Oletko ollut häissä, joissa olet ollut todella onnellinen hääparin puolesta?
Kommentit (4)
mutta serkkuni häät ovat heinäkuussa, ja siellä olen!! Ovat niin luodut toisilleen. Ihana kunnia olla kaaso :)
Useimmissa olen ollut tosi onnellinen parin puolesta.
Olen ollut häissä, jossa olin todella onnellinen hääparin puolesta. Tunnen heidät molemmat pitkältä ajalta, pidän molemmista JA uskon heidän sopivan todella hyvin toisilleen. Heidän häissään oli aivan erilaista olla kuin joissain sukulaisten tai puolituttujen juhlissa!
Toki olen yleensä aina hääparin " puolella" , eli parhaani mukaan iloitsen ja juhlin, mutta se vaan on niin, että jos jompikumpi hääparista on umpivieras tai itse koen olevani kutsulistalla velvollisuudesta, ei kokemus vieraana olosta välttämättä ole kummoinen.
Tämän vuoksi omiin häihin kutsuttiin mahdollisimman paljon oikeasti tärkeitä ihmisiä, ja jätettiin velvollisuusvieraita pois. Ratkaisu oli todella onnistunut - tuntui ihmeelliseltä, kun se hyvyys ja onnellisuus vyöryivät hääpäivänä ylitsemme. Siltä tuntuu, kun valtaosa häävieraista todella on hyvillään parin puolesta. :)
Vaikka osa näistä pareista on nyttemin eronnut, mutta silti, olin silloin hyvin onnellinen heidän puolesta ja toivoin heille pelkkää hyvää ja onnellista loppuelämää yhdessä.