Olipas kiva riita aamulla:(
Oltiin molemmat väsyneitä, ja lasten aamutoimissa tuli riitaa. Ei siinä mitään muuten, mutta jäi niin kalvamaan miehen sanat, että minä vaan levitän persettäni täällä kotona eikä mun tarvii käyttää aivojani ollenkaan, senkun jätän aivot narikkaan koko päiväksi.:( Kai se tottakin on, koska hoidan 2- ja 3-vuotiaita poikiamme kotona juuri nyt. Esikoinen käy ekaa luokkaa koulua. Mieheni taas opiskelee, joten hän pääsee niitä aivojaan käyttämäänkin. On vain NIIN masentavaa kuulla tuollaisia kommentteja omalta mieheltään, vaikka ne suutuspäissä tulivatkin. Kyllä sen tietää silloinkin, että hän osittain ainakin niin ajattelee.
Kommentit (25)
Ihan ihme tabu tämä kotiäitien ajatuksenjuoksu. Kai se nyt on selvää, että jos on lasten kanssa päivät pitkät, että mitä tasoa ne ajatukset rullaa.
Itse olen kohta jäämässä äitiyslomalle, enkä nyt mitenkään voi sanoa odottavani aikaa innolla. Sitten kaksi alle kolmivuotiasta kotona, oi ihanuus.
No, äkkiä se vuosi menee ja sitten taas töihin. Kyllä ainakin mulle riittää lasten seura ihan mainiosti iltaisin ja vkl.
Ehkä miehesi vaan hienovaraisesti vihjasi, että olisiko rouvan aika hankkia itselle esim työpaikka???
Ei se elättäjän rooli mitään herkkua ole.
Tuo 5 ei ole kyllä kauhean hyvä äiti, sääli lapsiasi :(
Tuo 5 ei ole kyllä kauhean hyvä äiti, sääli lapsiasi :(
Finninaamainen, rasvatukkainen, tuulipukukotiäitikö sitten on hyvä äiti? En minäkään viitsinyt paljoa yli vuotta olla kotona taantumassa. Töihin vaan että alkaa palkka juoksemaan.
arvostaa enemmän naista joka tahtoo elämältään muutakin kuin siivousta ja pyykkäystä. Enkä mä itekään tykkäis olla elättäjän roolissa vuosi tolkulla, ellei sitten olis niin hyvät tulot ettei tiukkaa tekis.
kyllä siinä ukolla luulot karisee, kun laitat oikeasti ukon lastenhoitohommiin! Tsemppiä sulle! ;)