Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen näitä kuukautisiani?????

Vierailija
04.03.2008 |

Eilen aamulla alkoivat kuukautisten alkua enteilevät vatsakivut, minulle niin kovin tavalliset. Vuoto ei alkanutkaan runsaana, vaan hyvin vähäistä tuhruvuotoa aamupäivän ajan. Ja sitten ei mitään. TÄnään aamusta taas samanlaiset oireet, mutta nyt ei mitään. Mitä ihmettä?

Onko kellään kokemusta siitä, että elämäntapojen tervehdyttäminen olisi vaikuttanut noin? En ole kuitenkaan millään radikaalilla laihdutuskuurilla, vaan vähentänyt herkut sekä päivän kokonaisenergian saantiani.

Vai voinko olla kenties raskaana? Yksi suojaamaton yhdyntä yhdeksännen kiertopäivän tienoilla. Kiertoni on tavallisimmin 30-31 päivää. Eli en uskoisi tähän jälkimmäiseen vaihtoehtoon. Ihmettelen kovasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä elämäntapojen terveellistyttäminen voi saada näköjään tällaistakin tapahtumaan. Ennen mun kuukautiset on alkaneet kunnolla ja juuri silloin, kun aika on. Mutta opinpa uutta. Onneksi en tuhlannut turhaan testiin rahaa.

t, ap

Vierailija
2/8 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua oikeasti kiinnostaisi tietää enenmmän tästä elämäntapojen tervehdyttämisen vaikutuksesta kuukautisiin. Pidän sitä todennäköisempänä. Kyselenpä vielä, josko joku tietäis? t. ap

Vierailija
4/8 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne edelleen sellainen, että iltapäivällä pulkkamäen jälkeen pientä tuhrua. Epäilen kyllä sitä ruokavaliomuutosta syyksi tähän. Eli en laittanut miestä testiä ostamaan. Taidan tarvittaessa ostaa testin viikonloppuna vasta.

t. ap

Vierailija
5/8 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nim. raskaaksi 7.kp, kierto n.30pv.

Vierailija
6/8 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap, joka taitaa soittaa miehelle, että käy ostamassa testin

Vierailija
7/8 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi juuri noin kun vähensin herkkuja. Ensin tuntui alkavan, sitten tuli tuhrua ja kaikki loppui kuin seinään.

Kaksi päivää myöhemmin ne sitten alkoivat ihan normaalisti.

Vierailija
8/8 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kuitenkin odottelen pari päivää. Kun haluisin oikeasti uskoa noihin terveysvaikutuksiin. Nyt just ei olisi raskauden aika, vaikka vauva saa tulla, jos on tulossa.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi