Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko@#

Vierailija
04.03.2008 |

Miehensisko on kade, kun äitinsä tykkää käydä meillä, useammin, kuin hänellä, ja ikää on pian 40-vuotta! Muutenkin vinkuu ja valittaa kaikesta äidilleen, joka ei jaksaisi kuunnella.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon empatiaa tunne, kun ko henkilö on hoidattanut ensimmäisen lapsensa äidillään, kun itse eli iloisen yhn elämää. Kuukauttakaan ei ole missään palkkatöissä ollut ja nyt jo neljäs lapsi. Ja miksi on kade, kun äitinsä ei ole meillä lapsia hoitamassa??

Vierailija
2/11 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitenköhän tuo voisi olla minun vikani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä minun vuokseni;)

Vierailija
4/11 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miniällään mieluummin kuin meillä.

Vierailija
5/11 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos anoppi " viihtyisi" meillä, yöks! Onneksi miehen sukuun on satoja kilometrejä, sen verran outoa sakkia ovat, paitsi mieheni, joka on varmasti vaihtunut laitoksella.

Vierailija
6/11 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen typerän akan takia(juorukello), meiltä meni yksi tosi kiva juttu sivusuun, vain koska oli niin kade.

Vierailija
7/11 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi välimatkaa miehen siskoon, joka on hirveä juoruämmä.

Vierailija
8/11 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloota! Totta hitossa se vinkuu, kun ei saa äidiltään muuten sitä vähääkään huomiota. Ja on kateellinen veljelleen, jonka suosio on häneltä pois.

Vierailija
9/11 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli olisi tärkeämpi. Missä empatia ap?

Vierailija
10/11 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuuluu anopin suosikkiperheeseen. Eiköhän ap:n asenne ruoki sitä syrjimistä osaltaan vielä lisää. Mutta onhan se kiva, kun ap:lle löytyi toinen yhtä empatiakyvytön kaveri tähänkin ketjuun.

Vierailija
11/11 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄITI syrjii LASTAAN niin se on tuon äidin miniän vika. Sitäpaitsi kirjoitinhan vielä että TOIVOTTAVASTI se ei ole ap:n vika...