Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva "väärää" sukupuolta...Ov

Vierailija
25.11.2008 |

Olen huolissani eräästä ystävästäni (onneksi tiedän 100% varmasti ettei käy täällä..). sillä hän odottaa toista lastaan, ja toivoo siitä todella paljon tyttöä. Hänellä on ennestään jo vanhempi poika, ja toivoi jo tästä vanhemmasta ihan suunnattomasti tyttövauvaa. Tämä toinen vauva on hänelle eräänlainen "iltatähti", tuskin enää tämän jälkeen lapsia tulee. Hän mm. olettaa kaikkien asioiden raskaudessaan viittaavan tyttövauvaan (vauvan koko, mahan muoto, unet jne,)..Muistaa kyllä heti perään näitä juttuja kertoessaan lisätä, että "kyllähän mä pojastakin olisin onnellinen" (no just joo....).

Mitä tapahtuu, kun vauva syntyy ja se paljastuukin toiseksi pojaksi? Pelkään tosiaan tämän äidin henkisen terveydentilan puolesta siinä vaiheessa. Siis jos masentuu tms. Uskon kyllä, että hän on hyvä äiti myös poikavauvalle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauvan syntymän jälkeen olet vielä huolissasi, niin keskustele äidin kanssa.

Vierailija
2/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suuri haave oli saada poika, mutta synnytin tytön. Pieni alkupettymys siinä oli kuitenkin mukana, mutta se ei kestänyt kauaa. Nyt mä olen todella onnellinen että mulla on tyttö ja pois en antaisi.

Seuraavasta toivoin taas poikaa ja sen sain. Mä luulen että jos se olis ollut tyttö, niin olisin siihenkin kiintynyt kuitenkin ihan samoin kuin esikoiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisi sitten valmistautua tulevaan, eikä tarvitsisi ajatuksiaan käydä läpi vasta vauvan synnyttyä.

Vierailija
4/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanot että "KUN" se paljastuu pojaksi.

Vierailija
5/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin sitten että toinen olisi poika, tyttöpä tuli. No, toivoinpa sitten vielä viimeisestä poikaa, tyttöhän sieltä kuitenkin tuli. Tiesin kyllä jokaisen etukäteen. "Pettymys" saatuani tietää sukupuolen kesti aina max. puoli sekuntia. Ihania tyttöjä nämä, en osaisi kuvitellakaan että yksikään olisi poika.

Vierailija
6/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonenkin oli toivomani poika ja nyt kolmannesta toivon taas poikaa (olen kai niin tottunut poikien äidiksi). Tuntuu, että jos saankin tytön kriisi olisi nyt suurempi kuin aikaisempien kohdalla olisi ollut. Johtuu varmaan siitä, että olen näiden kahden pojan myötä oppinut näkemään itseni vain poikien äitinä, en osaa kuvitella muuta.

Olen menossa ultraan katsomaan jos vaikka sukupuoli selviäisi ja luulempa, että omaansa rakastaa aina, vaikka raskausaikana tuntuisi ihan muulta.

Vierailija
7/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kaksi poikaa. Kuopuksesta toivoin tyttöä. Pettymys oli hienoinen, mutta hyvin lyhytaikainen. Nyt pojat ovat jo isoja, enkä vaihtaisi heitä yhteenkään tyttöön - vaikka saisin aikakoneella siirryttyä takaisin päin ja voisin vaihtaa kuopuksen toiseen. En!

Vierailija
8/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ristiriitaista myös tuo että sanot pelkääväsi äidin mielenterveyden puolesta jos saa pojan, mutta heti perään sanot kuitenkin uskovasi hänen olevan hyvä äiti myös poikavauvalle?

Minä kyllä suosittelisin että huolestut sitten jos jotain huolenaihetta oikeasti ilmenee.