Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laurea Otaniemi, kokemukset tänne!

Vierailija
13.08.2014 |

Olen lukenut hieman ristiriitaista tietoa kys. koulusta. Kaikki tieto kelpaa, miltä vaan alalta. Opetusmetodit, hyväksiluvut, läsnäolopakko yms. Itse olen hakemassa syksyllä sairaanhoitajapuolelle, joten erityisesti se kiinnostaa. Saako lähihoitaja mitään hyväksilukuja sieltä? Nuorisopuolelle siis meinasin, vaikka ei aikuispuolikaan mahdottomuus ole. (3,5v työkokemusta)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemuksia?

Vierailija
2/30 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaniemi? Yrittääkö joku nyt vähän ratsastaa Otaniemen maineella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuuu?

Vierailija
4/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kysyn laurea tikkurilasta

Vierailija
5/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa ei ole mut veikkaan että miesmarkkinat on hyvät, jos tykkää insinööreistä

Vierailija
6/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte learning by developing opetuksesta? En löytäny yhtäkään positiivista mielipidettä siitä... Ääh

Vierailija
7/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelen ko.koulussa terveydenhoitajaksi. Lähihoitaja saa hyvin vähän hyväksilukuja. Perusteluna, että eivät ole korkeakouluopintoja. Yhden työharjoittelun, 4 viikkoa saat hyväksilukuja. Ihan ok koulu,viihdyn :). Työvuosia mulla lähärinä alle 10 ja nuorisopuolella opiskelen

Vierailija
8/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Otaniemi on mukava paikka opiskella vaikka en kyllä olekaan Laureassa

Vierailija
9/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia! Itse sain koulupaikan tikkurilaan sh, mutta nyt vaan epäilyttää niin paljon toi heidän opetusmetodi.. mielummin luovutan paikkani jollekkin toiselle kun opiskelen paikassa jossa opetus ei sovi yhtään itselle.

Vierailija
10/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koulu ei siis sijaitse Otaniemessä vaan Tapiolan puolella Kehä ykköstä. Nimi hämää ;) t. 8

Vierailija
11/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurean toiminta vaihtelee hyvin paljon toimipisteittäin. Ei ole mitään yhtenäistä linjaa, että Otaniemen opiskelija voisi sanoa Tikkurilan opetuksesta mitään. 

Itsellä tuttuja. Laurea Porvoo,  Hyvinkää ja Tikkurila. Kaikilla erilaista jollain tapaa kuin vaikka meillä Otaniemessä. Ja kaikki opiskelee sairaanhoitajaksi ainakin näin aluksi

Vierailija
12/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sun keskiarvo oli että pääsit pääsykokeisiin? Kaikki Laurean koulut kiinnostavat. Itse en päässyt pääsykokeisiin.

Vierailija
13/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä Otaniemessä mitään kauniita hoitsunaisia näe. Rumia teekkarinaisia, tai sitten näitä teekkariretkumiehiä.. T. DI-mies.

Vierailija
14/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:13"]

Paljonko sun keskiarvo oli että pääsit pääsykokeisiin? Kaikki Laurean koulut kiinnostavat. Itse en päässyt pääsykokeisiin.

[/quote]

Joku aika hyvä koska hain lähihoitajatodistuksella missä arvosana-asteikko 1-5 ja ka oli n.4. Amistodistukseen on helppo saada hyvät numerot :)

Vierailija
15/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:19"]

Ei siellä Otaniemessä mitään kauniita hoitsunaisia näe. Rumia teekkarinaisia, tai sitten näitä teekkariretkumiehiä.. T. DI-mies.

[/quote]

Voipi olla että ensi syksynä näkee kun minä tulen opiskelemaan ;) kuuma vaaleaverikkö ;)

Vierailija
16/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:23"]

[/quote]

Joku aika hyvä koska hain lähihoitajatodistuksella missä arvosana-asteikko 1-5 ja ka oli n.4. Amistodistukseen on helppo saada hyvät numerot :)

[/quote]

Entäs kun mulla on keskiarvo 2,2 arvosanoilla 1-3

Vierailija
17/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:23"]

[/quote]

[/quote]

Entäs kun mulla on keskiarvo 2,2 arvosanoilla 1-3

[/quote]

Jos oli eka hakutoive sun olis pitänyt päästä nyt pääsykokeisiin sairaanhoitajaopintoihin. Tikkurilan  Laureaan

Vierailija
18/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho niitä rajoja olikin edellisvuodesta kiristetty. Eli joo 2.2 keskiarvolla saa koulumenestyksestä 19p ja ekasta valinnasta 5p. Pääsykokeisiin tarvitsi nyt 26p..

Vierailija
19/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin Laurea Otaniemessä englanninkielisellä linjalla, harmi vaan, että pari opettajaa ei osannut kunnolla englantia. Puolet luokasta ulkomaalaisia niin oli heille vaikeaa. Oli paaaljon ryhmätöitä ja ajan myötä ryhmät vakiintuivat niin että tein aina samojen ystävien kanssa työt. Tuntuu, että ne oli kaikki sitä samaa. Kaikesta tehtiin projekti johon liittyi tolkuton määrä itsearviointia. Opin, että kannattaa vaan kritisoida itseään niin opet tykkää kun on niin syvällistä :D itse rakennus on tosi kylmä talvisin, ruokalassa istutaan takit päällä. Ja luokkatilat ahtaat ja välillä tuplavarattuja.

Vierailija
20/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:41"]

Oho niitä rajoja olikin edellisvuodesta kiristetty. Eli joo 2.2 keskiarvolla saa koulumenestyksestä 19p ja ekasta valinnasta 5p. Pääsykokeisiin tarvitsi nyt 26p..

[/quote]

Siis anteeks mitä?!?!?!?! Siis pitikö oikeasti olla keskiarvo noin paljon? Odotan innolla uudet hakutulokset... Voi olla että pisteet lasketaan eri tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi