Lue keskustelun säännöt.
Saatan olla raskaana nyt söin ison palan aurajuustoa, onko paha?
Kommentit (3)
Norjassahan jonkun kaksoset kuoli... homejuustosta oli äiti saanu listerian. :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
se on tehty pastöroidusta maidosta