Miksi mulla on korvat lukossa jatkuvasti ja hieman humisevat? Verenpainetta?,
Mulla on ollut flunssa myos nyt 4 viikkoa ja eilen loppui antibiootit keuhkotulehdukseen. Yha nuha ja yska mutta paljon parempi olo. Nyt huolestuttaa nuo korvat, voisiko johtua verenpaineesta vai flunssasta? Mulla on ollut korkea v.paine ja olen siihenkin laakityksella. Mutta ei ikina mitaan tallaisia tuntemuksia ole siita ollut, siis en tieda milloin olisi korkea ja milloin ei.
Varasin huomiselle terkkarin ajan v.paineen mittaukseen, mutta osaisiko joku jo nyt auttaa, kun huolestuttaa?? Ja kaikki aanet kuulostavat 10 kertaa kovemmilta, lasten itkut, astioiden kolina...
Kiitos.
Kommentit (5)
minulla korvissa suhinaa ja takaraivopäänsärky sekä tuntemusta että heilun/keinuttaa, ulospäin ei tuo huojuminen näy
Jos on taipumus korkeaan verenpaineeseen hanki kotiin mittari niin huolesi helpottuu, voit mitata kotona ja tarvittaessa mennä vastaanotolle.
Minulla on ollut kolme eri kertaa verenpaineen kanssa vaikeita ongelmia lääkityksestä huolimatta. Joskus lääkettä täytyy vaihtaa kun ei enää vaikuta riiittävästi. Pahimillaan lukemat 210/130.
Voi voi, korvat voi olla täynnä vaikkua. Terveydenhoitaja huuhtelee ne käden käänteessä.
Nenäkannulla huuhtelua useamman kerran päivässä ja korvien ilmaamista esim nenäilmapallolla. Niillä on meidän perheessä korvat pysyneet auki.
Vaatii punktion.