AMATSONI ALLIT VK 10
Kommentit (13)
Paino tänään: 102,7kg
Paino viime viikolla: 102,9kg
Kokonaispudotus: 5,3kg
Mitat pysyneet samana kuin viime viikolla.
Ihan ok toi paino, kun menee sentään alaspäin. Olen taas kipeä. Eilen ravasin keuhkokuvissa ja verikokeissa yms. Olo on niin kamala, ettei paljoa ole tullut pystyasennossa oltua..:/
Kun tämä tauti vaan joskus antaa myöden, niin sitten lähtee!
Ihan kokonaista 200g tippunut tällä viikolla. No menkkojen piikkiin laitan ainakin osan. Ois kyllä kiva jos vähän enemmänkin lähtis.... Vähän hankalaa on, toivottavsti muilla vähän paremmin...
Täällä menee hyvin :) välillä tulee syötyä kaikkea..
Sitten taas ruotuun eli ihan ok menee kerran apinokin laskee.
Tällä kertaa siis -500g.
Liikun paljon joten uskon,että suunta on alaspäin :)
Missä kaikki luuraa?Toivottavasti porukka eikuihdu ihan kasaan..
Tsemppiä kaikille!!
Nyt oli hyvä viikko mulla. Olen saanut itseni jotenkin takaisin ruotuun ja pystyn ainakin joinain päivinä viikosta pysymään hyvinkin tiukkana itselleni. Viikonloppuna kyllä annan houkutuksille vallan...
Kilo pudotusta viime viikosta. Siitä hyvä mieli :) Tosin ole vain 200 g alemmassa tuloksessa kun olin jo tammikuun puolenvälin paikkeilla, mutta välissä tuli siis kunnon takapakki ja nyt taas alaspäin menossa.
Tässä tuloksia:
PINKICE
Pituus: 170
Aloituspaino: 112.2
Vyötärö: 108
Lantio: 126
Rinnanympärys: 117
2.1. 112.0
9.1. 109,8
16.1. 108,6
23.1. 107,0
13.2. 108,4
20.2. 108,2 kg
27.2. 107,8 kg
5.4. 106,8 kg
Kokonaispudotus: - 5,4 kg
Tsemppiä ja iloista mieltä tähän viikkoon!!!
Moi Allit!
Pääsin sittenkin muutaman sanan kirjoittamaan... =D.
Punnitustuloksia en pysty kertomaan, mutta eteenpäin on taivallettu vaihtelevalla menestyksellä. On tullut herkuteltua ja sitten olen taas pitänyt välillä tiukkaakin kuria syömisen suhteen.
Vaikea sanoa, miten tässä käy, mutta totaalista repsahtamista ei ole tapahtunut kuin yhden päivän osalta (tähän mennessä...) ... olkoon se sitten se kuuluisa " herkkupäivä" . Askellettu on joka päivä kohtuullisesti, siis kävelyä. Joten ensi keskiviikkoon, jolloin annan todelliset lukemat kahden viikon osalta... JÄNNITTÄÄ! (Olo varovaisen toiveikas painon putoamisen suhteen...)
Meppis, joka jatkaa vielä lomailuaan... =D
Pomppaan pinoon taas myöhässä, mutta kuitenkin kevyempänä kuin viimeksi.
Herkut maistuu ja itsekuri on koetuksella, mutta periksi ei anneta.
-10 kg on kuitenkin jo pudonnut, ja nyt lähtevät kilot alkaa sit jo toivottamasti näkymäänkin.
Pituus: 165
Aloituspaino: 90
Vyötärö:
Lantio:
2.1. 90
9.1. 87,3
16.1. 86,7
23.1. 85,2
30.1. 83.9
6.2 83.0
13.2 82.2
21.2. 81.2
27.2 80.6
5.3 79.8
Kokonaispudotus: - 10.2 kg
Tavoitepaino: 68
ja päästy uudelle kymmenluvulle, sitä tässä itsekin odotellessa, ehkä muutaman viikon päästä.
Onnea kaikille muillekin hyvistä pudotuksista, tästä vaan sisulla ja tarmolla kohti kesää ja rantakuntoa!
Toivottavasti Meppis pysyy nyt suht ruodussa lomansa aikana, ainakin alku näytti hyvältä:-)
Itse olen vieläkin kipeä, mutta tänään olo on jo paljon parempi kuin eilen. Toivottavasti saisin jo viikonlopun aikana tämän taudin voitettua! No, jos jotain positiivista haluaa tästä sairastelusta hakea, niin ainakin on paino laskenut. Oli pakko käydä vaa' alla kurkkaamassa uteliaana, kun oli niin " kevyt" olo:) Enpä ole kyllä oikein mitään syönytkään, kun mikään ei maistu. Maatessa mennyt tämä viikko, ja nyt on pää ihan sekasin. Soittivat äsken töistäkin jotain, olin varmaan tosi terävän kuuloinen..;)
Mukavia viikonloppuja!
porukassa on mukavampi laihduttaa. olen kyllä jo mammadieettiläinen, mutta siellä on kovin hiljaiseloa..
mulla on meidän perheen vauva, 3kk, sylissä, joten teksti on mitä on.
eli olen pohjanmaalta 11/05 ja 12/07 syntyneiden poikien äiti. olen aina ollut ylipainoinen ja ollut vaikka missä painonpudotusryhmässä mukana. 2 raskausajan diabetestä sairastaneena on ihan pakko alkaa pudottaa painoa oman terveyden vuoksi.
aloitin painonpudotuksen 2/08. lähtöpaino 92kg. pituutta 160cm.
nyt paino on 87.9kg.
en imetä.
lähtö tänään 7.12.08 87,9kg
tavoitteena n. 2kg/kk.
himoitsen karkkia, pullaa ja keksejä. sipseistä ja limsoista en niinkään välitä.
olen alkanut tekemään kunnon hikilenkkejä vaunujen kanssa ja ilman. en tiedä kuinka vatsalihaksia vielä saa tehdä? suositus kai on 3-6kk synnytyksestä. mitä mieltä olette?
t. marica77
Punnituspäivä meillä on keskiviikkoisin.
JIPPII, nyt on pakko vähän tuulettaa kun pe sain vihdoin viimein kahden kuukauden sairastelun jälkeen antibiootit, ja olo alkaa kohentua! Josko nyt sais aloittaa tämän elämänmuutoksen oikein tosissaan jo:)
Mukavaa alkavaa työviikkoa kaikille!
Olen neljän lapsen äiti (nuorin 5½kk). Laidutuksen aloitin tammikuun alussa. Paino oli silloin 68kg ja nyt 64,5kg. Tavoite olisi kesäkuun alkuun mennessä 60-62kg.
Minun paheeni ovat sipsit, kebabit ja muu roskaruoka.
Pituus: 163cm
Lähtöpaino 10.3 64.5kg
Huomenta vaan kaikille Alleille, tulkaahan nyt sitten rohkeasti kertoilemaan viikon tuloksia!!!
Tässä tulee mun:
Tässä tulee mun viikon saldo:
Pituus: 166
Aloituspaino: 80 2.1.
Vyötärö: 83
Lantio: 111
2.1. 80
9.1. 78,4
16.1. 76,6
23.1. 75,7
30.1. 74,5
6.2. 73,5