Säälin lapsettomia, vaikka olisivat kuinka varakkaita!
Kuinka tyhjää elämä onkaan ilman lapsia. Voihan ajan täyttää ratsastuksella ja matkustamisella, mutta silti... se on NIIIIN turhaa!
Kommentit (62)
Minä olen lapseton ja (vielä toistaiseksi) köyhä, ja 99% varmuudella en lapsia aio ikinä tehdäkään. Minä taas en voi olla säälimättä lisääntyneitä (ihan vähän), kuinka paljon heiltä jääkään kokematta kun elämä supistuu akselille työ-koti-päiväkoti-koulu vuosikausiksi. Minä olen vapaa ja nautin vapaudestani täysin siemauksin. Ainoa velvollisuuteni on työ, muuten voin tehdä ihan mitä haluan. Minä en saa kicksejä hiekkiksella istumisesta tai puklun siivoamisesta, minun mielenkiinnonkohteeni ovat ihan toisaalla.
joilla lapsia eikä mitään omaa elämää. Koko pieni maailma pyörii lastenvaateiden, nimien, pissan ja kakan yms ympärillä. Voivoi, me saadaan miehen kanssa mennä ja tulla miten huvittaa, matkustella, valvoa myöhään ja nukkua pitkään, syödä aamupalaa rauhassa, käydä suihkussa ilman kiirettä ja NAIDA ilman pelkoa, että joku kersa herää keskeyttämään! Ja ennenkaikkea meillä on aikaa toisillemme. En vaihtaisi elämääni mihinkään.
Ja kuka kehtaa tulla sanomaan, että elämäni on niiiiiiin tyhjää ilman jotain kirkuvaa kakaraa???
Ihanko tosissaan luulet, että olen jotenkin katkera? Ja mistähän sinä tiedät kärsinkö lapsettomuudesta?? Et taida olla fiksuimmasta päästä.
Taisi tulla kateuden pistos 31, eikö niin? On vaikeaa ymmärtää, että joku voi oikeasti olla onnellinen ilman lapsia?
Huomaahan ton kun täytyy viestiä viestin perään pistää; Mutta lohduttaudu vaikka sillä että kaikista ei ole äidiks
jolla juoppo ex-mies ja joka oikeasti kadehtii lapsettomia niiden vapaudesta ja (muka) varoista.
Silti olen samaa mieltä hänen kanssaan. Minäkin säälin lapsettomia, koska minun elämäni on oikeasti tosi tyhjää, vaikka varmaan lapseperheille näyttää siltä, että kivaa on kun saa matkustella ja -tosiaan- käyn myös ratsastamassa. Luopuisin molemmista, jos saisin lapsen.
t. tahattomasti lapseton
Vierailija:
Huomaahan ton kun täytyy viestiä viestin perään pistää; Mutta lohduttaudu vaikka sillä että kaikista ei ole äidiks
mihinkään muuhun kuin pentujen pukkaamiseen. Lisääntyminenhän vaatii joo ihan kauheesti taitoa...on se niin vaikea saada se pippeli pimppiin.
Vierailija:
Vierailija:
Huomaahan ton kun täytyy viestiä viestin perään pistää; Mutta lohduttaudu vaikka sillä että kaikista ei ole äidiksmihinkään muuhun kuin pentujen pukkaamiseen. Lisääntyminenhän vaatii joo ihan kauheesti taitoa...on se niin vaikea saada se pippeli pimppiin.
Olen siis lastenhoitaja. Lapseton sellainen. Vapaa-ajalla tosiaan matkustelen ja olen mieheni kanssa. Sekä tapaan ystäviä jne. Ja haluaisin toki lapsia, en vain saa niitä edes hoidoilla. En silti ole katkera, nautin elämästä ja olen onnellinen. Säälikää vaan mua jos se teille on tärkeää, mua se lähinnä huvittaa.
meillä on monia ystäviä jotka ovat omasta halustaan lapsettomia eikä heidän elämänsä ole mitenkään tyhjää. HEidän perhe on täynnä, siinä on 2 aikuista.
T: 30 ja ihan vapaaehtoisesti lapseton
itse tajunnut kouluttautua lähihoitajaa paremmin palkattuihin hommiin. :)
siskoni on lapseton ja rikas ja nauttii elämästään, hän saa lapsista " tarpeekseen" , kun viettää pari viikkoa meillä=) Mutta toki, jos tunnet itsesi ihmisenä parempana, niin jatka säälimistäsi=)
lapseton pyörii täällä vauvapalstalla??????Itselläni ei olisi silloin vielä lapsettomana tullut mieleenkään tulla jonnekin ihme mammapalstalle. Silloin oli ajatukset kyllä ihan muualla, just jossain matkatoimiston tai uuden bailuravintolan sivuilla. Vaan ei ole enää, nyt vauvalehti kiinnostaa eniten :-)
lapsista jauhajien palsta kiinnostaa lapsetonta?
ei tämä lapsiperheen elämä aina niin hääviä ole. T äiti&2lasta
kenen elämä se aina olis " hääviä" ?
turha silti on ketään sääliä perusteilla: lapsiperhe/lapsetonperhe. Jokainen taplaa tyylillään.
korkeintaan voin välillä hiukan sääliä itseäni, enkä sitäkään tosissani.
säälin ap:tä siitä, että se on niin kateellinen toisten varakkuudesta, että edes vertaa rahaa ja lapsia onnentuojina... itselleni ei tulisi mieleenkään edes ajatella, että raha jotenkin lievittäisi lapsettomuuden kipua... paitsi niin että olisi varaa ostaa ripeään tahtiin kaikki mahdolliset lapsettomuushoidot
itselläni on tavalliset lapset ja riittävästi rahaa