhemmat: äiti 26 v. ja isi 32 v.
monesko toiveissa: ensimmäinen
koska yritys alkaa:05/09
missä päin asustaa: Pohjois-Savo
nimimerkki: Jeela
vanhemmat: äiti 35v. ja isi 40 v.
monesko toiveissa:pojat 2v. ja 4 v. kolmas
koska yritys alkaa:04/09
missä päin asustaa: pk-seutu
nimimerkki: Katinka83
vanhemmat: äiti 25 v. ja isi 25 v.
koska yritys alkaa: 8/09
missä päin asustaa: Pirkanmaa
nimimerkki: kolmas-09
vanhemmat: äiti 31 v. ja isi 33 v.
monesko toiveissa: poika 7 v. ja tyttö 5 v.
koska yritys alkaa: 04/09
missä päin asustaa: Etelä-Pohjanmaa
nimimerkki: kristinamom
vanhemmat: äiti 25 v. ja isi 28 v.
monesko toiveissa: tyttö 3 v. toinen
koska yritys alkaa:1-2/2010
missä päin asustaa: Pirkanmaa
nimimerkki: mamiko
vanhemmat: äiti 26 v. ja isi 29 v.
monesko toiveissa:poika 3 v. ja tyttö 2 v, kolmas toiveissa
koska yritys alkaa:4/2010
missä päin asustaa:
nimimerkki: Nanonyymi
vanhemmat: äiti 27 v. isä 37 v.
monesko toiveissa: kolmas, ensimmäinen yhteinen
koska yritys alkaa: kevät -09
missä päin asustaa: Pohjois-pohjanmaa
nimimerkki:Onnentyttö82
vanhemmat: äiti 25 v.
koska yritys alkaa:
missä päin asustaa:
nimimerkki: Sara_2008
vanhemmat:
koska yritys alkaa:
missä päin asustaa:
nimimerkki: tiramisu
vanhemmat: äiti ja isi 35 v.
monesko toiveissa: kolmatta (6/03 ja 1/06)
koska yritys alkaa: 2/09
missä päin asustaa: pk-seutu
Vuodelle 2010 haaveilevissa on:
Ensimmäistä toivovia: 4 kpl
Toista toivovia: 1 kpl
Kolmatta kaihoavia: 4 kpl
Yhteensä meitä on 10 kpl.
Ilmoittakaa jos on virheitä ja laittakaa lisää tietoja niin päivitän kun ehdin.
Kommentit (8)
ilmoitin aiemmin että hyppään joukosta pois ja siirretään lapsen teko hamaan tulevaisuuteen. nyt kuitenkin näyttää siltä että siirryn 2009 vauvatoiveisiin;) eli näin se mieli muuttuu. yritys siis alkaa mahdollisesti syyskuussa 2008...
Kristinamom kyseli tuolla edellisessä pinossa, et onko muita jotka pelkää ettei raskaudu, niin voinpa ilmoittautua siihen joukkoon. Mua on nimittäin kyseinen asia mietityttänyt...eteenkin kun on pitkät kierrot, todennäköisesti pco. Plus koko ajan tulee ikää lisää, vaikken nyt mikään fossiili vielä olekaan, niin aina vain epätodennäköisemmäksi se (ainakaan helposti) raskautuminen käy.
On kyllä ollut lohduttavaa lukea noita pitkisten ja lapsettomuushoidoissa käyneiden keskusteluja...kuinka moni onkaan saanut apua vaikeuksiinsa. :) Josko ihan luomusti sitten aikanaan raskautuisin, mutta tietääpähän vähän mitä seuraavaksi jos niin ei käykään. Eikä ihan heti päädy luovuttamaan ja murehtimaan asiaa.
Rauhallista ja aurinkoista viikkoa kaikille.
Camael
Heissan kaikille!
Tässä on tapahtunut paljon lyhyessä ajassa, 3 kk aikana olen menettänyt ensin paapan ja nyt sitten mumman. Olen monien kanssa keskustellu asioista yleensä ja tullut siihen loppu päätelmään että tehdään niitä asioita joita halutaan NYT eikä siirretä koska se saattaa pian olla liian myöhäistä. Meillä jätettiin ehkäisy pois ja tulee kun on tullakseen. Eipä nuo työt mihinkään katoa ja jos ne muille menee niin sitten pitää vain löytää jotain muuta. Tällähetkellä ei juuri suunnitella mitään että sitten joskus vaan tehdään konkreettisia asioita tavoitteeseen pääsyksi.
Näin meillä siirryn siis 2009 pinoon ja jos huonosti käy niin tavataan sitten täällä jos ei aikaisemmin onnista, eihän sitäkään tiedä!
T. Kolmas-09
eli siis PYSYN KUITENKIN TEIDÄN JOUKOSSANNE vaik välillä muuta sekoilin. yritys alkaa siis huhtikuussa 2009=) ALKÄÄKÄ PÄÄSTÄKÖ MINUA POIS vaikka muuta yrittäisin;)
otan osaa=( minun äiti kuoli joulukuussa ja isä jo 12 vuotta sitten kun olin 14v. samoin minun miehen vanhemmat on kuolleet joten meidän lapsilla ei ole yhtään mummoa eikä pappaa elossa=( kaikki kuolleet alle 60 vuotiaina (minun isä oli 46v kun kuoli).
mites muuten muilla? onko teidän lapsilla mummot ja papat elossa ja onko heistä apua esim. lasten hoidossa tms.?
ja se on nyt sitten 04/09...jos ei sitten taas mieli muutuu;)
Hei pitkästä aikaa.
Kolmas-09: Kovasti onnea yritykselle! Toivottavasti ei " tarvi" enää palata meidän joukkoon. :)
mamiko: Älä nyt karkaa minnekään! Ajattele, nyt enää vuosi, niin päästään yritys aloittamaan. ;)
Kyselit niistä isovanhemmista, meidän lapselle olis kolme luvassa. Minun isä kuoli joulukuussa, mutta miehen molemmat vanhemmat on vielä elossa. Ikinä ei kuitenkaan tiedä, kun siihen yritykseenkin on aikaa, että mitä kerkeää tapahtumaan. Miehen vanhemmat on jo yli 65v ja minunkin äiti jo päälle 60v, niin eipä heistä sitten erityisemmin ole apua ainakaan ihan pienen lapsen hoidossa. Eteenkin kun appivanhemmat asuu Etelä-Suomessa ja meillä sit toiveissa muuttaa Oulun seutuville täältä Savosta, kunhan valmistun. Sitten kyllä on oma äiti lähempänä.
Mukavaa viikonloppua...
Camael
Mies on näyttänyt kolmannelle vihreää valoa, mutta yritys alkaa siis vasta vuoden päästä. Tässäpä tietoja:
nimimerkki: Sani1976
vanhemmat: äiti 31, isä 32
monesko toiveissa: kolmas
koska yritys alkaa: keväällä 2009
missä päin asustaa: pääkaupunkiseutu