Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö tamponia vai siteitä kuukautissuojana?

Vierailija
04.03.2008 |

Itse en ole käyttänyt siteitä ainakaan 10 vuoteen, en kestä sitä tunnetta et nyt " valahti" saati olla hetkeäkään likasella siteellä. Tamppari on niin vaivaton et menkat melki unohtaa =)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pikkuhousunsuojaa. Joskus en edes sitäkään, vaan vaihdan alushousut monta kertaa päivässä.

Kaikki suojat kuivattaa parissa päivässä limakalvot. Olenkin harkinnut kestositeitä, josko olisivat mielyttävän tuntuisempia kuin kertasiteet.

Vierailija
2/10 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kuukuppia, on ihan paras, vaikka aluksi olinkin epäluuloinen. Enää en muuhun vaihtaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuivata limakalvoja :)

Vierailija
4/10 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaustinen aikana mahani on kun siellä olisi täyteen puhallettu ilmapallo. Ja musta tuntuu että jos olisi tamponi sisällä, niin ilma ei pääsisi ulos kunnolla, eli kivuliasta turvotusta jatkuisi pidempää.

Siteiden kanssa tätä ongelmaa ei ole. Tämän päivän siteet ovatkin jo niin ohuet, ja hyvillä siivillä varustettu että eivät edes ole pahoja, jos vertaa 80-luvun " patjoihin" .

Vierailija
5/10 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampooneista en ole melkein koskaan tykännyt.

Ja kyllä, minulla on kuukuppi ja kyllä, olen sitä kokeillut, mutta se aiheuttaa tuskia, joten enpä sitä käytä. Harmittaa, erityisesti, koska joka paikassa saa kuulla hehkutusta siitä, kuinka I-HA-NA kapistus se on. :(

Ja ei, kuppi ei tunnu, minulla vaan sattuu olemaan herkkä kohdunsuu. Jostain syystä, oli kuppi missä kohtaa tahansa, on tuskainen olo kupin kanssa.

Joskus olen sattunut näkemään, miten kupittajat reagoivat puheisiin, ettei kuppi sovi. Hymyillen rupeavat neuvomaan ja toteavat, että et sinä voi olla yksi niistä joille se ei oikeasti sovi, kun ne ovat niin harvinaisia! Ja samaan hengenvetoon todetaan, että sellaisia on 5 %. Sehän on joka 20. nainen, miten niin se on vähän?!

Pahoittelut avautumisesta, hehkuttaminen ja ei-uskominen vaan harmittavat.

Vierailija
6/10 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestänikin uskomattomalta. Toisaalta mulla on niin niukat kuukautiset, kestää vain 3 päivää, joten vähällä selviän anyway.

Vierailija
7/10 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on OIKEASTI runsaat menkat, ja teen henkkoht konkurssin joka kuu jos ostan kertakäyttösuojia. Mutta ennen kuppia käytin tamponia, kun siteisiin ei ollut luottamista.

Vierailija
8/10 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen kuukauteen ostanut siteitä tai tamponeita, kun ei ole tarvetta. Mulla tosin niin runsaat menkat että 2 alkupäivänä pitää tyhjentää 2 tunnin välein ja tulee ohivuotojakin, mutta ei sen enempää kuin siteiden/tamponienkin kanssa. Ja loput päivät sitten ovat helppoja kun ei tarvitse tyhjentää kuin 2-3 kertaa päivässä.

Vierailija
9/10 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiksestakin ne löyhkäävät kamalalta, tamponikin haisee kun sen ottaa pois. Kuukupin kanssa ei ole hajuhaittoja, en ole kertaakaan haistanut mitään kun olen kupia käyttänyt, ennen ällötti aina menkkojen haju.

Vierailija
10/10 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voin uskoa ettei kuppi jollekin käy, kunhan henkilö on tosissaan sitä kunnolla kokeillut (siis ettei luovuta 5 minuutin jälkeen kun ei saa sitä oikein sisälle)

Mutta ehkä se on kuppeilijoista yleensä vaikea uskoa, kun itsestä se tuntuu niin hyvälle, tai siis ei tunnu millekään ja on niin loistava käyttää, että on vaikea kuvitella jotain muuta

T:se ensimmäinen kuukuppifani tässä ketjussa