Mistä Ticketin " kumipukua" pk-seudulta?
Olen yksi näistä, joka tilasi tuolta Ticketin Outletistä. Ticketiltä ollaan oltu yhteydessä ja valistettu, että niitä tilaamiani ei enää saa, vaan ainoastaan noita " kumipukuja" . Taitaa olla Wet Days -nimellä Ticketin omilla sivuilla.
Tässä on vielä aikaa arpoa, haluanko noita kumipukuja vai ei. Olisi kiva kuitenkin nähdä etukäteen, millainen se materiaali on.
Voisiko joku vinkata, missä noita pukuja olisi pk-seudulla myynnissä? Helsingin keskusta ja Espoo kiinnostaisivat eniten.
Mieluusti kuulisin myös, mitä kumipuvun saaneet ovat mieltä puvustaan.
Kiitos!
Iituli
Kommentit (9)
Tiedoksi vielä: Ticketiltä kerrottiin, että puvussa ei ole mitään vuorta.
eli ei ole vuorta, mutta mielestäni kivempi ja pehmeämpi sisus kuin Rukassa....
Ja ehkä ohuempaa kuin Rukan kuravaatteiden kangas.
Meille taitaa pitkien pohdintojen jälkeen tulla ne kumipuvut. Uskon, että niille tulee käyttöäkin.
Itse olen saanut hidasta, joskin erittäin ystävällistä palvelua Ticketiltä. Viittaan yhteen näistä monista outlet-tilauksia koskevia keskusteluista... :-)
Jos on, niin vahvistan tilaukseni, mutta mulle on kyllä jäänyt kuva, että on enemmänkin perinteisen kurahousukankaan tapaista kangasta?
Jos joku osaa verrata rinnakkain näitä pukuja, niin mielelläni otan kommentteja vastaan. Sama pätee varmasti moneen muuhunkin.
Itse vain järkeilin, että Thunderstormin ja tuon kumipuvun (Wet Days?) pintamateriaali olisi tosiaan samaa. Neuvoisin kyllä edellistä kirjoittajaa varmistamaan asiaa. En halua ottaa vastuuta siitä, että joudutkin pettymään. Asiaa voisi tietenkin kysäistä Ticketiltäkin. :-)
Thunderstormissa on paksu fleecevuori, mitä tuossa Ticketin sijalle annettavassa puvussa ei ole. Se on muistettava eli eihän ne samanlaisia pukuja missään nimessä ole.
Toivottavasti tämäkin asia selviää. Tosin itse olen jo päättänyt, että kelpuutan ne kumipuvut niiden alkuperäisten pukujen tilalle. Uskon ja toivon, että niille löytyy käyttöä!
Hiplasin tänään Pikkuväessä Thunderstorm-pukua ja ihan kumiselta se vaikutti. Joten on varmaan just samaa materiaalia kuin the one and only Kumipuku:)
Stockalla on myynnissä fleecevuorista kaksiosaista Ticketin pukua punaisena ja armyvihreänä, ja sen lapusta olin kerran lukevani sanan Thunderstorm...onkohan ko puku sittenkin jonkun muun niminen (esim Raind drop) vai onko Thumderstormia kahdella eri pintamateriaalilla? Tämä asia jää varmaan kaivelemaan mua niin, että jos kukaan ei täällä osaa vastata, niin suuntaan huomenna Stockalle tarkistamaan asian;)
Minäkin kävin aiemmin Pikkuväessä tutkimassa Thunderstormia, heh. Tuo mainitsemasi Stockan puku alkoi myös kiinnostaa, joten kurvasin eilen työpäivän päätteeksi sinne. En löytänyt Thunderstormia, sitä vastoin löysin vihreän ja pinkin Rain Dropin. :-o
Samalla huomasin, että Reiman Casual-sarjaan oli tullut kivoja takkeja. Makuasioitahan nämä ovat, mutta oranssisävyinen takki vaikutti tosi kivalta.
Mutta takaisin raiteille: jos se nyt jo legendaarinen kumipuku on tosiaan samaa materiaalia pinnaltaan kuin Thunderstrom, se käy minulle. Etenkin kun näin, että Rukan pelkkä takki maksaa melkein saman verran kuin tuo Ticketin outletin kumipuku.
...en ole omiani vielä saanut ja sanoisin, että hyvin samanlainen mitä Rukan sadeasu. Mulle on vaan itse asiassa epäselvää se, että onko näissä puvuissa se fleecevuori.
Viime viikon kurakeleillä just mietin, että oisivat nyt ne puvut tulleet niin oisivat vallan mainiot...