Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi isäsnsä kanssa matkalle. Kiitos, jos jaksatte lukea.

Vierailija
06.03.2008 |

Isä haluaisi mennä 15v poikansa kanssa matkalle. Olemme eronneet vuosia sitten ja poika asuu minun ja isäpuolensa ja sisarustensa kanssa.

isä haluaisi mennä pojan kanssa matkalle ulkomaille, koska poika on nyt kivassa iässä jne

Syy miksi minä en haluaisi päästää poikaa lähtemään on se, että en luota isän arvostelukykyyn tietyissä asioissa. Esim puhuu typeriä nais ja tissijuttuja pojalle ja oli itse 15 v kun oli ulkomailla ja maksullisissa.

Pelkään, että haluaa näyttää pojalle liikaa, jos ymmärrätte.

Miten itse toimisitte? Ja mitä ajattelisitte?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioiden vuoksi et mielelläsi päästäisi poikaa lähtemään. Jos mies ymmärtää ja lupaa olla hölmöilemättä, päästäisin pojan kyllä reissuun. 15-vuotiaalla kun on jo kuitenkin omatkin aivot, ja tissijuttuja ne puhuu koulussakin ;) Olisi varmasti pojalle hieno kokemus päästä reissuun iskän kaa kaksin.

Vierailija
2/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähdössä pojan kanssa reissuun keväällä ja poika ei kovin mutenkaan ole isänsä kanssa tekemisissä, ei esim vietä aikaa hänen kanssaan koskaan, enemmän isäpuolen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvin sovinistinen ja jollain tapaa arvaamaton näissä asioissa.

Vierailija
4/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksinhuoltajuus, niin etko sitten pysty sillä verukkeella päättämään asiasta?

Vierailija
5/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänet tuntien suuttuu ja ei maksa elareita ja ties mitä sanoo pojalle.

Vierailija
6/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhuisit hänelle ihan suoraan?

Vierailija
7/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin isä olisi viemässä poikaa reissuun? JOs kevätaikana, voitko vedota siihen, että tulee liikaa poissaoloja koulusta?

ymmärrän sua ap. Toivottavasti saat viestin jotenkin läpi exälles.

Vierailija
8/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä. Syksyllä meidän perheeseen syntyy vauva ja uskon, että isoveli silloinhaluaisikin olla kotona.

En tosiaan tiedä mitä tekisin.

Kiitos teille avustanne :)

Vierailija
9/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä itse päästäisi, jos keskusteluyhteys lapsen isään on noin olematon. Ei siinä muu haittaisi - tissijuttuja tuonikäinen on kuullut jo paljon - mutta vähän arveluttaisi tuo maksullisen seksin tyrkyttämisen mahdollisuus.

Jos poika on tosi järkevä, voit kyllä koittaa puhua hänelle tilanteesta, rauhallisesti, kiihkoilematta ja isää mustamaalaamatta. 15-vuotias ymmärtää jo paljon.

Vierailija
10/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiselle reissulle. Mikä tuossa nyt niin ihmellistä on? Ohjeistat vaan poikaa ennen lähtöä ettei isän joka päähänpistoon kannata mukaan mennä. Maksullisia se poika saa Suomestakin jos ne kiinnostaa, et sinä sitä estämään pysty. Pojat on poikia. Jos sillä on tyttöystävä, se tuskin on innostunut isänsä jutuista. Anna nyt pojalle mahdollisuus tehdä niinkuin itse tykkää. Enkä usko, että se isä noin mahdoton ole kun annat ymmärtää. Miksi pitää aina mustamaalata sitä isää ja pitää itseä ja isäpuolta niin paljon parempina. En ymmärrä.

Vierailija
11/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkalle kun pelkäät isänsä houkuttelevan hänet rikoksiin (prostituutio). Suuttukoot jos suuttuu, sinä olet kuitenkin äitinä vastuussa poikasi tekemisistä siinä kuin isänsäkin.

Vierailija
12/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on vielä kamalampi mitä annoin ymmärtää, mutta se siitä ja mukava päivää.

Vierailija
13/13 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde, vaikka tarjontaa olisikin. Onhan pojalla omatkin aivot. Ei kukaan, ei edes isä, pysty poikaa maksullisiin naisiin väkisin viemään. 15-vuotiaat käsittelee keskuudessaan kuule jo vaikka mitä juttuja, ei e ole enää mitään pikkulapsia, vaikka lapsia vielä ovatkin. En ymmärrä, miten voisit olla estämästä isää menemästä pojan kanssa reissuun. Anna mennä vaan, jos poika haluaa lähteä. Kyseessä on kuitenkin pojan isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän