En voisi tapailla huonopalkkaista miestä!
Kyllä miehen tulee olla edelleen se perheen elättäjä. Ihmettelen naisia, jotka menevät yhteen alle 4000¿/kk tienaavien " miesten" kanssa. Kyllä ukon on hankittava kunnon ammatti, jotta hän on oikea MIES.
Kommentit (12)
minä esimerkiksi arvostan todella paljon palomiehiä ja heidän palkkansa on paljon alle ton 4000¿. Kyllä noita kovia palkkoja saa eism. just papereiden pyörittäjät " toimitusjohtajat" jolloin oikean työn tekee joku ihan muu.
Tapailin ennen, mutta kyllästyin niihin tyhjätaskuluusereihin, jotka koko ajan olivat lainaamassa multa rahaa. Mun mielestä miehestä katoaa miehuus, jos se on vaimon/tyttöystävän elätettävänä.
sinulle raha on tärkeää. Minulle ihan joku muu.
ettei tapaa pienituloisia miehiä???
Mietin vain itseäni, ja yhtään pienituloista en ole tavannut siis seurustelumielessä. Työttömän kylläkin, jonka ansiosidonnainen oli enemmän kuin oma kk-palkkani silloin=).
Eihän perhe elä jos mies tienaa vaan neljä donaa kuussa. En voisi kuvitellakaan, että alkaisin säännöstellä omia menojani miehen huonon palkan takia. Esim. jos joutuu ostaan jotain päivittäistavarakaupan kosmetiikkaa miehen pienen palkan takia. Tai joutuisi käyttään samoja kenkiä kaksi talvea.
Miehen määritelmä on kuusi tonnia kuussa tai enemmän.
Ja minä en ymmärrä miten joku jaksaa katsella joka päivä töissä käyvää toimistorottaa=)
Kyllä miehen pitää olla mies.
Sama se mitä tienaa, kunhan toimeen tulee.
Käynhän minäkin töissä.
Yhteen hiileen puhaltamalla hyvä tulee ja usein paljon tasapainoisempi suhde. Raha-asioissa etenkin.
mutta jos nyt eroaisin miehestäni ja olisi uuden etsintä edessä niin en kyllä minäkään huolisi mitään tyhjätaskua. Itse tienaan suht paljon, mutta eipä täällä kukaan työllä pääse rikastumaan eikä omatkaan tuloni hyvin riittäisi, jos niitä pitäisi jakaa monelle ihmiselle. Mutta sitten kun on kaksi hyvätuloista niin siinä jää jo mukava summa kuukausittain käteen :-)
Raha kyllä helpottaa elämää, vaikkei onnea takaakaan. Nyt voimme asua alueella, johon muuten ei olisi varaa. On varaa vielä matkustella, harrastaa, hemmotella itseään, ostaa vaatteita miettimättä koko ajan, että riittääkö rahat. Monta vuotta elin opiskelijana ja yksinhuoltajana ja osaan kyllä arvostaa nykyhetkeä, tärkeintä minulle on se, että pystyn tarjoamaan lapselleni nyt paljon enemmän. Rakkaus toki on tärkeintä :-)
Samahan se on kuka rahaa perheeseen tuo, kunhan sitä riittää kaikkeen kivaan ja jää ylikin.
18 vastausta - ihan hyvin mielestäni...
Ärsyttääkö?
olla uskollinen omalle puolisolleen.