Kävin tänään ostoksilla tarjoustalossa...
Ostin sieltä rintsikat, ja kotona vasta huomasin että kassa ei ollut irrottanut niistä ollenkaan sitä mustaa mötikkää! Eikä mulla tietenkään ole kuittiakaan enää. Mitäköhän tässä tekis. Uskookohan ne siellä että rinsikat on sieltä ostettu jos menen takaisin ja pyydän irrottamaan..?
Ihmettelen vaan että miten olen pääsyt ulos kaupasta edes, kun se mötikkä oli siinä!
Kommentit (40)
uusiissa Tarjoustalo-rintsikoissasi?
Vaatteista en perusta, mutta perusrintaliivit olen joskus ostanut.
-ei AP
pyytää että irrottavat varashälyttimen. Älä mene myymälän puolelle vaan kävele heti kassalle ovesta ja selität mitä kävi...
Tarjoustalon kassalle ja pyydä irroittamaan häly. Ainakin minulle on joskus käynyt niin, että olen vasta paljonkin myöhemmin huomannut hälyn ja on kyllä kassalla irrotettu.
Itse asioimme ihan yhtä lailla Stockalla, merkkiputiikissa vaateostoksilla tai Vapaa Valinnassa tai Halpa-Hallissa (täällä päin ei Tarjoustaloa). Noissa ns. halpakaupoissa myydän myös merkkitavaraa, mutta halvemmalla hinnalla kuin esim. juuri Stockalla.
kuntaa, etten mene enää. Eikä vaipat ainakaan olleet senttiäkään halvempia kuin muissakaan kaupoissa.
kumpparit sieltä, kun sattuu näköjään olemaan siellä just semmoset kumpparit mitkä luuserilapseni haluaa.
merkkikama (vaikkapa nyt Arabian astiat) maksaa ihan tasan saman kuin muuallakin, ne halpaketjujen omat tuotteen ne edullisia on. siis mitä merkkintavaraa oot saanut halvemmalla?
Vierailija:
Itse asioimme ihan yhtä lailla Stockalla, merkkiputiikissa vaateostoksilla tai Vapaa Valinnassa tai Halpa-Hallissa (täällä päin ei Tarjoustaloa). Noissa ns. halpakaupoissa myydän myös merkkitavaraa, mutta halvemmalla hinnalla kuin esim. juuri Stockalla.
Myös perusarkivaatetta merkeissä Tutta, Nanso, Sloggi, Norlyn jne. halvemmilla hinnoilla. Toki eivät mitään varsinaisia " merkkituotteita" , mutta samoja myydän esim. juuri Stockalla.
Ja asustelemme Tampereen seudulla - nämä kokemuksen Vapaa Valinnasta ja Halpa-Hallista täällä.
siis vaipat ovat halvempia siellä kuin esimerkiksi Stockalla, Salessa, Siwassa tai meidän lähikaupassa, joka on K-kauppa. Samaan hintaan vaippoja saa Prismasta, mutta esimerkiksi Cittarissa ne ovat kalliimpia (ja nyt tarkoitan alle 6 kk vanhalle vauvalle käyttämiäni vaippoja). Ja vauvan vaatteita saa Tarjoustalosta usein halvemmalla kuin mistään marketista (Tarjoustalon ja markettien vaatteet samoja). Itse olen ostanut lapsilleni vaatteita niin Tarjoustalosta kuin Stockalta tai vauvantarvikeliikkeistäkin. Kukin toimii tavallaan, mutta mielestäni on aika kapeakatseista porukkaa, jos ei pysty sietämään toisten löytöjä ns. halpakaupoista.
onko sulla pihdit kotona, ota häläri pois itse niillä. Kokemusta on, oon irrottanut yhden jos toisenkin hälärin tarjoustalosta ostetuista vaatteista.. jotkut on piipannut kyllä jo kassalla, milloin ei ole tarvinnut vasta kotona huomata, että " oho näissähän on vielä häläri"
ihan vertailun vuoksi, pampersit stokkalla maksaa n.19 ¿ ja liberot 22¿ ja tarjoustalossa 11-13 egee.
ei se tavara siellä Tarjoustalossakaan ilmaista ole. Ja ajatelkaa, minä ostan välillä jopa muitten ihmisten vanhoja vaatteita kirpputorilta! Kuvitelkaa!
Vierailija:
ihan vertailun vuoksi, pampersit stokkalla maksaa n.19 ¿ ja liberot 22¿ ja tarjoustalossa 11-13 egee.
Mut hei, stokka on kuitenkin stokka ;-)
ni se on hienoo sit pissata housuun ;))) eliittipissaa
Bensaa kun yrittää säästää ihan ekologisuuden ja rahan takia. Mä en lähtis hälytintä itse pihdeillä irrottamaan, voi mennä rintsikat hajalle.
että täällä on rikkaat ämmät stockan kortti persiissä kyyläämässä mitä ihmiset ostaa, on se kumma että merkkituote pitää olla vaikka samoja rättejä ne myy tarjoustalossa halvemmalla mutta sehän ei ole hajuvesille haiseva stocka jossa ihmiset pitää ensin hajuvesiosaston kautta kulkea pilvessä siitä hajusta ja sitten ostetaan luottokortit vinkuen kalliita samoja rättejä ja ihmetellään kuinka tavallisella sossunnäköisellä eukolla voi olla samanlainen pusero kun juts mä ostin sen stockkalta, heti ruvetaan haukkuu sossun pummiksi tai varkaaksi.
Sinulle ap mene kauppaan infoon ja sano että näin kävi kuittia ei ole ja hälytin on paikallaan, ei ne sua varkaaksi hauku. Mulle kävi kerrna näin ostin tarjosutalosta TUTAN vaatteen ja hälytin olis iinä ja kotona hokasin ja kuitin olin hävittänyt ja asia selvisi infossa.
Kivoja jatkoja ihmisille jotka ostavat järkevästi;)
Samoja tuotteita osaksi ja osa taas ei. Joskus käyn (n. kerran 2kk aikana) katsomasa mitä sieltä löytyy ja joskus jotain löytyykin.
Itse irrotimme vaan pihdeillä sen.
Eriasia on sitten se toinen vaalea hälytin josta tietää että on väriainetta.