Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te teette kaikille pikkulegoille, joita lapsenne saa lahjaksi.

Vierailija
05.03.2008 |

Meidän poika tykkää kyllä kasata niitä, mutta ei erityisemmin leikkiä niillä. Sitten jos valmiiksi tehdyt laittaa johonkin näkyville, osat tippuu ja katoaa, kun niitä otetaan alas.

Rasittaa kaikki nurkissa ajelehtivat pikkulegot ja mallit joista puuttuu osia. Miten ne saisi hallintaan. Tuntuu, että niistä ei ole kuin harmia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Legoja ei muuten kannata antaa pois. Mun lapsilla on mun veljien vanhoja legoja. 20 vuotta vanhoja, mutta eihän ne ole miksikään mennyt.

Mun vanhemmilla on vielä tallessa iso laatikko mun ja mun veljen vanhoja legoja, niillä ikää jo lähemmäs 30 vuotta, ja hyvin toimii vielä meidänkin lapsille. =) Että talteen vaan, jos tila riittää jossain niitä säilyttää.

Vierailija
22/23 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lokerollinen laatikko, mihin legot oli lajiteltu eri kokoiset palat eri lokeroon. Aika hyvin ne pysyi järjestyksessä ja pystyi sitten helposti löytämään tietyt osat jos halusi tehdä ohjeen mukaan jonkun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niille Bionicle-muovibokseille.

Meillä on se ongelma, että pojan huone ei ole kauhean iso ja olen väsynyt miettimään pääni puhki erilaisia säilytysratkaisuja. Tekisi mieli vaan heittää kylmästi tarpeetonta tavaraa mäkeen niinkuin nuo legopurkit ja legolootat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan