Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ticketin kokoasiaa, 98 vai 104, auttakaa ?

05.03.2008 |

Olen miettinyt tuota kaksi osaista ticket to heavenin pukua joko Splash tai Drain drop, mutta kokoa en osaa päättää..

Puku tulisi tytölle, joka on nyt n. 93 cm. Tämän kevään käytössä on 92 cm Jonathan vk-haalari joka mahtuu vielä ihan hyvin ( ostettu vuosi sitten ja ollut silloin jo käytössä)..

Tuo ticket tulisi lähinnä syksyksi ja seuraavaksi kevääksi (vuoden päähän), että ostaisinko 98 vai 104? Miten reiluja nuo kaksiosaiset ovat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Poikani on tällä hetkellä 110cm pitkä ja hänelle ostin 104cm rain dropin. Se kin on vielä mukavan reilu ja 110 pukuun hän hukkui. Toinen poikani on muutaman sentin yli metrin pitkä hänelle ostin 98cm samaisen puvun.

Toivottavasti tästä oli apua. Puvut ovat tooodella reiluja.

Vierailija
2/3 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin meinasin tilata tuon 104 cm.. taidankin päätyä tuohon 98 kokoon jos kerta ovat reiluja. Meneehän se tietty vielä pikkuveljelle sitten myöhemmin.

Olen muuten ajatellut ostaa 104 cm vk- haalarin ensi kevääksi jos alesta löytäisi sitten, kun tulevat aleen. Taitaa jäädä välistä meillä tuo 98 vk- haalari, kerran tuo 92 vielä mahtuu, tyttö täyttää toukokuussa 3v..

Mutta lisää kommentteja otetaan silti vastaan. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat joitakin mittoja, niin voin laittaa sekä 98cm että 104cm puvusta!