Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sitten Ticketin Tanskan alepuvut huutiksessa:

04.03.2008 |

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73412764

Samalla myyjällä kaksi uutta settiä. Kurjaa, koska monet eivät saaneet haluamaansa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, koska en tiennyt, miten noissa koot menenvät, tilasin kaksi punaista (kaksi eri kokoa, että varmasti sopii) sekä yhden vaal.sinisen siinä samassa huumassa. No, pienempi punainen oli liian nafti ja tuol vaaleansininen todellakin niiiiiiiin vaalea, etten nähnyt sillä meillä tulevaisuutta.

Miten minun olisi sitten mielestäsi kuulunut toimia? Tilata vain yksi puku ja toivoa että se sopii?

Ajattelin pääseväni helpommalla myymällä puvut kun alkamalla sumplia palautusta tanskalaisten kanssa.

huuto.netistä voit tarkastella käyttäjätunnukseni takaa kuinka usein uusia vaatteita minulla myynnissä!!

Vierailija
2/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lähteä tästä suomimaan. Eivät kaikki saa mitä haluavat eikä se ole maailman loppu, jos ei saa jotain tavaraa. Voithan huutaa puvun nyt sieltä huutiksesta, eikö :))?

Itsekin ostan tosi usein ja paljon turhaa, jota myyn huutonetissä. Jos joskus tulee vielä voittoa, on se vaan hyvä. EIkä minusta edes siinä ole mitään väärää eikä ainakaan mitään kiellettyä. Ja ikinä en ole tarjouspäivien tai outlettien jälkeen itsenyt, jos jotain tiettyä tavaraa en saanut, koska rahat voin käyttää johonkin vielä kivampaan, ja sellaiseen jota ei ole kaikilla ;)) KOhta ihmiset kuitenkin haluaa jo jotain uutta ja muuta merkkiä, joten katseet eteen päin :))

Joten mielikuvitus liikkeelle ja uutta hittiä etsimään :))!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ticketiä on tällä hetkellä huutiksessa uutena myynnissä, joten taitaa olla moni muukin tehnyt saman mokan tai kärsii ticketin mokista ;))

Vierailija
4/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusten mukaan osa sai ihan erikokoisia pukuja, kuin mitä oli tilannut ja kaiken lisäksi vielä osittain eri materiaalilla. Joku myös kirjoitti kuinka kalliiksi tulee palautella pukuja. Minä siis tekisin ihan samoin, jos puku ei olisi lapselleni sopiva.

Enkä tuolla ainakaan vielä mitään kauheaa määrää myynnissä ole ollut, paitsi se yksi firma myy Tickettiä uutena.

hupellan:

Samalla myyjällä kaksi uutta settiä. Kurjaa, koska monet eivät saaneet haluamaansa.

Vierailija
5/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei päästä kokoa sovittamaan, hiplaamaan materiaalia jne. Itseäkin vähän jännittää meille tuleva navy kumipuku, mutta eiköhän se mallaa loistavasti fuksiaan vk-haalariin. Ja jotenkin ikuiselle tummansinisen vihaajalle on talven aikana ko. väri alkanut näyttää kivalta. Että eiköhän tuo meille jää, jos koko vaan on oikea :-).

Paljon helpompaahan (ja riskittömämpää) on myydä puku/puvut täällä eteenpäin, kun lähteä Tanskaan palauttamaan jännittäen palauttaako ne postikulutkin.

Vierailija
6/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli saan kumipuvut (ja pahimmassa tapauksessa vaaleanpunaisena ja ihan väärän kokoisina..) niiden tuulipukumaisten tilalle.

Toisen tiedän jo nyt laittavani samantien myyntiin (oli minkävärinen tahansa), koska se on kumisena meille aivan turha. Isommalle löytyy ehkä käyttöä päiväkodissa syksyllä, ellei se sitten tule vaaleanpunaisena ;)

Kyllä suurin osa pukuja tilanneista varmaan tilasi ne omaan käyttöön mutta valitettavan moni sai/saa muuta mitä tilasi.

Vierailija
7/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken hysterian, " ansaitun palstatilan" ja uusien nimimerkkien jälkeen luulisi että niitä olisi huutiksessa jo kymmenittäin.

Vierailija
8/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä alla oleva puku. Nyt huuto.netissä hinta 32,50e. Mietin vaan, että tekeekö tällä oikeasti tiliä vai persnettoa? (Niin ja hämmästelen noin vaaleaa ULKOILUasua...)

hupellan:

Vierailija
9/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä itse välillä oon tehnyt voittoa ja aika paljonkin... mutta....

syy ei ole minun vaan ihanien huutajien :))

Mulla on aina lähtöhinta alhainen eikä hintavarauksia, joten huutajat ovat ihan täysin päättäneet miten paljon voittoa saan :)!!!

Vierailija
10/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ihan ole samaa mieltä tuon aloittajan kanssa. Selvyyden vuoksi voidaan kertoa, että en ole tuo linkitetty myyjä (mahtaa hänestä tuntua nyt tooosi kivalta) enkä ole myymässä yhtään Ticket-pukua huutiksessa, vaikka olenkin niitä nyt tilaamassa.

Ihan suoraan sanottuna en ymmärrä tätä kyttäysmeininkiä. Mitä sitten, jos joku on onnistunut ostamaan puvun edullisesti ja syystä tai toisesta päättääkin myydä sen Huuto.netissä? Itse ajattelin, että ihan taatusti noita pukuja tulee myyntiin. Kuten joku sanoi, ihme, ettei niitä ole enempää.

Itsekin yritin tilata juuri kyseisen puvun eli tuon barely bluen ja luultavasti vielä tuossa myytävässä koossa. Minua ei kyllä harmita, että joku kauppaa sitä huutiksessa. Tämä myyjä ehti ennen minua, nopeat elävät. :-)

Syitä myyntiin voi olla monia: väärä koko, huono väri ja tietenkin se, että joku haluaa tienata tuolla. Mitä sitten? Minusta se ei kuulu meille muille.

Live and let live, sanoisin minä.

Vierailija
11/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko todeta tämän ketjun aloittajalle vähän ilkeästikin, että mitä h*lvettiä se sinulle kuuluu, jos joku myykin huutiksessa vääränkokoista tai vaikka väärän väristä pukua. Tai vaikka olisi ostanut niitä 100 kpl.

Näissä aleasioissa nopeat syövät hitaat ja turha sinun on siitä muita syyttää, jos jäit ilman. Ihan käsittämätöntä edes keskustella tällaisesta asiasta.

Vierailija
12/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kanssasi TODELLAKIN samaa mieltä!!

Vierailija
13/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kanssa uskomatonta, että joku jaksaa kytätä toisten tekemisiä. Onko jossain kielletty ettei saa myydä näitä pukuja eteenpäin?

Ja mielestäni vielä aloitushinta tuossa kohteessa on varsin maltillinen, eihän sitä ketään pakoteta huutamaan vai kuinka?

Vierailija
14/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on pitänyt nähdä se tilaamisen vaiva ja riski, että paketti katoaa matkalle ja rahat menevät. Ja tässä tapauksessa myös se asian selvittämisen ja englanniksi kirjoittamisen vaiva.

Ja joka tapauksessa jokaisen oma asiahan se on mitä löydöilleen tekee.

Vierailija
15/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ostaa ja mitä myy. Kun Ticketin talvihaalareita sai JJ:ssa 55eurolla, taisi olla samantapaista keskustelua, että osa niistä päätyy huutikseen (syystä tai toisesta). Mutta mitä sitten, ei sieltä ole pakko ostaa. Netti (ja pääkaupunkseudun kaupat) on pullollaan alea kaikenaikaa, että kyllä pienellä vaivalla jokainen pääsee " businesta tekemään" halutessaan. Eikä se ole keneltäkään pois.

Vierailija
16/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paljonko ne ticketin puvut maksoivat ticket2heaven.dk:ssa itse tilaisin toisesta kaupasta 299dkk

eli noin 40e, ei musta noi huutiksen hinnat kovinkaan isoja ole...

Vierailija
17/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja posteineen hintaa tuli n. 47 e eli 23,5 e per puku.

Vierailija
18/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en pidä siitä, miten niillä rahastetaan! Jos lähtöhinta olisi alhaisempi ja hv olisi tuo maksettu hinta (+ tilauksen pk:t) niin en näkisi siinä mitään väärää. Selvästi on kuitenkin tarkoitus saada hyvä hinta vaatteesta, jonka on ostanut halvalla. Todella monet jäivät vaille kaipaamiaan settejä, joten itse olisin tarjonnut niitä ensin heille.

Olen varmaan tyhmä, mutta itse haluan jakaa alelöydöt niiden kanssa jotka eivät juuri kauppoihin pääse. Lähtöhinta on aina 0e ja hv on tuotteesta maksamani hinta. Ja hv:n ylittyessä tulen postikuluissa vastaan. Tyhmä minä... =)

Vierailija
19/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilijonkkis:

Olen varmaan tyhmä, mutta itse haluan jakaa alelöydöt niiden kanssa jotka eivät juuri kauppoihin pääse. Lähtöhinta on aina 0e ja hv on tuotteesta maksamani hinta. Ja hv:n ylittyessä tulen postikuluissa vastaan. Tyhmä minä... =)

Mutta siis mitä sillä on väliä mikä sun lähtöhintasi on, jos kuitenkin on hv?

Vierailija
20/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilijonkkis, miksi otat näissä kaupoissa ns. takkiisi? Käytät omaa aikaasi ja vielä maksat muiden auttamisesta? Ei ymmärrä, ei.

Tällä viittaan siis siihen, että jos hv ylittyy, tulet postikuluissa vastaan.

Ja tosiaan, mitä väliä sillä lähtöhinnalla on, jos huudossa on hv? Miksi laittaa se hv, jos olet valmis myymään halvemmalla.

On tosi kiva, että on kaltaisiasi laupiaita samarialaisia, mutta sitä en ymmärrä, että miksi kuluttaisin aikaani muiden, tuntemattomien ihmisten, auttamiseen. Hyväntekeväisyys tai kaverit on sitten asia ihan erikseen. En minäkään huutiksessa halua rahastaa, mutta en kyllä mielelläni takkiinkaan ota.